Marketingový plán OZ SOSNA.
SOSNA je mimovládna, nezisková, nepolitická organizácia.
Nadácia SOSNA vznikla v roku 1992 s cieľom pomáhať životnému prostrediu v Košiciach a okolí. Napriek tomu, že SOSNA bola založená ako nadácia, v skutočnosti nikdy nespĺňala kritéria nadácie, naopak, bola vždy zameraná na praktické uskutočňovanie svojich vlastných cieľov. Preto bola SOSNA v roku 1997 pretransformovaná na občianske združenie a v tejto forme pôsobí aj v súčasnosti.
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.