Riadenie reklamy - etika v reklame Orange Slovensko, a.s.
Semestrálna práca24 s. / 1. roč. / doc
„Viem, že polovica nákladov na reklamu je zbytočná, ale neviem, ktorá polovica to je.“
Tieto slová vyriekol na začiatku 20. storočia známy americký podnikateľ John Wanamaker. Odvtedy došlo k veľkému boomu reklamy a ďalších nástrojov marketingového komunikačného mixu, čo zároveň viedlo k postupnému zdokonaľovaniu metód hodnotenia účinnosti a efektívnosti reklamných kampaní a v konečnom dôsledku aj ich plánovania a realizácie.
V súčasnosti je reklama fenoménom. Máme pocit, že je všade vôkol...
|
|
0,3 |
9x |
|
Trvalo udržateľný marketing
Semestrálna práca5 s. / 4. roč. / doc
Udržateľný rozvoj (TUR)
Udržateľný rozvoj je taký rozvoj, ktorý umožňuje súčasným i budúcim generáciám uspokojovať ich základné životné potreby a pritom neznižuje rozmanitosť prírody a zachováva prirodzené funkcie ekosystémov.
Naše životné prostredie je v dnešnom modernom svete ovplyvnené ľudskou činnosťou. Situácia životného prostredia sa za posledných 50 rokov rapídne zhoršila: globálne otepľovanie, strata biologickej rozmanitosti, nadmerné čerpanie prírodných zdrojov, rastúci objem odpadu,...
|
|
0,1 |
4x |
|
Kompletné vypracované otázky z predmetu Marketingový audit
Vypracované otázky8 s. / 2. roč. / doc
Kompletné vypracované otázky z predmetu marketingový audit - 2 ročník na VŠEMVS. Otázky z auditu marketingu na prezentáciu pri písomnom hodnotení skúšky.
1. Význam auditu marketingu pre zvyšovanie výkonnosti aktivít marketingu - AM ako určitá forma nezávislého skúmania marketingovej výkonnosti podniku, ktorého úlohou je nielen určiť problémové oblasti a marketingové príležitosti, ale aj vypracovať plán opatrení na zlepšenie marketingovej výkonnosti firmy. AM sa v modernej trhovej ekonomike za...
|
|
0,1 |
3x |
|
Seminárna práca z predmetu Marketing Manažment
Seminárna práca7 s. / 4. roč. / docx
1. Identifikujte predmet činnosti prostredníctvom trhovej príležitosti, ktorá umožňuje využitie strategickej medzery na trhu vzhľadom na trendy, ktoré sa núkajú v rámci jednotlivých zložiek makroprostredia.
V priebehu posledných niekoľkých rokov zažilo ekologické poľnohospodárstvo ako aj produkty šetrné k životnému prostrediu dynamický rozvoj.
So zvyšujúcou sa náročnosťou na kvalitu produktov a s rastúcim environmentálnym povedomím obyvateľov sa mení aj spotrebiteľské správanie. Priaznivo vyze...
|
|
0,1 |
11x |
|
Marketing manažment - Servis a predaj komponentov k produktom firmy Apple
Seminárna práca10 s. / 4. roč. / pdf
Projekt z predmetu Marketing manažment pre 4.ročník FM UK v Bratislave.
V súčasnej dobe sú patria produkty od spoločnosti Apple medzi najpredávanejšie nie len
v USA, no vďaka globalizácií sa úspešne presadili aj na Slovensku, kde sa práve stali veľkým
hitom. Ľudia sa aj napriek vysokej cene neboja investovať a zakúpiť si najnovšie modely
telefónov.
Apple je trend, ktorému sa predpokladá dlhá budúcnosť, je to celok prvotriedneho imidžu
a kvality v jednom. Jeho hlavnou myšlienkou je jednod...
|
|
0,2 |
5x |
|
Marketingový plán hotela Klára
Semestrálna práca10 s. / 5. roč. / docx
Cieľom tejto semestrálnej práce je sformulovanie marketingového plánu pre podnik služieb. Na naplnenie cieľa som si vybrala hotel Klára ***. Hlavným poslaním hotela nie je len poskytovať ubytovacie, stravovacie, športové a doplnkové služby v najlepšej možnej kvalite, ale cieľom zamestnancov hotela je aj spríjemniť pobyt svojim hosťom, poskytnúť im kompletné služby s kvalitným ubytovaním a vynikajúcou kuchyňou postarať sa o ich bezpečnosť, pohodlie a zabezpečiť si ich skorý návrat.
|
|
0,1 |
76x |
|
Marketing manažment
Semestrálna práca6 s. / - roč. / docx
1. Nová trhová príležitosťPre mnohých nepochopiteľná záhada, no pre nás ženy nepostrádateľná výbava. Áno, hovoríme o nenahraditeľných dámskych doplnkoch, ktoré sú pre nás ženy tak módnym doplnkom ako aj prejavom našej osobnosti.
Dnešný trh s dámskymi doplnkami je presýtený tovarom najrozličnejšieho druhu, farieb, materiálov, cenovo dostupných výrobkov. Stačí pobehať pár obchodov alebo si prostredníctvom internetu iba vybrať. Zamysleli ste sa ale niekedy nad tým, že či je možné všetko nájsť na...
|
|
0,2 |
3x |
|