Prípadová štúdia podniku A - SYNOPSIS - Prípadová štúdia
Seminárna práca19 s. / - roč. / doc
V rámci obmedzených možností pomerne malého mestečka Stará Ľubovňa som bola viac menej nútená vybrať si tento podnik, ktorého analýzy som uskutočnila v tejto prípadovej štúdii. Aj napriek tomu, že v meste, či okrese sa nachádza mnoho firiem pôsobiacich aj na zahraničných trhoch, nie sú ochotné poskytovať potrebné informácie k vypracovaniu takejto semestrálnej práce, už len kvôli bezpečnosti informácií o podnikoch, ktorých nevhodné šírenie by mohlo uškodiť. Táto práca môže byť prínosom pre podni...
|
|
1,0 |
19x |
|
Marketingové stratégie - marketingové strategické plánovanie
Prezentácia44 s. / 3. roč. / ppt
Proces tvorby marketingovej stratégie
Dobrá analýza - jasné ciele - dobrá stratégia Charakteristické črty strategických procesov - rozhodnutí (čas, zdroje, rozhodovanie, význam, informácie, vplyv, neistota...) - vychádzajú z analýza SWOT i prognóz - MATADOR OMSK, GM Saturn...Proces tvorby - aké kroky je vhodné (odporúčané) urobiť, aby sme na základe konkurenčných výhod vytvorili dobrú stratégiu (aby sa dala zrealizovať a vyhodnotiť = plán), eliminuje riziko.Čo je marketingová stratégia?Úvaha ...
|
|
0,7 |
33x |
|
Marketing a manažment
Skriptá44 s. / 3. roč. / doc
Základné terminologické vymedzenie podstaty marketingu Požiadavka uplatňovať princípy trhovej ekonomiky vyvoláva hlad po nových informáciách sprostredkujúcich poznatky a skúsenosti z fungujúcich trhových ekonomík. Motívom je hľadanie spôsobov, metód a postupov na dosiahnutie konkrétnych cieľových efektov v danom trhovom prostredí. V tomto kontexte sa stále viac hovorí o nutnosti aplikácie marketingu a to nielen v organizáciách, ktorých cieľovou funkciou je maximalizácia zisku. Marketing je tak, ...
|
|
1,3 |
41x |
|
Marketingový plán produktu obce
Projekt16 s. / 1. roč. / doc
Realizácia produktu obce „Futbalový turnaj o pohár starostu obce“ vychádza zo situačnej analýzy prostredia, ktorá pozostáva predovšetkým zo segmentácie zákazníkov, analýzy vonkajšieho a vnútorného prostredia, analýzy trhu a konkurencie a SWOT analýzy. Na základe týchto analýz boli určené krátkodobé a dlhodobé marketingové ciele, ktoré sa majú realizovať z finančných zdrojov obce i zdrojov podnikateľských subjektov. Zo spomenutých finančných zdrojov sa budú financovať všetky náklady spojené s usk...
|
|
0,2 |
13x |
|
Maarketing spoločnosti Virgin Group
Semestrálna práca25 s. / 3. roč. / doc
Z absolútne skromných začiatkov k obchodnému impériu životný príbeh Richarda Bransona už inšpiroval mnohých ľudí, aby sa vydali po jeho šľapajach. Mieni Sir Richard Branson z korporácie Virgin vytvoriť značku, ktorá bude populárna ako napríklad Coca-Cola? Počas svojho snaženia si chce vyskúšať sily v rôznych sférach činnosti a mať z toho maximálny pocit uspokojenia.
Princípy a vybrané aktivity podnikania. Chronológia Virgin Group.
Charita, obnoviteľné zdroje energie – pomoc svetu. Richard Bra...
|
|
0,3 |
2x |
|
Marketing
Seminárna práca19 s. / 1. roč. / doc
Prečo je spoločnosť marketingovo orientovaná?
- Môžeme to tvrdiť z dôvodu prístupu spoločnosti k zákazníkom a obchodovania so zákazníkmi.
- Spoločnosť MIHI s.r.o., sa snaží čo najlepšie uspokojiť potreby a želania zákazníkov s cieľom rozvoja dlhodobej spolupráce
- Má stanovené marketingové ciele, ktoré majú viesť k väčšiemu zastúpeniu na Slovenskom trhu a k dosahovaniu vyšších výsledkov a hlavne k väčšej spokojnosti zákazníkov.
Zákazník:
- Zákazníkom spoločnosti Mihi s.r.o je na jednej s...
|
|
0,1 |
1x |
|
Maloobchod a veľoobchod
Semestrálna práca41 s. / - roč. / doc
Cieľom nášho prieskumu je zistiť najviac využívané formy maloobchodného predaja a obľúbenosť vybraných maloobchodných spoločností nachádzajúcich sa v meste Michalovce. Vybrali sme si tieto maloobchodné spoločnosti:
Hypernova
Kaufland
Lidl
Tesco
Jednota.
Uskutočneným prieskumom sme sa snažili potvrdiť, resp. vyvrátiť nasledujúce hypotézy:
Predpokladáme, že každý spotrebiteľ uprednostňuje istú formu maloobchodného predaja.
Predpokladáme, že každý spotrebiteľ je pri výbere maloobchodnej ...
|
|
0,4 |
6x |
|
Nová orientácia marketingového manažmentu v súčasnosti
Seminárna práca13 s. / - roč. / doc
seminarnaco praca k predmetu Marketing management u doc. Batakovej, nova orientacia marketingoveho manazmentu v sucasnosti, co vieme o nasich zakaznikoch, co sa zmenilo v produktovej strategii podnikov
Úloha: Nájdite príklady v praxi konkrétnych podnikov na niektoré z nových trendov v marketingovom manažmente, medzi ktoré možno zaradiť:
Prvá skúsenosť s touto značkou zákazníka presvedčí, že poskytuje dostatočný hodnotový úžitok. Jazyková škola LITE poskytuje záujemcom bezplatnú ukážkovú h...
|
|
1,1 |
6x |
|
Etika v Marketingu
Seminárna práca10 s. / 1. roč. / doc
Etika zameraná nie na podnikateľský proces ale konkrétne na marketingový mix.
|
|
0,1 |
16x |
|
Levis Strauss and co.
Semestrálna práca15 s. / - roč. / doc
Pred sto tridsiatimi rokmi si Levi Strauss a jeho spoločník Jacob Davis dali spoločne patentovať „nitované oblečenie“ - odolné pracovné nohavice pre zlatokopov, posilnené železnými nitmi na vreckách, v rázporku a ďalších namáhaných miestach tak, aby vzorky netrhali nohavice. V súčasnosti tento vynález nazývame džínsy (jeans - názov pochádza z modrého janovského plátna).
Sto rokov po smrti Levi Straussa poznajú jeho meno v každej domácnosti po celom svete. Levi Straussov vynález sa vyvinul z pr...
|
|
0,8 |
1x |
|
10 manažérskych úloh identifikovaných Mintzbergom
Seminárna práca6 s. / 2. roč. / doc
10 manažérskych úloh identifikovaných Mintzbergom
Funkcie riadenia a roly manažéra sa navzájom čiastočne prekrývajú. Preto nie je možné, ale ani žiaduce, jednoznačne ich oddeľovať. Manažér realizuje funkcie riadenia tak, že súčasne hrá určitú rolu v tomto procese. Napríklad vedúci pracovník môže v priebehu pracovného dňa diskutovať s riaditeľom marketingu o predaji nového výrobku, s personálnym riaditeľom rozhodovať o reorganizácii odbytového oddelenia, s výrobným riaditeľom analyzovať stúpajú...
|
|
0,1 |
2x |
|
Marketing Manažment (teória)
Prezentácia3 s. / 5. roč. / zip
Ide o 3 prezentacie z predmetu marketing manazment. Jedna sa o teoriu, t.j. prednasky z tohto predmetu
|
|
3,9 |
11x |
|
Marketing, manažment
Prednášky21 s. / - roč. / doc
Ťažiskové princípy marketingu, Identifikovanie hlavných síl v makroprostredí, Analýza odvetvia a konkurencie, Predvídanie a meranie trhu, Základné pojmy pre meranie dopytu, Marketing a ceny
|
|
0,2 |
0x |
|