Liptov (turistický región, oddych, okolie)
Semestrálna práca12 s. / 3. roč. / doc
Liptov ako turistický región
O Liptove
Rozloha: viac ako 2000 km2
Najvyšší bod: 2495 m.n.m (Kriváň - Vysoké Tatry)
Najnižší bod: 430 m.n.m (hladina Váhu pri Kraľovanoch)
Počet obyvateľov: cca 140 000 ľudí
Hospodárske a kultúrne centrá Liptova sú Ružomberok, Liptovský Mikuláš a Liptovský Hrádok. Skoro 50% celkovej plochy Liptova tvoria lesy. Vyviera tu množstvo kyseliek a teplých minerálnych prameňov hlavne v obciach Bešeňová, Likavka, Kvačany, Žiar, Pribylina, Závažná Poruba, Lipto...
|
|
0,1 |
7x |
|
Marketing služieb - Internet banking (mBank)
Semestrálna práca15 s. / 4. roč. / docx
Opis služieb v marketingu, konkretne sa jedna o poskytovanie sluzieb internet bankingu
Primárnym prevádzkovým a predajným kanálom mBank je však naďalej internet a telefón, pomocou ktorých môžu mať klienti neprežitý prehlaď o svojich financiách. mBank je transparentná a otvorená banka, ktorá chce poznať názory a požiadavky ľudí. Preto na svojich webových stránkach používa moderné komunikačné nástroje – mFórum a mBlog. Budúci aj súčasní klienti tu môžu pohodlne a aktívne diskutovať medzi sebou, ...
|
|
1,6 |
57x |
|
Šarišský región
Semestrálna práca13 s. / 3. roč. / doc
ŠARIŠSKÝ REGIÓN(Marketing služieb a cestovného ruchu)Šarišský región na severe susedí s Poľskom, západné hranice regiónu tvorí bývalá Spišská župa, na východe hraničí so Zemplínskou župou a na juhu s Abovsko-turnianskou župou. Región Šariš je tvorený povodiami riek Torysa, Topľa a Ondava. Preteká ním i rieka Poprad a Hornád. Na juhozápade sa rozprestiera Šarišská vrchovina. Najvyšším vrchom regiónu je Minčol (1 157 m n.m.) v Čergovskom pohorí. V letných mesiacoch je najnavštevovanejším miestom d...
|
|
0,2 |
10x |
|
Prezentácia k predmetu Marketing služieb
Prezentácia47 s. / 3. roč. / ppt
Marketing služieb
Služba – je to akákoľvek aktivita alebo výhoda, ktorú môže jedna strana ponúknuť druhej, je v zásade nehmotná a neprináša vlastníctvo. Jej produkcia môže, ale nemusí byť spojená s fyzickým výrobkom (napr. prenájom hotelovej izby, vloženie peňazí do banky, strihanie, oprava automobilu, rady advokáta, atď.).
Ďalšie definície služieb
Služba ako ekonomická kategória predstavuje:
druh produktu
podstatou je činnosť – výkon
vytvára hodnotu
prináša úžitok spotrebiteľovi ak...
|
|
0,7 |
35x |
|
Coraline, s. r. o., poštový podnik - Marketing služieb
Semestrálna práca21 s. / 4. roč. / rar
Projekt vypracovaný podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu marketing služieb. Projekt je formou scanovaných strán. Použitá literatúra je na zobrazenie v náhľadoch.
|
|
7,0 |
1x |
|
DovePost, s.r.o, Žilina - poštový podnik - Marketing služieb
Semestrálna práca17 s. / 4. roč. / rar
Projekt vypracovaný podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu marketing služieb. Projekt je formou scanovaných strán.
|
|
7,9 |
1x |
|
Prednášky na Marketing služieb
Prednášky16 s. / 5. roč. / doc
Služby ako ekonomické činnostiVymedzenie služiebSlužby je možné vymedziť z viacerých hľadísk. Uvedieme hľadiská potrebné z pohľadu marketingu:a) V marketingovej teórii sa služby vymedzujú týmito prvkami:» služba je činnosť, ktorú môže jedna strana ponúknuť druhej» je nehmatateľná» nevytvára nadobudnutie vlastníctva» jej realizácia môže ale nemusí byť spojená s fyzickým výrobkom.V praxi však existujú výnimky spočívajúce v tom, že zákazníci posudzujú služby podľa hmatateľných prvkov, napr. reštaur...
|
|
0,3 |
36x |
|
Cestovná kancelária Sunny - Marketing služieb
Semestrálna práca31 s. / 4. roč. / rar
Projekt vypracovaný podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu Manažment. Projekt je formou scanovaných strán. Obsah projektu, použitá literatúra je na zobrazenie v náhľadoch.
|
|
11,0 |
11x |
|
Predstavenie fakulty PEDAS
Semestrálna práca24 s. / 5. roč. / doc
1.1 Vývoj univerzity a fakulty
Sídlo Vysokej školy dopravnej bolo vyčlenené a preložené z Českého vysokého učení technického z Prahy do Žiliny a škola bola od 1.9.1962 premenovaná na Vysokú školu dopravnú v Žiline. Dopravná fakulta a Stavebná fakulta sa zlúčili do jednej pod názvom Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy Vysokej školy dopravnej. V súvislosti s podpísaním dohody o spolupráci medzi Federálnym ministerstvom spojov a Vysokou školou dopravnou v Žiline bola roku 1976 fakulta premenova...
|
|
1,4 |
13x |
|
UPV s.r.o. opravárenská a údržbárska činnosť vozidiel
Semestrálna práca21 s. / 4. roč. / rar
Projekt vypracovaný podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu marketing služieb. Projekt je formou scanovaných strán.
|
|
5,5 |
0x |
|
Prednášky z Marketingu služieb
Prednášky72 s. / 5. roč. / doc
Pojem služby je frekventovanou kategóriou teórie a praxe modernej ekonomiky s mnohostranným uplatňovaním a viacvýznamovým chápaním. V odbornej literatúre je možné nájsť viacero definícií služieb, ktoré je možné uplatniť v hospodárskej a najmä obchodnej praxi.. Žiadna z nich však nenadobudla všeobecnú platnosť. Do istej miery je to možné vysvetliť veľkou rôznorodosťou služieb. Veď do ich rámca zahrňujeme služby hotelové a reštauračné, dopravné, telekomunikačné, bankovníctva, poisťovníctva, porad...
|
|
0,5 |
13x |
|
Omnia, s. r. o. - projekt na Marketing služieb
Semestrálna práca27 s. / 5. roč. / rar
Projekt vypracovaný podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu Marketing služieb. Projekt je formou scanovaných strán.
|
|
9,4 |
5x |
|
Dragonfly, s. r. o. reklamná a propagačná činnosť
Semestrálna práca31 s. / 4. roč. / rar
Projekt vypracovaný podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu Marketing služieb. Projekt je formou scanovaných strán.
|
|
9,3 |
1x |
|
Marketing služieb
Poznámky25 s. / 3. roč. / doc
1. Služby a ich špecifické vlastnosti, komplex ich výrazných odlišností oproti výrobkom. Kontinuum hmatateľnosti a nehmatateľnosti. Podstata marketingu služieb a charakteristika jeho 6 základných dimenzií. Vzťah personálneho manažmentu k marketingu služieb. Klasifikácia služieb. Služba je okamih v ktorom marketing, pracovné postupy a ľudský činiteľ, majú spoločne podporiť vytvorenie a dodanie služby, ktorá zodpovedá zákazníkovým potrebám, vedomým rizikám a očakávaniam. Možno konštatovať, že v ob...
|
|
0,2 |
36x |
|
GARFILD EXPRES, s. r. o - zásielková služba
Semestrálna práca26 s. / 4. roč. / rar
Projekt vypracovaný podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu Marketing služieb. Projekt je formou scanovaných strán. Obsah projektu je na zobrazenie v náhľadoch.
|
|
9,4 |
1x |
|
Marketing služieb Ten Expres
Seminárna práca21 s. / 1. roč. / doc
Projekt sa zaoberá spoločnosťou Ten Expres a rieši 4P (product, price, place, promotion)
1. CHARAKTERISTIKA POŠTOVÉHO PODNIKU
1.1. Všeobecné informácie o poštovom podniku
Poštový podnik je podnik, ktorý poskytuje poštové služby v súlade so zákonom o poštových službách a poštovými podmienkami. Poštový podnik musí byť držiteľom poštovej licencie alebo všeobecného povolenia. Držiteľ poštovej licencie je oprávnený, resp. povinný poskytovať univerzálnu službu, všeobecné povolenie určuje všeobecné ...
|
|
0,2 |
27x |
|
Fox net marketing služieb
Semestrálna práca25 s. / 4. roč. / rar
Projekt vypracovaný podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu Marketing služieb. Projekt je formou scanovaných strán. Obsah projektu, použitá literatúra je na zobrazenie v náhľadoch.
|
|
12,8 |
1x |
|
Marketing ako komplex
Poznámky14 s. / 3. roč. / doc
Marketing ako komplex = zabezpečiť uspokojovanie potrieb zákazníka a splnenie cieľov podniku
- marketing vychádza z marketingového mixu - produkt, place, promotions, price
- komunikačný mix - podpora predaja, osobný predaj, public relations, reklama
Služba = nehmotný výsledok výrobnej činnosti, ktorý uspokojuje ľudské potreby
= okamih, v ktorom marketingové pracovné postupy ale aj ľudský činiteľ majú spoločne podporiť vytvorenie a dodanie služby, ktorá zodpovedá zákazníkovým /klientovým/ p...
|
|
0,1 |
9x |
|
Dé-Tech, s. r. o. poštová technika
Semestrálna práca21 s. / 4. roč. / rar
Projekt vypracovaný podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu marketing služieb. Projekt je formou scanovaných strán.
|
|
6,6 |
0x |
|
Marketing služieb - ZUNO
Semestrálna práca15 s. / 4. roč. / docx
1. Charakteristika bankyZUNO vstúpila na slovenský trh v novembri 2010. Aktuálne ponúka tieto okruhy produktov: bežné účty vedené bezplatne, sporiace účty, pôžičky – úvery a kreditné karty.
ZUNO je súčasťou silnej finančnej skupiny Raiffeisen Bank International:
• Je jednou z vedúcich bankových skupín v regióne strednej a východnej Európy
• Má zastúpenie v 17 krajinách prostredníctvom širokej siete bánk, lízingových a iných finančných spoločností
• Banka poskytuje služby 13,5 miliónom klie...
|
|
1,3 |
47x |
|
Marketing služieb
Prednášky10 s. / 3. roč. / doc
4P v prípade firmy REDBULL1.Product- recept; balenie; plnenie; názov; grafické spracovanie obaluØ Place = miesto - cieľové skupiny-> extrémne športy1. distribučné cesty- čerpacie stanice; športové podujatia§ Price = cena§ Promotion-reklama; osobný predaj; PR; podpora predaja; sponzoringEvent marketing - organizovanie akciíNa vysokých školách pribúdajú ďalšie 3P1) Personalities - osobnostiØ Procesné pedagogické prístupy - napr. 3 roky-Bc; ďalšie 2 roky prax a tak až na 2 roky na Mgr1. u nás na...
|
|
0,1 |
13x |
|
Etický kódex a jeho vplyv na marketingovú komunikáciu
Ročníková práca25 s. / - roč. / doc
Práca Etický kódex a jeho vplyv na marketingovú komunikáciu mi bola zadaná v rámci predmetu Marketing služieb. V práci sú obsiahnuté základy etiky, čo je morálka, ako právo vplýva na etiku, morálku a etický kódex, význam marketingovej komunikácie a ďalšie dôležité veci pre túto tému. Hlavnou témou tejto práce je vzťah medzi etickým kódexom a marketingovou komunikáciou a právnymi dopadmi pre porušenie či už etického kódexu alebo marketingovej komunikácie. Poslaním práva (čo býva vyjadrené v etick...
|
|
0,2 |
5x |
|
Marketing služieb - kniha, prezentácie, testy
Testy50 s. / 3. roč. / zip
všetko potrebné ku skúške z predmetu marketing služieb(obsahuje i testy, skúška prebiehala cez moodle)Od čoho závisí rôzne pomenovanie cien služieb ? Vyberte jednu:a. od pomenovania cien konkurencioub. ani jedna odpoveď nie je správnac. od typov zákazníkov, ktorí túto službu kupujúd. od druhu služby, ktorá je poskytovanáPred realizáciou marketingového výskumu by mal podnik služieb definovať : Vyberte jednu:a. cieľ tohto výskumu, či dané informácie nemožno získať z existujúcich databáz údajov, ak...
|
|
0,3 |
31x |
|
Aplikácia marketingového mixu na vybraný podnik
Seminárna práca9 s. / - roč. / doc
Analýza marketingového prostredia
Spoločnosť RALF s.r.o. bola založená v roku 2002 v Bratislave. Spoločnosť sa zaoberá manažmentom pohľadávok na slovenskom finančnom trhu.
Od doby svojho založenia sa za pár rokov ustália na Slovenskom trhu vďaka presvedčivému obchodnému zmýšľaniu a dôslednej integrácii spracovania pohľadávok do pracovných tokov zákazníka. Od začiatku svojho pôsobenia nastal prudký rast spoločnosti vo všetkých smeroch, pričom rast pokračuje v nezmenenom tempe.
Pre to aby bo...
|
|
0,1 |
8x |
|
Marketing služieb - poznámky k ústnej skúške
Poznámky5 s. / 3. roč. / doc
Ciele predmetu:
- definovať službu
- popísať charakteristiky, ktoré majú vplyv na marketing služieb
- identifikovať ďalšie faktory, ktoré je potrebné v marketingu zobrať do úvahy
- definovať stratégie marketingu služieb na zvýšenie diferenciácie, kvality a produktivity firiem
- charakterizovať marketingový mix služiebSlužba – akákoľvek aktivita alebo výhoda, ktorú môže jedna strana ponúknuť druhej, je v zásade nehmotná a neprináša vlastníctvo. Jej produkcia môže ale nemusí byť spojená s fyz...
|
|
0,1 |
29x |
|
Marketing služieb - prednášky
Prednášky14 s. / - roč. / doc
Marketing ako komplex = zabezpečiť uspokojovanie potrieb zákazníka a splnenie cieľov podniku - marketing vychádza z marketingového mixu - produkt, place, promotions, price - komunikačný mix - podpora predaja, osobný predaj, public relations, reklama Služba = nehmotný výsledok výrobnej činnosti, ktorý uspokojuje ľudské potreby
= okamih, v ktorom marketingové pracovné postupy ale aj ľudský činiteľ majú spoločne podporiť vytvorenie a dodanie služby, ktorá zodpovedá zákazníkovým /klientovým/ požia...
|
|
0,2 |
15x |
|
Špecifiká marketingového mixu v podniku služieb
Prednášky21 s. / - roč. / doc
Marketingový mix: je súbor marketingových nástrojov, ktoré firma využíva k tomu, aby dosiahla požadovanú odozvu na cieľovom trhu.
Klasický marketingový mix pozostáva zo štyroch základných nástrojov:
· produkt
· cena
· distribúcie
· marketingová komunikácia
Marketingový mix podniku služieb sa rozširuje o ďalšie prvky:
· ľudský faktor
· procesy (postupy, techniky predaja, predvádzanie a pod.)
· technológie
· služba zákazníkom
· fyzické prostredie (interiér, exteriér, logo)
|
|
0,2 |
47x |
|
Marketing služieb - prípadová štúdia z marketingu služieb
Semestrálna práca13 s. / - roč. / doc
Podnik bude situovaný v oblasti s rozvinutým cestovným ruchom a vysokým dopytom po jeho službách, medzi ktoré patria aj stravovacie služby. Reštaurácia bude súčasťou hotelového komplexu. Podnik bude uspokojovať potrebu hladu zákazníka špecifickým produktom - predovšetkým tradičnými slovenskými jedlami a nápojmi, a tým sa bude líšiť od konkurencie, s cieľom dosiahnuť určitý zisk a byť konkurencieschopný na trhu. Bude mať výhodnú pozíciu a ľahkú dostupnosť pre zákazníkov aj dodávateľov. Klientelu ...
|
|
0,1 |
45x |
|
Mobil Parking
Semestrálna práca6 s. / 3. roč. / docx
Parkovacích miest je menej ako požadujú záujemcovia (vodiči) a ich obsadenosť je mimoriadne vysoká. Preto je potrebná regulácia parkovania a tá sa dá vykonať buď časovým obmedzením parkovania alebo vyberaním parkovného.. Výber sa vykonáva formou parkovacích kariet a po spustení ostrej prevádzky Mobil Parkingu sa bude dať platiť aj prostredníctvom mobilného telefónu.Mobil Parking je systém, ktorý je alternatívou k v súčasnosti používaným parkovacím kartám. Vodič, ktorý má záujem o jeho používanie...
|
|
0,1 |
3x |
|
Reštaurácia GasBomb
Semestrálna práca17 s. / - roč. / doc
V semestrálnej práci sa snažíme priblížiť a predstaviť fiktívnu reštauráciu Gasbomb. Miesto pre vybudovanie našej reštaurácie sme si nevedeli dlho vybrať, pretože v našom meste Žilina je reštaurácií viac než dosť. Rozhodli sme sa pre lokalitu v centre mesta na Mariánskom námestí, kde je vždy mnoho ľudí, teda našich potenciálnych zákazníkov. Konkurencia je silná, ale zákazníkov si snažíme získať hlavne kvalitnými službami, výhodnými cenami a príjemným prostredím.
V prvej časti sme charakterizov...
|
|
0,2 |
100x |
|
EDUCATION, s.r.o, vzdelávacia činnosť
Semestrálna práca7 s. / 4. roč. / rar
Semestrálna práca podľa požiadaviek cvičiacich na Žilinskej univerzite - predmet Marketing služieb. Vypracovanie a odovzdanie takejto práce je pre denných študentov povinné. Tento projekt je chápaný ako určitý typ zápočtovej práce, aj na základe vysledkov tohto projektu je študent denného štúdia pripustený na skúšku. Projekt má formu skenovaných strán.
|
|
2,2 |
0x |
|
Analýza podniku služieb
Seminárna práca8 s. / 4. roč. / docx
Rozpracovaná analýza trhu a konkurencie podniku služieb.Spoločníci pri zakladaní firmy vychádzali z vlastných potrieb a zo skúseností s uvedenými službami doma aj v zahraničí. Babyapple pôsobí prevažne na území Banskej Bystrice, Zvolena a v priľahlých hotelových komplexoch. Kvalita, serióznosť, spoľahlivosť poskytovaných služieb a prijateľné ceny si získali stálu klientelu a vybudovali dobre meno spoločnosti. Zakladatelské portfólio služieb spoločnosti bolo tvorené upratovaním a babysittingom. ...
|
|
0,7 |
5x |
|
Marketing služieb - Orange Slovensko
Semestrálna práca10 s. / 5. roč. / pdf
Orange Slovensko je najväčším telekomunikačným operátorom na Slovensku. Ako integrovaný telekomunikačný operátor poskytuje služby na báze multi - play prostredníctvom svojej mobilnej a pevnej siete. K 30.9. 2009 mal 2,869 milióna aktívnych zákazníkov mobilnej siete, ktorej signálom pokrýva 99,6% populácie a približne 90% územia SR a ďalších viac ako 33 600 zákazníkov FiberNetu, FiberTV a FiberTelu v pevnej optickej sieti.
|
|
0,5 |
80x |
|
Marketingový mix podniku služieb
Semestrálna práca14 s. / - roč. / doc
S rastom dynamiky trhu služieb a intenzity konkurencie sa marketing stal kľúčovým faktorom odlíšenia úspešných a neúspešných podnikov. Marketing je proces vnímania, porozumenia, stimulácie a uspokojenia potrieb špecifických cieľových trhov pri využití podnikových zdrojov. Rastúca snaha o využitie marketingu v odvetví služieb nastolila otázku, aké sú - alebo aké by mali byť - kľúčové komponenty marketingového mixu služieb. Marketingový mix je významným nástrojom predaja. Skladá sa z rôznych prvko...
|
|
0,1 |
57x |
|
Marketing služieb - testy
Testy5 s. / 3. roč. / zip
Kompletné testy na moodly
|
|
0,6 |
30x |
|
Marketing služieb - Busík s.r.o.
Projekt12 s. / 3. roč. / doc
Úvod
Spoločnosť BUSÍK s.r.o. je relatívne mladá spoločnosť, založená v roku 2005. Počas svojej činnosti sme sa stali finančne stabilným podnikom, ktorý poskytuje bezpečnú a pohodlnú vnútroštátnu prepravu osôb. Náš vozidlový park patrí medzi najmodernejšie v Žilinskom okrese a my ho neustále prispôsobujeme požiadavkám našich zákazníkov a novovznikajúcim predpisom. V roku 2005 sme získali certifikát kvality a v roku 2006 ocenenie Ochranca životného prostredia. Našim cieľom je stať sa lídrom v po...
|
|
0,1 |
20x |
|
Marketing služieb test 1. ročník VŠEMVS
Testy2 s. / 1. roč. / zip
Test Marketing služieb online, 12 testových otázok + pravda/nepravda
|
|
0,4 |
70x |
|