Segmentácia, targeting, positioning
Seminárna práca10 s. / 3. roč. / doc
1 Cielený marketing
Trh je oblasť ekonomickej reality, kde dochádza k výmene produktov a činností medzi jednotlivými ekonomickými subjektmi, ktoré sú predstaviteľmi ponuky a dopytu.
Každá firma by mala na trhu identifikovať skupiny, ktoré vie najlepšie obslúžiť. Táto koncepcia prešla nasledovnými vývojovými štádiami:
- masový marketing, ktorý charakterizuje hromadná výroba, distribúcia a podpora predaja rovnakého produktu všetkým kupujúcim. Cieľom je znížiť náklady, ceny a vytvoriť čo naj...
|
|
0,3 |
27x |
|
Medzinárodný marketing - Marketing II.
Semestrálna práca7 s. / 3. roč. / doc
Spoločnosť RALF. sa zaoberá manažmentom pohľadávok na finančných trhoch v rôznych krajinách.
V roku 1979 bola v Nemeckom meste Hamburg založená spoločnosť RALF GmbH. & Co.
Od doby svojho založenia sa za pár rokov ustália na Nemeckom trhu vďaka presvedčivému obchodnému zmýšľaniu a dôslednej integrácii spracovania pohľadávok do pracovných tokov zákazníka.
Začala premýšľať o orientácii na zahraničný trh. V tejto dobe musela preskúmať a zvážiť základné rozhodnutia. Rozhodla sa presiahnuť nár...
|
|
0,2 |
7x |
|
Marketingové prostredie a jeho vplyv na podnik
Projekt10 s. / 3. roč. / doc
Firmy pôsobia v komplexe trhového prostredia. Kto si chce na trhu udržať pozíciu, musí starostlivo sledovať a analyzovať svoje okolie. Vo všeobecnosti marketingové prostredie tvoria nekontrolovateľné faktory, ktoré obklopujú podnik.
Marketingové prostredie sa skladá z mikroprostredia a makroprostredia.
Mikroprostredie tvoria vplyvy obklopujúce podnik, ktoré ovplyvňujú jeho schopnosť slúžiť zákazníkom, čiže schopnosť poskytovať službu na riešenie problémov. Makroprostredie vytvárajú širšie sp...
|
|
0,1 |
16x |
|
Distribúcia a distribučná politika
Seminárna práca16 s. / 3. roč. / doc
Rozhodovanie o distribúcii a distribučných kanáloch patrí medzi najdôležitejšie rozhodnutia, pred ktorými stojí manažment. Rozhodnutie o odbytovom kanáli bezprostredne ovplyvňuje všetky ostatné marketingové rozhodnutia.Firmy venujú príliš málo pozornosti svojim distribučných kanálom, a tým si samy spôsobujú zbytočné straty. Rozhodnutia o distribučných kanáloch obyčajne súvisia s dlhodobými zmluvnými záväzkami voči ostatným firmám.
Manažment musí dôkladne zvážiť výber odbytových kanálov a mysli...
|
|
0,1 |
37x |
|
Marketingový mix výrobného podniku
Seminárna práca8 s. / 1. roč. / docx
1 Marketing Termín marketing pochádza z anglického slova market - trh a koncovky - ing, ktorá v preklade vyjadruje dej, akciu, pohyb. Slovo marketing môžeme voľne preložiť ako ,,činnosť na trhu“ alebo ,,práca s trhom“. Znamená to, že marketing je podnikateľskou koncepciou, zameriavajúcou sa na zákazníka a na identifikáciu a uspokojovanie jeho potrieb. V súčasnosti marketing môžeme chápať ako zmenu v myslení a to, z myslenia výrobne orientovaného na trhovo orientované, ktoré musí prijať predovšet...
|
|
0,5 |
8x |
|
Marketingové analýzy
Seminárna práca13 s. / 2. roč. / doc
Popis rôznych marketingových analýz...
Situačná analýzaSituačná analýza (situation analyse) je všeobecná metóda skúmania jednotlivých zložiek a vlastností vonkajšieho prostredia (makroprostredie a mikroprostredie), v ktorom firma podniká, prípadne na ňu nejakým spôsobom pôsobí, ovplyvňuje jej činnosť a skúmanie...
|
|
0,5 |
2x |
|