1. PLÁNOVANIE V MARKETINGU ÚZEMIA. FÁZA KONCEPČNÁ.Plánovanie v marketingu územia nám umožňuje lepšie reagovanie na zmeny na trhoch.Cieľom marketingového plánovania je rozhodnutie o voľbe a pokrytí trhu, stanovenie správania voči subjektom na trhu a určenie vhodných marketingových nástrojov.Marketingový proces má päť fáz: 1. koncepčná fáza2. fáza analýzy3. fáza stratégie4. fáza realizácie5. fáza kontroly+ pozri graf Marketingový proces!!!Koncepčná fáza - stanovuje hodnoty a najvyššie ciele rozvoj...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.