Tvorba marketingovej stratégie
Semestrálna práca19 s. / 4. roč. / docx
MARKETINGOVÁ STRATÉGIA „Trh, trhový mechanizmus, trhové aktivity, to sú pojmy, ktoré veľmi úzko súvisia s marketingom. Pokiaľ existuje alebo pokiaľ sa buduje trhová ekonomika, tak jej úspešnosť je priamo závislá na marketingu, jeho formovaní a uplatňovaní v každodennom živote podnikateľského subjektu.“Ak chceme uvažovať o dlhodobej prosperite podniku na trhu, musíme si uvedomiť, že s úspešnosťou je spojená marketingová stratégia, ktorú si musí každý podnik vypracovať sám. Marketingová stratégia ...
|
|
0,1 |
10x |
|
Marketingová stratégia (otázky na skúšku)
Vypracované otázky23 s. / 4. roč. / doc
Na vývojové fázy strategického riadenia existujú viaceré názory, ktoré sú zhodné v tom, že prezentujú postupný prechod od jednoduchších prístupov k zložitejším, od mechanických riešení k tvorivým, od reagovania predovšetkým na interné problémy taktiež na externé a na zosúladenie takýchto predpokladov.•Finančne orientované plánovanie - začalo sa presadzovať v 50-tych rokoch a 60-tych rokoch 20. storočia. Dôraz sa kládol na krátkodobé riadenie, preferuje funkčné prístupy k riadeniu a typickými nás...
|
|
0,2 |
4x |
|
Otázky ku skúške Marketingová stratégia
Vypracované otázky14 s. / 4. roč. / zip
1. Podstata strategického marketingu
Marketingovou stratégiou rozumieme dlhodobú koncepciu činnosti podniku v oblasti marketingu a jej zmyslom je premyslene a účelne rozvrhnúť zdroje podniku tak, aby mohli byť čo najlepšie splnené dva základné ciele: spokojnosť zákazníka a dosiahnutie zisku a výhody pred konkurenciou.
2. Marketing a strategický marketing
Marketing znamená uvedomelé, na trh orientované vedenie podniku, kde zákazník je v centre pozornosti počas celého podnikateľského procesu. ...
|
|
0,1 |
115x |
|
Postavenie podniku na trhu podľa Porterovej analýzy - seminárna práca
Analýza5 s. / 4. roč. / docx
5 konkurenčných sílZnačka automobilov BMW je súčasťou nadnárodnej spoločnosti BMW Group, do ktorej patria aj automobilky Mini a Rolls-Royce Motor Cars. Sídlo spoločnosti sa nachádza v nemeckom Mníchove, spoločnosť má ale svoju pôsobnosť po celom svete. Spoločnosť disponuje sedemnástimi výrobnými závodmi v šiestich krajinách, deviatimi vývojovými centrami a obchodným zastúpením po celom svete.Základ pred definovaním a charakterizovaním 5 konkurenčných síl je aby sa automobilový priemysel rozdelil...
|
|
0,1 |
3x |
|
Marketingová stratégia firmy ELIA s.r.o.
Ekonomický plán7 s. / 1. roč. / doc
1. Profil podnikuSpoločnosť ELIA s.r.o. je slovenská firma, ktorá bola založená v septembri 1998. Jej hlavnú náplň tvorí navrhovanie a šitie rôzneho typu odevov pre firmy a veľkoodberateľov. Zameriava sa na trh nie len na Slovensku, ale aj v krajinách východnej a západnej Európy. Dlhodobá spolupráca vyvrcholila spojením v novembri 2002 so spoločnosťou TEXMAT s.r.o. a tým si zabezpečila tiež výrobu vlastných textilných materiálov, ich výskum a vývoj v certifikovaných textilných laboratóriách. Výr...
|
|
0,2 |
56x |
|
Marketingová stratégia - materiál externisti
Prednášky96 s. / 4. roč. / docx
Marketingová stratégia- potrebný materiál na skúšku , dištančná forma, ext. z prezentácií preklopené do Wordu z PDF poskytnutých prezentácií, ZS ku skúške bolo potrebné vypracovať seminárnu prácu podľa pokynov prednášajúcej. V poskytnutých materiáloch sú zahrnuté všetky potrebné kapitolyCena = dohodnutá peňažná suma medzi predávajúcim a kupujúcim, = cenová tarifa, = najdôležitejší determinant nákupného rozhodovania spotrebiteľa?- jediný prvok marketingového mixu prinášajú zisk,Ceny produktov sa ...
|
|
2,4 |
22x |
|
Marketingová analýza vybraného produktu
Semestrálna práca13 s. / - roč. / doc
Spoločnosť Happy Future 2012, spol. s.r.o. vznikla v roku 1995. Jej identifikácia je spojená s dvoch pojmov, ktoré by mali evokovať budúcnosť. Jednak optimistické spojenie slov šťastná budúcnosť v angličtine ako medzinárodnom jazyku a jednak číslo 2012, ktoré je v určitých odborných kruhoch spájané s tzv. galaktickou transformáciou, ktorá má prebehnúť práve roku 2012 a ktorej podstatou je transformácia ľudského vedomia do ďalšej (vyššej) úrovne. Táto spoločnosť ponúka služby v oblasti predpoveda...
|
|
0,2 |
13x |
|
Zavedenie marketingu a marketingovej filozofie do riadenia podniku
Referát6 s. / - roč. / doc
Zabezpečovanie prosperity a úspešného rozvoja podniku v náročných podmienkach trhovej ekonomiky nie je jednoduchá záležitosť. Jedným z významných predpokladov dosiahnutia tohto cieľa je využívanie prostriedkov marketingu pri realizácii podnikateľskej stratégie. Marketing predstavuje stabilizačný faktor umožňujúci „bezpečnú navigáciu v nepokojných vodach trhu“. Pomáha pri vytváraní podmienok pre plánovité a cieľavedomé obchodné využívanie nápadov a príležitosti. Jeho úlohou je predovšetkým zabezp...
|
|
0,1 |
2x |
|