Marketing v cestovnom ruchu
Skriptá101 s. / 2. roč. / pdf
Marketing je často mylne chápaný len ako predávanie, alebo agresívna obchodná politika
a promotion (reklama). Predaj je však iba jednou z funkcií marketingu a mnohokrát nie
najvýznamnejšou. Zásadný rozdiel medzi predajnou a marketingovou koncepciou uplatňovanou
v praxi je následovný : ak uplatňuje firma predajnú koncepciu, najprv produkt vytvorí a až potom
rôznymi metódami presviedča zákazníka aby ho kúpil, snaží sa teda prispôsobiť požiadavky zákazníka
svojej ponuke. Marketing je presným o...
|
|
0,8 |
80x |
|
Marketing destinations in Cyprus and the number of their visitors
Semestrálna práca11 s. / 3. roč. / doc
1. The title of my proposal. Background and justification for selection of the topic
The most interesting topic for my proposal is “Marketing destinations and the number of their visitors”. The main reason of my choice is actually topic. Marketing as a modern principle of business function is interesting not only for me. Development of the tourism in Cyprus is important for the government of the Cyprus as well as for the European Union. Many travel agencies over the world offer the holidays ...
|
|
0,1 |
2x |
|
Strategický personálny informačný systém
Seminárna práca10 s. / 3. roč. / doc
Podľa J. Koubeka personálny informačný systém predstavuje usporiadaný počítačový systém zisťovania, uchovávania, spracovávania a poskytovania informácií o všetkom, čo sa týka personálnej práce v organizácii. Neoddeliteľnou súčasťou personálneho informačného systému je súbor metód a postupov používaných pri práci s informáciami, vrátane pravidiel týkajúcich sa prístupu k týmto informáciám. Personálny informačný systém je dôležitou súčasťou správneho vedenia podniku, pretože mať pravdivé, presné, ...
|
|
0,1 |
12x |
|
Internet marketing
Referát10 s. / 3. roč. / doc
Before I will define internet marketing, I would like to write what is marketing actually and what is internet marketing. There are many definitions of marketing in the business world. I have choosed ones which I like the most:
The principle of marketing is concentration for the customer’s needs as well as their approaches of products. The product must be right, at the right place, at right time, delivered to right customer in good quality.
|
|
0,1 |
18x |
|
Observation
Referát8 s. / 3. roč. / doc
Everybody has some experience of being a stranger in the midst of a new crowd. Observation is activity of our senses. We observe the people present how they are dressed, their relative age, who seems to be doing the most talking, and how each individual responds to what others are saying. We can listen to conversations talking place to try to observe the pace of the conversation, the degree offormality or informality of the language being used. We shoud to try to know what it is disscused about....
|
|
0,1 |
1x |
|
Pohronský región, marketing ČR
Semestrálna práca10 s. / 3. roč. / doc
Marketingová analýza pohronského regiónu.
Pohronský región sa rozprestiera na strednom Slovensku. Jadro tvoria Štiavnické vrchy, Kremnické vrchy a Javorie. Územie je pomenované podľa druhej najväčšej rieky na Slovensku, Hron, ktorá nim preteká. Môžeme ho rozdeliť na Dolné a Stredné Pohronie.
|
|
0,1 |
11x |
|