Analýza nástrojov podpory rozvoja malého a stredného podnikania v SR
Diplomová práca66 s. / 4. roč. / doc
Malé a stredné podniky majú v súčasných vyspelých ekonomikách veľký význam. Pôsobia ako antimonopolný prvok, sú producentom nových tovarov a služieb, nositeľmi inovácií, umožňujú využiť schopnosti a iniciatívu jednotlivca. Malé a stredné podniky sú považované za chrbtovú kosť národných ekonomík. Podieľajú sa na tvorbe pracovných miest ako aj na tvorbe hrubého domáceho produktu.
Pre existenciu malých a stredných podnikov ako aj pre udržanie konkurencieschopnosti so zahraničnými podnikmi je potr...
|
|
1,0 |
25x |
|
Využitie public relations ako súčasti komunikačného mixu vo vybraných farmaceutických podnikoch
Seminárna práca25 s. / 1. roč. / doc
Touto prácou chceme uviesť čitateľa do problematiky komunikačného mixu so zameraním na vzťahy s verejnosťou(public relations) v oblasti zdravotníctva a konkrétne v oblasti farmácie. Farmáciu sme si vybrali z toho dôvodu, že Slovensko má 30% podiel výdavkov na lieky z celkových výdavkov na zdravotníctvo, čím nenachádza medzi ostatnými európskymi krajinami konkurenciu. V iných krajinách sa na lieky vynaloží v priemere 8-10% prostriedkov vydaných na zdravotníctvo. Vyššiu vypovedaciu schopnosť má vš...
|
|
0,2 |
192x |
|
Porovnanie využívania nástrojov marketingovej komunikácie u vybraných expresných prepravcov na Slovensku
Diplomová práca91 s. / 5. roč. / doc
V diplomovej práci analyzujeme a porovnávame, ako využívajú nástroje marketingovej komunikácie vybraní expresní prepravcovia na Slovensku. Na základe získaných informácií formulujeme závery a odporúčania v oblasti komunikačného mixu pre spoločnosť DHL a ostatné expresné spoločnosti.
Diplomová práca sa člení na päť kapitol. Cieľom prvej je analyzovať trh vybraných expresných prepravcov na Slovensku. Druhá kapitola je teoretická, venujeme sa nástrojom marketingovej komunikácie. V tretej na zákla...
|
|
1,0 |
75x |
|
Segmentácia trhu a výber cieľových skupín (aplikovné na konkrétnu firmu)
Semestrálna práca15 s. / 1. roč. / doc
Žijeme v modernej a rýchlo sa rozvíjajúcej spoločnosti. Produkty, ktoré boli pred niekoľkými rokmi nereálne, sú v súčasnosti zastarané. Informačné technológie, vývoj produktov, ale aj spôsob myslenia a správania sa. Globalizácia je fenomén, ktorý priniesol isté stieranie kultúr a uniformitu do všetkých oblastí spoločenského života. Nákup rôznych produktov ,pre skvalitnenie aktívneho životného štýlu, nie je výnimkou. Vyjadrenie, že žijeme v uponáhľanej dobe, sa stalo platným cliché.
Téma športov...
|
|
0,1 |
42x |
|
Etika v marketingu (Aristotelova etika, Etika v súvislosti s vývojom peňazí, Etika a podnikanie...)
Seminárna práca17 s. / 1. roč. / doc
Etika ako taká, zohrávala, zohráva a aj bude zohrávať významnú úlohu v živote ľudí i celej spoločnosti, nevynímajúc marketing a ani iné odvetvia ekonómie, či hospodárstva.Spolu s vývinom spoločnosti sa vyvíjali aj základné etické princípy v živote človeka. Etika je komplikovaný spoločenský jav zasahujúci do všetkých oblastí ľudského života. Bez etiky, úcty k človeku a rešpektovania jeho základných práv, nemožno očakávať úspech ani v hospodárskom živote.Rozhodujúcim faktorom podnikateľského úspec...
|
|
0,1 |
20x |
|
Hodnotenie a výber dodávateľov v podniku Doprastav, a.s., Zvolen
Diplomová práca68 s. / 5. roč. / doc
Marketing je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú pomocou tvorby a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú
.
Marketing je potrebné chápať ako systém podnikateľských činností, ako komplex vzájomne prepojených prvkov obchodnej činnosti, ako filozofiu podnikania, proces bilancovania ponuky a dopytu, ako komplexnú ekonomickú činnosť v oblasti obehu vychádzajúc z potrieb zákazníkov.
V podmienkach spoločnosti Doprastav a.s. je marketing súhrn činností ...
|
|
1,2 |
13x |
|
Analýza príčin negatívnych postojov zákazníkov k reklame priameho marketingu
Diplomová práca77 s. / 5. roč. / doc
Cieľom tejto diplomovej práce je, ako to už z názvu vyplýva, zistiť aké sú príčiny negatívnych postojov zákazníkov k reklame priameho marketingu, keďže ako negatívny faktor sa javí nedôvera zákazníkov k reklame priameho marketingu. Jedná sa však o reklamu, ktorá je zameraná na predaj produktov a služieb.
Pri vypracovaní diplomovej práce boli použité informácie z odbornej literatúry, z tlače a z elektronických médií. Samotné názory a postoje zákazníkov sme zisťovali metódou skupinového rozhovor...
|
|
2,5 |
20x |
|
Marketingová analýza spoločnosti Apple - Prípadová štúdia z marketingu Apple Inc.
Seminárna práca57 s. / 2. roč. / pdf
1.2 História firmyZakladatelia spoločnosti Steve Jobs a Steve Wozniak sa spoznali v roku 1971, keď mal Jobs 16 a Wozniak 21 rokov. V roku 1975 vznikol ich prvý osobný počítač Apple I.Bol schopný využívať kazetový magnetofón na spúšťanie a ukladanie programov. V spolupráci s tretím partnerom - Ronaldom Waynom sa im podarilo zhotoviť viac ako 200 kusov.Wozniak sa staral o výrobu počítačov, Jobs o finančné prostriedky na ich výrobu. Predtým, ako vznikla oficiálna spoločnosť Apple, Jobs a Wozniak ma...
|
|
1,1 |
14x |
|
Distribúcia a distribučná politika - seminárna práca
Seminárna práca14 s. / 3. roč. / doc
Seminárna práca na tému Distribúcia a distribučná politika, má teoretickú aj praktickú časť s uvedením praktických príkladov. Prílohou seminárnej práce je didaktický test na tému seminárnej práce.Marketing sa v poslednom období aj u nás stal kľúčovým faktorom podnikateľského úspechu . V minulosti sa marketing chápal ako uskutočňovanie predaja. Dnes podľa všeobecne známeho názoru špecialistov pod pojmom marketing rozumieme efektívnu organizáciu všetkých výrobných a odbytových činností, analýzu tr...
|
|
0,2 |
17x |
|
Analýza predaja nástrojmi priameho marketingu
Diplomová práca102 s. / 5. roč. / doc
Zámerom tejto diplomovej práce je poukázať na spôsob ako sa prakticky zabezpečuje predaj nástrojmi priameho a zistiť, ako sa dá tento predaj ďalej zefektívniť. Cieľmi diplomovej práce je identifikácia problémov, ktoré pri využívaní nástrojov priameho marketingu vznikajú. Ďalším cieľom je analyzovanie problémov a zistenie príčin, ktoré tieto problémy spôsobujú. Cieľom je aj navrhnutie praktických riešení, ktoré by pomohli zlepšiť používaný systém predaja ako i predaj samotný. Na základe teoretick...
|
|
2,6 |
148x |
|
Produkt, produktové stratégie, produktový mix, produktový rad firmy Príklady úspešného Guerilla marketingu
Seminárna práca20 s. / 3. roč. / docx
Autor si vybral danú tému produkt, produktový mix, produktové stratégie a produktový rad firmy pretože sa to týka každého z nás a stretávame sa ním každodenne. Je dôležitou súčasťou nášho života ho potrebujeme na uspokojovanie našich potrieb. Produkty ponúkané na trhu zahrňujú materiálne veci, osoby, miesta a myšlienky.Našu prácu sme rozdelili do rôznych kapitol a podkapitol.V našej teoretickej časti Vám priblížime ako vzniká rozhodnutie o balení a značení, rozhodovanie o výrobkovom mixe, o výro...
|
|
0,2 |
17x |
|
Marketingový informačný systém - prezentácia
Prezentácia32 s. / 1. roč. / pptx
Táto prezentácia na tému Marketingový informačný systém obsahuje okrem teórie, grafov, obrázkov, prieskumov atď. aj prípadovú štúdiu týkajúcej sa tejto témy.Marketingový informačný systém:„Marketingový informačný systém zahŕňa ľudí, zariadenia a postupy zaisťujúce zhromažďovanie, triedenie, analyzovanie, vyhodnocovanie a včasnú distribúciu potrebných a presných informácií pre pracovníkov, ktorí vykonávajú marketingové rozhodnutia“ (Kotler - Keller, 2007, s. 111).Efektívnosť marketingu úzko súvis...
|
|
0,2 |
11x |
|
Slovnaft - analýza marketingovej stratégie
Bakalárska práca73 s. / 3. roč. / pdf
Az elmúlt évtizedek során a világ gazdaságában rengeteg változás zajlott le. Az
egyes régiók különféle módon, más-más körülmények között fejlıdtek a földrajzi-,
kulturális- és demográfiai jellemzık függvényében. A piacok globalizálódása soha nem
látott méreteket öltött, a multinacionális vállalatok pedig minden eddiginél nagyobb
hatalomra tettek szert. A változások természetesen az energiaszektort sem kerülték el, a világ növekvı
energiaigényének kielégítésére, és a versenyképesség megırzés...
|
|
0,7 |
3x |
|
Vývojové fázy marketingu - semestrálna práca
Semestrálna práca14 s. / 2. roč. / docx
Semestrálna práca vypracovaná podľa požiadavkiek cvičiacej predmetu Marketing - Ing. Zvaríková na temu Vývojové fázy marketingu. Téma bola ako zadanie pre dve osoby. Táto semestrálna práca bola ohodnotená na plný počet bodov. Obsah dokumentu má úpravy ako bakalárska práca (čiastočné odchylky sú možné) podľa požiadavky cvičiacej. Úvod:Ekonomické subjekty hľadajú cesty k naplneniu svojich podnikateľských cieľov, ktoré môžeme všeobecne zahrnúť pod základný strategický cieľ trvalej prosperity. Každý...
|
|
0,1 |
5x |
|
Marketing - služba vo verejnom záujme - základná škola
Ročníková práca13 s. / 2. roč. / docx
V zriaďovacej pôsobnosti mesta Topoľčany sa nachádza 5 základných škôl. V školskom roku 2009 – 2010 ich navštevovalo spolu 2289 žiakov. Z tohto počtu bolo na prvom stupni teda v ročníkoch 1 až 4 evidovaných 926 žiakov a na druhom stupni teda v ročníkoch 5 až 9 bolo evidovaných 1363 žiakov. Žiaci na týchto školách dosiahli tieto výsledky:
• 1085 žiakov prospelo s vyznamenaním
• 438 žiakov prospelo veľmi dobre
• 669 žiakov prospelo
• 53 žiakov neprospelo
• 44 žiakov nebolo klasifikovaných
...
|
|
0,1 |
13x |
|
Marketing - poznámky - príprava na TEST 1. ročník, Bc.
Poznámky33 s. / 1. roč. / docx
1. Spoločensko-ekonomická podstata marketingu, terminologické a pojmové vymedzenie marketinguMarketing - sa považuje za osobitne účinný prístup k hľadaniu optimálnych efektov, a tým aj dosahovaniu cieľov organizácií na fungujúcom trhu. Tieto ciele môžu mať rôznu podobu od maximalizácie zisku až po rozšírenie určitých ideí (škodlivosti fajčenia, drog), napríklad v prípade sociálneho marketingu.Marketing je proces riadenia, ktorého výsledkom je poznanie, predvídanie, ovplyvňovanie a v konečnej fáz...
|
|
6,3 |
0x |
|
Slovenské Aerolínie - Marketingový plán
Diplomová práca71 s. / 5. roč. / doc
Cestovný ruch, označovaný za fenomén 20. storočia, je po naftovom a automobilovom priemysle najrýchlejšie sa rozvíjajúcim odvetvím ekonomiky. Podľa údajov Svetovej organizácie cestovného ruchu (WTO) dosahuje vyše 1900 mld USD obratu, z čoho hodnota pridaná spracovaním sa odhaduje na 950 mld USD. Tým sa podieľa 6% na svetovom hrubom domácom produkte. V cestovnom ruchu je priamo zamestnaných 6% pracovných síl a spolu s nepriamou zamestnanosťou vytvára až 12% pracovných príležitostí vo svete.Od oka...
|
|
0,8 |
6x |
|
Apple - seminárna práca + prezentácia z marketingu
Seminárna práca22 s. / 1. roč. / zip
Spoločnosť Apple každý dobre pozná, Apple sa sústredí na výrobu a vývoj osobných počítačov Macintosh, Macbookov, smartfonov iphone, tabletov ipad, televízorov apple tv a ďalších vecí ako ipodov, airpodov a applewatch, taktiež poskytujú aj predaj hudky, tv relácií a filmov prostredníctvom itunes store.Apple je americká technologická spoločnosť založená v roku 1976 v kalifornskom meste Cupertino, USA. Za zakladateľov sa nepovažuje len najznámejší Steve Jobs, ktorému budem neskor venovať viac pozor...
|
|
12,7 |
16x |
|
Marketingový mix vo vybranom podniku
Bakalárska práca66 s. / 3. roč. / pdf
Cieľom bakalárskej práce je poukázať na dôleţitosť udrţania sa podnikov na
trhu na základe vhodne vypracovaného marketingového mixu. Poukázať na marketing a
marketingový mix v danom podniku. Je mnoho spoločností ktoré sa snaţia o udrţanie
sa na trhu a o to aby získali čo najviac potenciálnych zákazníkov. Avšak nie kaţdá
spoločnosť má natoľko vybudovaný marketing a marketingový mix aby mohla zaujať
čo najväčšie mnoţstvo zákazníkov a taktieţ prispôsobiť ceny a cenovú reláciu výrobkov
...
|
|
1,6 |
44x |
|
Marketing (charakteristika, ciele, marketingový mix...)
Referát10 s. / 2. roč. / docx
1. Aká je charakteristika marketingu? Slovo marketing sa skladá z dvoch slov a to market, čo znamená trh a ing, čo znamená prebiehajúca činnosť. Z celospoločenského hľadiska sa marketing chápe ako spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú.Marketing je identifikácia, zabezpečovanie, predpokladanie a ovplyvňovanie dopytu po tovaroch a službách.Marketing je obchodná politika a výrobná politi...
|
|
0,1 |
4x |
|
Bankový Marketing VÚB Banky, a.s.
Bakalárska práca43 s. / 3. roč. / pdf
Bankovníctvo a bankové služby sú nielen súčasťou trhovej ekonomiky, ale aj nenahraditeľným integračným činiteľom, ktorého správne fungovanie podmieňuje fungovanie celého hospodárskeho systému.Bankovníctvo v Slovenskej republike zaznamenalo na začiatku deväťdesiatych rokov veľmi extenzívny rast, ktorý bol charakteristický najmä rastom kvantitatívnych ukazovateľov. Až v polovici deväťdesiatich rokov začal narastať dôraz na kvalitu bankových služieb. V tomto období všetky banky na trhoch vyspelých ...
|
|
0,2 |
81x |
|
Marketingový plán - NABYMAX, s.r.o.
Ekonomický plán14 s. / 2. roč. / doc
Firma NABYMAX, s.r.o. je novozaložená firma v Poprade, ktorá sa zaoberá nákupom a predajom nábytku. Firma sa chce špecializovať najmä na kancelársky nábytok, so zámerom ponúkať kompletnejšiu škálu služieb a s cieľom vybaviť kancelárske priestory s využitím najmodernejších, funkčne orientovaných kritérií. Tento podnikateľský plán bude slúžiť najmä pre porovnanie skutočného stavu s plánovaným a pre potreby získania dlhodobého bankového úveru pre začínajúcich podnikateľov. Nachádzajú sa tu informác...
|
|
0,3 |
25x |
|
Marketingové prostredie - seminárna práca
Seminárna práca12 s. / 1. roč. / docx
ÚVOD Pre svoju seminárnu prácu som si zvolila tému marketingové prostredie. Tuto tému som zvolila predovšetkým preto, že je zaujímavá a veľmi obsiahla. V prvej časti seminárnej práce popíšem podstatu marketingového prostredia. V druhej časti popíšem delenie marketingového prostredia, analýzy, cielený marketing, segmentáciu trhu. V závere práce popíšem čo bolo mojím cieľom. 1 MARKETINGOVÉ PROSTREDIE Firmy pôsobia v komplexe trhového prostredia. Kto si chce na trhu udržať pozíciu, musí starostli...
|
|
0,1 |
25x |
|
Cena v marketingu - legislatíva v oblasti cien
Seminárna práca16 s. / 5. roč. / doc
Prvá časť obsahuje základnú definíciu zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách. Tento zákon upravuje pravidlá dohodovania, uplatňovania, regulácie a kontroly cien výrobkov, výkonov, prác, služieb, nájmu a nehnuteľností a pôsobnosť Orgánov štátnej správy v oblasti cien tovaru pre tuzemský trh vrátane cien tovaru z dovozu a cien tovaru určeného na vývoz.
Zákon vymedzuje práva a povinnosti právnických osôb a fyzických osôb a orgánov štátnej správy pri uplatňovaní tohto zákona.
Zákon sa nevzťahuje na ce...
|
|
0,1 |
2x |
|
Starostlivosť o zákazníka a udržanie si zákazníka
Seminárna práca12 s. / 1. roč. / doc
ÚVOD
Moja práca sa bude zaoberať témou starostlivosti o zákazníka. Práca opisuje metódy a postupy na úspešné zvládnutie starostlivosti a teda udržania zákazníka. Bližšie popisuje postupy pri vytvorení databázy spotrebiteľov, vytváranie a delenie segmentov, ktoré rozdeľujú zákazníkov a správny výber samotných segmentov pri vstupe na trh. Faktory ovplyvňujúce starostlivosť o zákazníkov ako sú zamestnanci, cena a kvalita produktu, po predajný servis alebo práca s objednávkami. Spoločnosť, ktorá ...
|
|
0,1 |
39x |
|
Produkt ako nástroj marketingu
Semestrálna práca20 s. / 2. roč. / doc
Produkt je výsledkom materiálnej alebo nemateriálnej ľudskej činnosti, ktorý možno vymeniť za iný produkt.Produkt v rámci marketingových nástrojov zaujíma dominantné postavenie. Je srdcom marketingového mixu. Bez produktov nemožno uspokojiť nijaké potreby zákazníka.Produkt je všetko, čo môžeme ponúknuť na trhu do pozornosti, na získanie, na použitie alebo spotrebu, teda všetko, čo by mohlo uspokojovať potrebu alebo túžbu človeka. Pod pojmom produkt zahŕňame hmotné predmety, služby, miesta, organ...
|
|
0,3 |
2x |
|
Fiktívna firma "Animal Travelling"
Projekt44 s. / 1. roč. / doc
Spoločnosť Animal Travelling s. r. o. je fiktívnou spoločnosťou. Hlavná
pobočka sa nachádza v Bratislave, no naše pôsobenie sme rozšírili o ďalšie tri
pobočky a to o ešte jednu v Bratislave, druhú v Trenčíne
a tretiu v Žiline. Táto firma vznikla s cieľom vyplniť medzeru na trhu v
oblasti cestovného ruchu. Budeme sa snažiť o uspokojenie našich klientov a o
dosiahnutie optimálneho pomeru medzi kvalitou ubytovania, službami a výslednou
cenou zájazdu.
...
|
|
1,8 |
16x |
|
Analýza marketingového makroprostredia a mikorprostredia
Projekt10 s. / 3. roč. / docx
Úvod
Marketing je univerzálna spojka podniku, ktorá ovplyvňuje všetky jeho sily, aby sa mohli myšlienky prenášať do výrobku a výrobok do predaja. Marketingová filozofia reprezentuje zámer, ako chce podnik svoje poslanie v spoločnosti zabezpečovať, aké miesto zamýšľa zastávať, akými aktivitami chce uspokojovať potreby a požiadavky zákazníka a akými cestami sa chystá zabezpečiť svoj vlastný rozvoj.
Marketingové prostredie sa skladá z činiteľov a faktorov, ktoré ovplyvňujú schopnosť marketingové...
|
|
0,1 |
10x |
|
Environmentálny marketing
Seminárna práca17 s. / 1. roč. / doc
Vstup do nového tisícročia je sprevádzaný výraznými spoločenskými, ekonomickými, politickými, technickými a prírodnými javmi, ktoré súvisia s procesom vedecko-technického rozvoja. Z hľadiska charakteru pôsobenia človeka na prírodu a jeho činnosti, uspokojovania potrieb individuálnych či spoločenských ako aj spätného dopadu na životné prostredie sa jedná o etapu, ktorá je charakterizovaná intenzívnym rozvojom disciplín prírodných, technických a spoločenských vied, vznikom nových odborov interdisc...
|
|
0,1 |
13x |
|
Hilton hotel worldwide marketing
Seminárna práca13 s. / 3. roč. / docx
1. ABOUT HILTON, ITS VISION, MISSION AND VALUES Hilton Worldwide is one of the largest and fastest growing hospitality companies in the world, with more than 4,200 hotels, resorts and timeshare properties comprising more than 690,000 rooms in 93 countries and territories.In the nearly 100 years since founding, it has defined the hospitality industry and established a portfolio of 12 world-class brands, including our flagship full-service Hilton Hotels & Resorts brand, which is the most recog...
|
|
0,1 |
2x |
|
Seminárna práca - Marketingová komunikácia
Seminárna práca13 s. / 3. roč. / doc
ÚVOD V dnešnej dobe môžeme zaznamenať nový pohľad na komunikáciu ako na prostriedok interaktívneho dialógu medzi firmou a jej zákazníkmi. Firmy si musia položiť nielen otázku: „Ako nájdeme svojich zákazníkov?“, ale tiež otázku: „Ako nájdu zákazníci nás?“ Vďaka technologickému pokroku môžu dnes ľudia spolu komunikovať nielen prostredníctvom tradičných médií (novín, rozhlasu, telefónu a televízie), ale tiež nových médií (počítačov, faxov, mobilných telefónov a pagerov). V dôsledku poklesu nákladov...
|
|
0,1 |
167x |
|
Marketing Nay elektrodomu
Semestrálna práca17 s. / 1. roč. / doc
Charakteristika firmy
Na začiatku 90-tych rokov bola spoločnosť NAY jednou z prvých spoločností, ktoré začali veľkoobchodne dodávať a distribuovať elektroniku od renomovaných svetových výrobcov (SONY, Panasonic, Grundig a mnohé iné). V roku 1992 začala spoločnosť prevádzkovať sieť menších maloobchodných predajní na Slovensku a na Morave. Po rozdelení Československa sa však všetky obchodné aktivity sústredili na územie Slovenskej republiky.
V roku 1998 začala spoločnosť NAY úspešne rozvíjať ko...
|
|
0,3 |
20x |
|
Juvenile s. r. o. - marketingový plán
Semestrálna práca41 s. / 1. roč. / doc
V našej práci sme vypracovávali základy nášho marketingového plánu. Základné informácie o našej firme uvádzajú základnú charakteristiku firmy JUVENILE a opisujú služby, ktoré poskytuje. Opis firmy je ďalej rozvinutý pri opisovaní marketingového prostredia, v ktorom sú charakterizované mikroprostredie a makroprostredie firmy, čiže všetko, čo ovplyvňuje činnosť firmy- či už „zvonka“, alebo „zvnútra“. Náš marketingový program značne ovplyvňujú aj ďalšie rozpracované časti- nákupné správanie spotreb...
|
|
2,2 |
17x |
|
Projektovanie distribučného kanála
Seminárna práca21 s. / 3. roč. / doc
Jednou z najdôležitejších úloh každého marketingového oddelenia firmy je sprístupnenie produktu zákazníkovi. Preto významným krokom je vybudovanie najúčinnejšej odbytovej cesty a použitie najúčinnejších sprostredkovateľov predaja. Správne zvolené prvky distribučného kanála napomáhajú k budovaniu úspešného a efektívneho podnikania. Rozhodnutie o spôsobe predaja je dlhodobé. Odbytové cesty v porovnaní s ostatnými zložkami mixu možno meniť len veľmi ťažko. Cieľom našej seminárnej práce je charakter...
|
|
0,1 |
7x |
|
Platobná karta ako nástroj platobného styku, druhy platobných kariet a ich význam
SOČ14 s. / 1. roč. / doc
Vo svojej práci som sa zamerala na členenie i významy jednotlivých platobných kariet a ich históriu. Spracovala som výhody a podmienky pre vydanie platobných kariet na Slovensku i v zahraničí. V závere práce som chcela verejnosť zoznámiť s vybranými druhmi kreditných a debetných platobných kariet vo Všeobecnej úverovej banke.Všeobecná úverová banka, ako štátny peňažný ústav vznikla 1. januára 1990 rozčlenením Štátnej banky československej. Okrem VÚB vznikli rozčlenením ďalšie dve celoštátne pôso...
|
|
0,1 |
7x |
|
Segmentácia trhu, výber cieľového trhu a trhová pozícia
Seminárna práca13 s. / 4. roč. / doc
Trhy
Obsah pojmu trh sa v priebehu rokov vyvíjal a charakterizoval rôzne. V pôvodnom význame trh znamenal miesto, kde sa kupujúci a predávajúci stretávali, aby si vymieňali výrobky a služby. Stredoveké mestá mali trhoviská (trhové námestia), kde predávajúci prinášali svoj tovar a kupujúci hľadali možnosti nákupu. Pre ekonóma sa trh skladá zo všetkých kupujúcich a predávajúcich, ktorí obchodujú s určitými výrobkami a službami. Napr. trh nealkoholických nápojov tvoria hlavní predávajúci, ako Co...
|
|
0,1 |
151x |
|
Štruktúra vybraného produktu EASYLOG
Semestrálna práca10 s. / 3. roč. / doc
1. CHARAKTERISTIKA PRODUKTU EASYLOG
Od roku 2008 sme začali predávať svojim zákazníkom topánky so špeciálnou patentovanou technológiou, ktorá pomáha ženám pri rozhodovaní. Ženy mali vždy problém rozhodnúť sa pre topánky, ktoré sú buď vysoké a nepohodlné alebo pohodlné, ale nemoderné. Tento produkt rieši obidva problémy.
Topánky sú elegantné, ale sú aj pohodlné. Tieto topánky sú navrhnuté unikátnou technológiou Easylog, ktorá odľahčuje prednú časť chodidla, takže sa váha prenáša zo špičky na p...
|
|
0,1 |
31x |
|
Cena a cenová politika
Seminárna práca14 s. / 3. roč. / doc
Seminárna práca má teoretickú aj praktickú časť s uvedením praktických príkladov na danú tému.Cena patrí medzi najdôležitejšie prvky marketingového programu podniku, ktorá ovplyvňuje jeho podiel na trhu a výšku zisku. Cenové rozhodnutia nemôže podnik prijímať izolovane, naopak, vždy musia byť v súlade s jeho strategickým prostredím a s realitou trhu. Cena, ktorá spĺňa strategické kritériá podniku, ale nespĺňa očakávania trhu, je nesprávna, rovnako ako cena, ktorá vyhovuje zákazníkovi, ale nespĺň...
|
|
0,1 |
22x |
|
Marketingový prieskum trhu v konkrétnej firme
Záverečná práca37 s. / 5. roč. / doc
Marketingový prieskum trhu v mojej práci približuje prostredie firmy spomedzi mikroprostredia a makroprostredia. Zaoberá sa dodávateľsko-odberateľskými vzťahmi, poskytovaniu služieb, cieľovým trhom, konkurenciou, demografickým a ekonomickým prostredím. Definovaným problémom je pritiahnutie nových zákazníkov a stálym ponúknuť nové pridané hodnoty a diferencovať sa od konkurencie.
|
|
4,7 |
133x |
|
Udržateľný marketing a udržateľný rozvoj
Semestrálna práca21 s. / 1. roč. / doc
Už počas dvoch storočí zažíva ľudstvo éru priemyselnej a technologickej revolúcie, ktorá so sebou nesie nie len dramatické zmeny v životnom prostredí a v spoločnosti, ale tiež kladie do popredia potrebu prehodnotiť ciele, smerovanie a stratégie firiem.
Celá rada štúdií realizovaných po celom svete ukázala, že zákazníci (či sú to spotrebitelia, podniky alebo verejný sektor), zamestnanci a investori stále viac uprednostňujú tie spoločnosti, ktoré sú považované za spoločensky zodpovedné a šetrné ...
|
|
0,2 |
16x |
|