Cieľom seminárnej práce je na základe sociologického prieskumu zistiť rozdiel v chápaní vlastného imidžu mesta verejnosťou. Informácie o vlastnom imidži mesta Bardejov som čerpala zo strategického plánu mesta a pri výbere nástroja komunikácie som vychádzala z teoretických marketingových poznatkov.1. VLASTNÝ IMIDŽ MESTA BARDEJOV1.1 Strategický plán rozvoja mestaBardejov má v rámci strategického rozvoja mesta vypracovaný od roku 2004 strategický plán, ktorý bol schválený ako "Program hospodárskeho...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.