Poisťovňa union
Semestrálna práca44 s. / 3. roč. / docx
Union poisťovňa, a.s. bola založená v roku 1992 a patrí medzi zakladajúcich členov Slovenskej asociácie poisťovní. V roku 1997 vstúpil do Unionu majoritný akcionár s bohatými skúsenosťami v oblasti poisťovníctva - finančná skupina Eureko B.V. Holandsko.
Union ponúka viac ako 80 produktov životného a neživotného poistenia pre individuálnu ako aj firemnú klientelu. Spoločnosť je dlhodobo lídrom, s podielom cca 50 %, na trhu cestovného poistenia, má dominantné postavenie v oblasti špeciálnych rizí...
|
|
0,6 |
36x |
|
Československá obchodná banka
Semestrálna práca31 s. / 3. roč. / doc
Pri marketingovej analýze, plánovaní, implementácii a kontrole potrebujú marketingoví manažéri informácie. Potrebujú byť informovaní o zákazníkoch, konkurentoch, sprostredkovateľoch a ďalších faktoroch trhu. Jeden marketér to charakterizoval takto: „Dobre riadiť podnik znamená riadiť jeho budúcnosť, a riadiť budúcnosť znamená pracovať s informáciami.“
Manažéri sa často sťažujú na nedostatok informácií správneho druhu alebo nadbytok nevhodných informácií. Ako sa má manažment dozvedieť o zm...
|
|
0,3 |
7x |
|
Segmentácia klientely OTP banky
Semestrálna práca8 s. / 3. roč. / doc
OTP Banka Slovensko, a.s. je univerzálna banka s úplnou devízovou licenciou. Pôsobí na slovenskom trhu, ale aj na zahraničných trhoch prostredníctvom svojich korešpondenčných bánk. Majoritným vlastníkom OTP Bank Slovensko, a.s. je najväčšia banka na maďarskom bankovom trhu OTP Bank, Rt. , ktorá vlastní 97,23% akcií. Minoritnými vlastníkmi sú slovenské spoločnosti a malí akcionári. Sieť OTP Banky Slovensko tvorí 74 pobočiek a 7 špecializovaných pracovísk pre poskytovanie úverov na bývanie. Ústred...
|
|
0,1 |
7x |
|
Tvorba komunikačných stratégií vo vybranej finančnej inštitúcií
Semestrálna práca12 s. / 3. roč. / doc
Komunikovať v marketingovej filozofii znamená na jednej strane informovať, oboznamovať s produktmi a službami, vysvetľovať ich vlastnosti a použitie, vyzdvihnúť ich úžitok, kvalitu, hodnotu a prospešnosť, a na druhej strane zostať otvorený a nebrániť sa informáciám prichádzajúcim z externého prostredia, vedieť aj počúvať, prijímať podnety a reagovať na požiadavky klientov. Je samozrejme, že tak ako sa rozširuje sortiment bankových produktov, vznikajú nové a nové trhy, a tak musí komunikácia nach...
|
|
0,1 |
8x |
|
Správanie sa zákazníkov pri výbere nových produktov
Semestrálna práca7 s. / 3. roč. / doc
V dnešnej dobe máme strašne veľa inštitúcii, do ktorých vkladáme naše úspory. No predtým ako sme ich niekde vložili museli sme prejsť výberom inštitúcie, čo vôbec nie je ľahké, pretože dnes už je na trhu veľká konkurencia. Každá banka, poisťovňa či sporiteľňa, ponúka množstvo akcií len aby sme využili práve ich služby. Keďže finančnú inštitúciu nemeníme každý rok, musíme pri výbere sledovať množstvo vecí. V mojej práci budem sledovať čo ovplyvňuje ľudí pri výbere banky, konkrétne Tatra banka, a...
|
|
0,1 |
10x |
|
Cieľové skupiny podľa Sinustried
Prednášky2 s. / 3. roč. / doc
Cieľové skupiny podľa Sinustried
10 základných tried zákazníkov:
I. Konzervatívni
- tradície a hodnoty obzvlášť dôležité
- žiadny povrchný konzum
- reklama to nemá ľahké
- tvoria ich starí a vzdelaní ľudia - konzervatívna kultúrna kritika, zmysel pre povinnosť, nad 60 rokov
- voľnočasové aktivity: záhrada, prechádzka, divadlo, opera, noviny, spolky
|
|
0,1 |
3x |
|
Distribučné kanály Tatra banky
Seminárna práca12 s. / - roč. / doc
V práci sa chceme zamerať na krátke priblíženie a definovanie pojmu odbytových kanálov a predstavenie Tatrabanky, ako jednu z najlepších bánk na Slovensku v rámci distribúcie svojich produktov a využívaní služieb pre klientov. Ako klienti banky tieto služby aktívne využívame a naše postrehy uvedieme v práci.
|
|
0,2 |
6x |
|
Vývoj nových produktov v Poštovej banke
Referát7 s. / 3. roč. / doc
Poštová banka ako ju poznáme dnes vznikla v roku 1991 a počas šestnástich rokov svojho pôsobenia na trhu vyvinula, zdokonalila a prispôsobila mnohé svoje produkty tak, aby v čo najväčšej miere spĺňali požiadavky klientov. Klientom poskytuje širokú škálu univerzálnych bankových produktov a investičných produktov vo vybraných podielových fondov. Súčasným trendom v poskytovaní finančných služieb je spájanie bankových a poisťovacích produktov. V roku 2008 Poštová banka obohatila svoje portfólio fina...
|
|
0,1 |
6x |
|