Model Lynn Shostackovej -podľa tejto teórie existuje niekoľko faktorov, ktoré majú zásadný vplyv na schopnosť poskytovať služby na dostatočnej úrovni.
Kvalitatívny model spokojnosti Staussa a Neuhausa - Stauss a Neuhaus vo svojom modeli spochybňujú domnienku, že vysoký stupeň spokojnosti vedie automaticky k vysokej lojalite zákazníkov. Dôvodom je rôznorodosť potrieb zákazníkov, atraktivita iných alternatív, ako aj situačné faktory.Stauss a Neuhaus definujú tri typy spokojnosti a dva typy nesp...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.