Pri mojej téme Reklamný text pre knižní titul v SR v súčasnosti som sa snažila stručne popísať vývin a históriu reklamy a popísať ako by taký správny reklamný text pre knižní titul mal vyzerať. Tiež popisujem nepriamu a priamu reklamu. Uvádzam samotný vznik inzerátu a rôzne formy reklamnej činnosti. Pri mojej práci mi hlavne pomohli monografie a brožúrky o reklame a čiastočne aj internet.
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.