Manažment a marketing trhových služieb - výcuc
Vypracované otázky30 s. / 2. roč. / doc
Vypracované otázky z MMTS ( zimný semester, 2. ročník) OF POCR (Podnikanie v obchode a cestovnom ruchu)
1. SLUŽBY AKO EKONOMICKE ČINNOSTI A PRODUKTY
1.1.Vymedzenie sluzieb
Služby mozno chapat ako:
1. -zmena stavu osoby alebo statku prinaleziaceho nejakej ekon. jednotke
2. -sposobenej cinnostou inych ekon.jednotiek
3. -uskutocnuje sa so suhlasom danej osoby alebo ekonom.jednotky prostrednictvom cinnosti jednej k druhej
4. -zmeny sa konaju na cudzom vlastnictve a nemozu byt skladovane
Pr...
|
|
0,3 |
10x |
|
Cestovná kancelária Greeco
Analýza12 s. / 2. roč. / doc
Cestovný ruch nadobúda stále väčší ekonomický význam v hospodárstve vyspelých a rozvíjajúcich sa krajín. Cestovný ruch je najefektívnejšou činnosťou na produkciu devíz, tvorcom pracovných miest priamo v cestovnom ruchu a nepriamo v iných oblastiach hospodárstva. Tvorbou nových pracovných miest pri relatívne nízkych nákladoch napomáha rozvoju ekonomicky zaostávajúcim regiónom. Cestovný ruch má pre cieľové miesta, ktorými môžu byť skupina krajín, krajina, región alebo stredisko cestovného ruchu, i...
|
|
0,1 |
27x |
|
Profil slovenskej firmy poskytujúcej služby ocenenej za kvalitu - Elektrovod Holding, a .s.
Seminárna práca16 s. / 2. roč. / doc
ÚVOD
Cieľom mojej seminárnej práce je opísať jednu z firiem poskytujúcej služby ocenenej za kvalitu. Ja som si vybrala podnik Elektrovod Holding, a. s., pretože sú v rámci integrovaného európskeho trhu a postupujúceho procesu obchodnej globalizácie spoľahlivou, stabilnou a konkurencieschopnou dodávateľskou firmou pôsobiacou v energetickom sektore, stavajúcou na komplexnosti služieb, kvalite, profesionalite, dlhodobej tradícii a orientácii na zákazníka, spočívajúcej v rýchlom nástupe a vo flex...
|
|
5,2 |
4x |
|
Kvalita služieb pre spoločnosť ELCOM, s. r. o.
Seminárna práca17 s. / 2. roč. / docx
V súčasnosti sa kvalita považuje za najvýznamnejší prvok pri budovaní trhovej pozície podniku a uspokojovaní potrieb zákazníkov. Podniky si v čoraz väčšej miere uvedomujú, že sú to predovšetkým zákazníci, od ktorých závisí ich úspech. Tí začínajú považovať za najdôležitejší faktor ich spokojnosti kvalitu ponúkaných produktov a poskytovaných služieb. Preto sa stredobodom záujmu podnikov stala kvalita, keďže vďaka nej si môžu zabezpečiť konkurenčnú výhodu v porovnaní s ostatnými subjektmi na trhu,...
|
|
0,1 |
5x |
|
Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Seminárna práca11 s. / 1. roč. / doc
Cieľom mojej práce je zamerať sa na riadenie vzťahov so zákazníkmi, resp. management vzťahov so zákazníkmi. V súčastnosti je tento proces stále viac a viac dôležitejší, keďže producenti produktov a služieb si uvedomujú obmedzenosť trhu. Preto pojem stály a lojálny zákazník sa stáva veľmi dôležitý pre výrobcov, ktorí si uvedomujú, že dlhodobé a kvalitné vzťahy so zákazníkmi im umožnia udržať si konkurencieschopnosť a prekonať výkyvy na trhoch. Skvalitňovanie produktov a služieb prináša obom stran...
|
|
0,1 |
15x |
|