Teasingové kampane na Slovensku
Semestrálna práca30 s. / 4. roč. / docx
Základom úspechu predaja každého produktu pri jeho realizácií na trhu je komunikácia so zákazníkom, to znamená poskytovanie informácií o produkte, o podmienkach jeho predaja, ale tiež o prijímaní informácií a potrebách a prianiach tohto zákazníka a presvedčovanie zákazníka o nákupe produktu. (Vaňák, 2007, s .68)Ak sa podnik rozhodne pre stratégiu umiestnenia výrobku, začína rada aktivít pre uspokojenie a ovplyvnenie potrieb a prianí zákazníkov. Pri týchto aktivitách, ktoré sa premietajú do marke...
|
|
3,8 |
2x |
|
Reklama - seminárna práca + prípadová štúdia KOFOLA
Seminárna práca14 s. / 1. roč. / doc
Seminárna práca na tému reklama. Reklama, ako platená, neosobná forma prezentácie produktu alebo služby je tá zložka komunikačného mixu, s ktorou sa stretávame v každodennom živote najčastejšie. Máme ju často na očiach a preto si ju najčastejšie uvedomujeme.
Podľa Kotlera (2002, s. 124) „reklama je najúčinnejším nástrojom budovania povedomia o existencii podniku, výrobku, služby alebo myšlienky. Ak meriame náklady na tisíc oslovených ľudí, tak je reklama prakticky neprekonateľná.“
Foret (200...
|
|
0,1 |
132x |
|
Emotívne argumenty v reklame
Ročníková práca15 s. / 4. roč. / doc
1 Emócie
Aby sme lepšie pochopili význam emócii, je nutné si špecifikovať, čo sú motívy. „Motívy sú aktivujúce procesy, ktoré určujú smer nášho jednania.“ Motívy nám dávajú energiu a silu, aby sme nielen prežili, ale aj aby sme uspokojili naše najrôznejšie potreby. Napríklad motív hladu spôsobí, že sa najeme, ak sa cítime byť hladní alebo motív zvedavosti, rozšíri naše možnosti ako jednať v rôznych situáciách.
Čo si teda možno predstaviť pod emóciami? Emócie sú afektívne informácie o závažno...
|
|
0,2 |
8x |
|
Poznámky - Marketing miesta, Marketingová komunikácia
Skriptá45 s. / 1. roč. / doc
Distribučnej politike alebo politike miesta tak ako aj ostatným nástrojom marketingového mixu je nutné venovať v rámci marketingu osobitú pozornosť. Keďže produkt má schopnosť naplniť potrebu zákazníka, možno ho považovať za hlavný, základný v marketingovom mixe. Ak máme produkt, ale nemáme zákazníka (resp. presnejšie cieľovú skupinu zákazníkov), akákoľvek politika ďalších „P“ marketingového mixu má podstatne redukovaný význam a účinok. Niektorí by mohli oponovať tomuto tvrdeniu. Podstata tejto ...
|
|
0,4 |
19x |
|
Projekt MLYNY - marketingová komunikácia
Projekt15 s. / 1. roč. / docx
1.Vek respondentovZ celkového počtu opýtaných tvorili najväčšiu skupinu mladí ľudia vo veku 15-25 rokov, ktorých bolo 301 (43%). Druhou najpočetnejšou skupinou boli respondenti vo veku 26-40 rokov, ktorých bolo 29% (202). Ďalší v poradí boli respondenti vo veku 41-59 rokov, ktorí tvorili 21% z celkového počtu opýtaných. Najmenej početnou skupinou boli respondenti nad 60 rokov, ktorých bolo 49, čo predstavuje len 7% zo všetkých opýtaných.
|
|
0,4 |
2x |
|
Tvorba integrovanej marketingovej komunikácie pre vybraný podnik
Semestrálna práca12 s. / 4. roč. / docx
Partners Group SK ako subjekt pozornosti seminárnej práce sa od svojho vzniku v roku 2007 špecializuje na poskytovanie finančných služieb s cieľom poskytnúť službu komplexného finančného plánovania svetovej úrovne. Prostredníctvom služby spoločnosti môžu aj bežní klienti využívať profesionálne privátne finančné služby.Spoločnosť Partners Group SK v spolupráci s poprednými finančnými spoločnosťami vyvíja exkluzívne finančné produkty. Ich výraznou konkurenčnou výhodou sú nižšie poplatky a väčšia p...
|
|
0,1 |
4x |
|
Prednášky z Marketingovej komunikácie
Prednášky85 s. / 3. roč. / ppt
História reklamných médií a nosičov
Slogany, vývesné štíty.
Obchodné značky v stredoveku.
Kníhtlač v 15. storočí, inzercia. Prvé noviny v Európe Niewe Tijdinghen – r. 1605 v Anteverpách. Prvé noviny na Slovensku Pressburger Zeitung – r. 1764.
Začiatok 20. storočia – na reklamu sa využíva všetko dostupné – obchodné účtenky, poštové pečiatky, známky, fasády domov, stĺpy.
Nové médium: fotografia. V priebehu I. svetovej vojny fotografia ako samostatný druh komunikácie a umeleckého prejavu.
...
|
|
0,3 |
3x |
|
Marketingová komunikácia - kyslíková voda O2 Efekt
Semestrálna práca10 s. / 1. roč. / doc
Dnes už nie je pre nikoho tajomstvom, že voda s vysokým obsahom kyslíka je veľmi prospešná pre ľudský organizmus a že kyslík zlepšuje kondíciu celého tela. Vedecké výskumy preukazujú, že užívanie vody so zvýšeným obsahom kyslíka zvyšuje obsah kyslíku v krvi a teda zlepšenie tráviacich procesov a zníženie srdcovej frekvencie. Pri pravidelnom užívaní okysličenej vody sa takmer okamžite dostaví zlepšenie zdravotného stavu, spôsobené efektívnejším zásobovaním buniek a tkanív kyslíkom. Technológia vý...
|
|
3,0 |
6x |
|
Teória marketingovej komunikácie
Vypracované otázky28 s. / 2. roč. / doc
1. Podstata, význam a základné princípy MK
1.1 Podstata marketingu - vyskúmať potreby spotrebiteľov a uspokojiť ich
Úlohy MK z ek. Hľadiska - posun krivky dopytu doprava
- zmeniť tvar dopytovej krivky
Úlohy MK z všeobec.. hľadiska - lepším spôsobom ako konkurencia uspokojiť potreby zákazníka
- vybudovať pozíciu na trhu
konkurenčná výhoda - všetko, čo nás voči konkurencii zvýhodňuje
|
|
0,3 |
22x |
|
Marketingová komunikácia - ADIDAS
Semestrálna práca13 s. / 4. roč. / doc
Každá spoločnosť využíva marketing na propagáciu svojej spoločnosti a svojich produktov. Spoločnosť Adidas nie je výnimkou. Adidas ag (akciová spoločnosť) je známa svojimi kreatívnymi kampaňami, ktoré sa snažia osloviť širokú verejnosť. Nielen mužov, ale aj ženy. Produkty spoločnosti Adidas majú tradíciu a sú známe svojou kvalitou a nadčasovosťou. Jedným z najznámejších produktov sú tenisky. Kolekcia tenisiek Adidas originals je mimoriadne obľúbená, hlavne medzi mladými ľuďmi.
|
|
4,1 |
51x |
|
Spoločenská zodpovednosť a etika v marketingu
Seminárna práca26 s. / 1. roč. / zip
Práca sa týka vplyvu marketingu na jednotlivca, spoločnosť a iné formy podnikania. Obsahuje word súbor (7 strán) aj prezentáciu (19 strán). Úvod
Pri pojme spoločensky zodpovedné podnikanie sa nám naskytnú nasledujúce príklady:
Na konci sedemdesiatych rokov 20.tého storočia vznikli dve firmy, ktorých krédom bolo podnikaním vytvárať lepší svet. Prvá firma vyrábala zmrzlinu z mlieka a smotany bez hormónov a len z prírodných ovocných zložiek či orechov, v ekologických baleniach. Druhá firma vyráb...
|
|
3,7 |
4x |
|
Marketingový plán - Pekáreň Kríček
Ekonomický plán20 s. / 3. roč. / ppt
História pekárne sa píše od roku 2001, keď sa Mirka Šipková, Evka Gajdošová, Jarko Papiernik, Peťo Gabriš a Majko Šimko rozhodli, že zhmotnia myšlienku o pekárni v Hornom Sŕni. Pôvodne postavili len malú firmu, kde bolo zamestnaných 10 zamestnancov, ktorí vyrábali štyri druhy výroblov. Za obdobie 5 rokov sa výrobné priestory rozšírili takmer dvojnásobne, sortiment sa rozšíril zo 4 na 30 druhov, počet pracovníkov vzrástol na necelých 40. Pekáreň zásobuje svojimi výrobkami okresy Ilava a Trenčín. ...
|
|
6,0 |
40x |
|
Komunikačná schéma, ciele komunikácie, marketing a komunikácia
Seminárna práca4 s. / 1. roč. / doc
Komunikácia je dvojsmerný prenos myšlienok a informácií, ktorého cieľom je vytvoriť porozumenie v mysliach iných a tým podporiť akciu. Má množstvo cieľov, no medzi tie hlavné patrí informovať, počúvať a diskutovať. Komunikácia bude efektívna ak: - existuje vzájomne korektný vzťah- ciele sú jasné a existuje spoločný záujem na ich dosiahnutie- obidve strany využívajú komunikačné zručnosti
|
|
0,1 |
0x |
|
Teória marketingovej komunikácie
Prednášky4 s. / 1. roč. / doc
Marketingová komunikácia sa začala objavovať v predajnej a naplno sa rozvinula v marketingovej koncepcii.Marketingová komunikácia:- reklama,- podpora predaja,- vzťahy k verejnosti - PR,- osobný predaj,- priamy marketing - DM (direct marketing).Všeobecný model komunikácie - odosielateľ správy vs prijímateľ, správa, médiá, komunikačný kanál, spätná väzba, šum, kódovanie a dekódovanie:- spoločná je komunikačná správa,- kódovanie - prepis správy na čitateľné znaky pre príjemcu - skrátka povedať to t...
|
|
0,1 |
11x |
|
Marketingová komunikácia, management promotion
Prednášky8 s. / 5. roč. / doc
Marketingová komunikácia 1. prednáška - konkurenčné prostredie vytvára tlak na firmy » základnou úlohou je nájsť dostatok zákazníkov pre svoju produkciu t. j. vytvárať dopyt a umožňovať jeho zmenu, s tým súvisí aj úloha pôsobiť na úroveň dopytu, čas, charakter tak, aby pomáhali pri realizácii cieľa. KOMUNIKÁCIA - komuis (latin. slovo ) » spoločný - v procese komunikácie sa snažíme vytvoriť niečo „ spoločné „ s niekým, chceme niečo oznámiť, sprostredkovať, odovzdať, podeliť sa s určitými info, m...
|
|
0,1 |
15x |
|
Marketingová komunikácia
Prednášky7 s. / 1. roč. / doc
Marketing - pojem, ktorý pochádza z angličtiny (TRHOVANIE)Trhovanie sa v ekonomickej teórii chápe ako orientácia na trh, jeho potreby a požiadavky.Kedže firma plní potreby zákazníka, zároveň napĺňa svoje strategické ciele (poslanie).Marketing vznikol v USA v roku 1910 v dôsledku krízovej situácie - NADVÝROBY, kedy sa vyrábalo veľa a predávalo menej.Marketing - manažérsky proces (riadiaci proces), ktorý zodpovedá za vyhľadávanie, uspokojovanie potrieb alebo požiadaviek zákazníkov a to takým spôso...
|
|
0,1 |
2x |
|
Marketingová komunikácia (reklamná kampaň)
Semestrálna práca10 s. / 1. roč. / doc
V tomto projekte som si ako produkt zvolila topánky značky L.A. shoes. Topánky vyrába spoločnosť L.A. shoes, s.r.o. so sídlom v Banskej Bystrici. Podnik pôsobí na trhu desiaty rok.
Podnik ponúka svoje výrobky konečným spotrebiteľom prostredníctvom vlastných maloobchodných predajní v najväčších obchodných centrách ale aj v samostatných maloobchodných predajniach na celom Slovensku. V súčasnosti má podnik 22 predajní v 18 mestách. Všetky predajne sú zamerané na predaj obuvi a doplnkového tovaru (...
|
|
0,1 |
11x |
|
Návrh marketingovej stratégie pre vybraný výrobok Kinder suprise
Semestrálna práca10 s. / 1. roč. / doc
Návrh marketingovej stratégie pre vybraný výrobok - kinder suprise. Predmetom tohto projektu sú sladké vajíčka s mliečnou čokoládou a s prekvapením Kinder Surprise, ktoré pozná každé dieťa i dospelý. Naša spoločnosť Ferrero ich začala vyrábať začiatkom sedemdesiatych rokov a vysokej obľube sa tešia až dodnes. Kľúčové slová spoločnosti sú vysoká akosť, presnosť remeselnej práce, čerstvosť výrobku, starostlivý výber najjemnejších surovín, úcta k našim zákazníkom a ohľad na nich. Naše výrobky sú vý...
|
|
0,2 |
4x |
|
Marketingová komunikácia a public relations
Seminárna práca9 s. / - roč. / doc
Úvod
V tejto seminárnej práci sa budeme venovať otázkam marketingovej komunikácie a to predovšetkým v oblasti vytvárania dobrých vzťahov k verejnosti alebo public relations, ktoré sú jedným z jej nástrojov. Je to mladá a veľmi moderná metóda, ktorá má dôležitú funkciu pre úspešnú činnosť firiem, organizácií, podnikov a spoločností.
Marketingová komunikácia a public relations
Public relations alebo v preklade vytváranie dobrých vzťahov k verejnosti je súčasťou marketingovej komunikáci...
|
|
0,1 |
34x |
|
Marketingová komunikácia - Tchibo
Semestrálna práca7 s. / 5. roč. / doc
Len málo príro¬dných produktov vyžaduje toľko ľudského úsilia, znalostí a staro¬stl¬i-vosti ako káva. Ako povzbu¬dzujúci prostriedok i symbol pohody a relaxácie nás sprevádza po celý deň. Nie nadarmo sa hovorí, že čerstvá káva je priateľom dobrých myšlienok, slov a diel. Káva môže mať nespo¬četné množstvo chuťových i aroma¬ti¬ckých vlastností, závislých od miesta pôvodu kávových zŕn, ich kvality, spraco¬vania, danej odrody, konkrétneho zberu, spôsobu praženia a samozrejme receptúry, vďaka ktorej...
|
|
2,3 |
19x |
|
Ženy v reklame
Referát3 s. / 1. roč. / doc
Marketingová komunikácia (promotion) ako dnešná súčasť marketingového mixu sa vyvinula z reklamy (advertising), ktorá vznikla spolu so vznikom obchodu už dávno. Ku klasickým formám reklamy (vystavovanie tovaru, vývesné štíty, obchodné značky, vyvolávači atď.) sa stáročiami pridávali ďalšie. Rokom prelomu a nielen v oblasti reklamy bol Guttenbergov vynález kníhtlače, ktorý priniesol nové a dodnes najfrekventovanejšie tlačené propagačné prostriedky, najmä letáky, plagáty a novinovú inzerciu. Postu...
|
|
0,1 |
6x |
|
Efektívna komunikácia a komunikačná stratégia
Prednášky6 s. / 1. roč. / doc
Znalosť efektívnej komunikácie môžeme považovať za základný realizačný stupeň ďalšieho rozvoja celej spoločnosti, vedeckých disciplín, všetkých oblastí techniky, akéhokoľvek tímu i každého jednotlivca. Ide o metódu komunikácie a prezentácie intelektu jednotlivca i organizácie, ktorá predstavuje významnú konkurenčnú výhodu.
Komunikácia sa rozumie výmena informácií, myšlienok, názorov a pocitov medzi ľuďmi, ktorá sa uskutočňuje najmä prostredníctvom jazyka.
Podľa Miroslava Foreta považujeme z...
|
|
0,1 |
17x |
|
Lži za vojny a miery
Seminárna práca13 s. / 1. roč. / doc
Otcovia prekrucovania
„Ľudia používajú myslenie iba k tomu, aby ospravedlnili svoje hanebnosti a jazyk iba k tomu aby ukryli svoje myšlienky.“ Voltair, vyslovené roku 1766
• Koho myslíte, že môžeme právom označiť za zakladateľa modernej reklamy alebo masového ovplyvňovania? Možno sa budete diviť, ale je to Sigmund Freud (1856-1939). Jeho epigóny nenájdeme len v psychoanalýze, ale aj v reklame/masovom ovplyvňovaní.
|
|
0,1 |
0x |
|
Mistral herbal balance
Semestrálna práca8 s. / - roč. / doc
1. Charakteristika produktu
Čaje MISTRAL zabezpečujú svoju kvalitu už pri starostlivom vyberaní surovín ďalej tieto čaje prechádzajú prísnymi hygienickými skúškami a nakoniec sa balia do výlučne naturálneho vrecúška v kvalitnej fólii.
Pri vyberaní surovín sa naša firma riadi hlavne podľa senzorického testu to znamená, že si dodávateľa vyberáme podľa kvality dodávaných surovín na základe farby nálevu, intenzity arómy a samostatnej chuti. Následne sú všetky čaje podrobované prísnymi testami ...
|
|
0,1 |
8x |
|
Kultúrne špecifiká medzinárodnej reklamy
Seminárna práca12 s. / 5. roč. / doc
Jednotlivé krajiny sa odlišujú pri chápaní reklamy, a to závisí najmä od ich zmyslu pre humor, či ide o kolektivistickú alebo individualistickú kultúru, tiež je dôležitý jazyk, do ktorého sa daná reklama prekladá, pretože často názov produktu nadobudne v danej reči úplne iný význam, taktiež sa musí pri tvorbe reklamy rešpektovať náboženské cítenie, politické zmýšľanie danej krajiny, jej hodnoty a mnoho iných vecí. Mnohé krajiny majú svoje normy, ktoré určujú, čo je v reklamách dovolené, a čo už ...
|
|
1,9 |
10x |
|
Marketingová komunikácia
Ťahák5 s. / - roč. / doc
1.Teória marketingovej komunikácie
Je definovaný nielen ako prieskum trhu, ale výstižne ako úsilie predať správny tovar správnemu spotrebiteľovi, na správnom mieste za správnu cenu.
Súčasťou marketingovej činnosti sa tak stala časť venovaná produktu, jeho cene, distribúcii i marketingovej komunikácii. K reklame sa postupne pridávali ďalšie aktivity ako je public ralations, direct marketing, sponzoring, medeling...
MARKETING Marketing je zjednodušene definovaný ako uspokojovanie ľudských potr...
|
|
1,7 |
11x |
|