Marketingové analýzy - semestrálka (Babydream)
Semestrálna práca26 s. / 2. roč. / doc
Firma Babydream s.r.o. vznikla 15. júna 2002. Právnou formou je spoločnosť
s ručením obmedzením. Podniká v oblasti výroby doplnkov pre dojčatá
a detí do 3 rokov. Zameriava sa hlavne na výrobu kočíkov, autosedačiek,
detských stoličiek, bezpečnostných doplnkov (detské
ohrady) a kolísok.
|
|
0,9 |
20x |
|
Marketingové riadenie a situačné analýzy prostredia
Analýza20 s. / 2. roč. / docx
1) Základné údaje o spoločnosti
Predmet podnikania:
• Obchod s kancelárskymi stoličkami a kreslami
• Poradenská činnosť
• výroba tovaru na účely jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod)Strategické ciele: Zvýšiť predaj našich produktov o 12 % za dva roky, zvýšiť náš podiel na trhu o 10 % za rok a to všetko s maximálnym navýšením zisk + v priebehu 4 rokov preniknúť aj na zahraničný trh. Medzi marketingové ciele patrí oslovenie, čo n...
|
|
0,5 |
5x |
|
Marketingové analýzy (zahrňa všetky matice, analýzy portfóliá a ostatné)
Semestrálna práca23 s. / 2. roč. / docx
ÚVOD
Charakteristika firmy WOOD-DOW
Firma WOOD-DOW vznikla a bola založená v roku 2009. Jej zameraním je výroba drevených eurookien a dverí, vyrábaných sériovo ale aj na požiadanie v rôznych rozmeroch, a ich následný predaj. Spoločnosť WOOD-DOW je spoločnosť s ručením obmedzeným, ktorá bola založená tromi spoločníkmi. Veľkosť firmy môžeme definovať z hľadiska počtu zamestnancov, ktorý predstavuje desať zamestnancov vo výrobe, dvaja zamestnanci v sklade, dvaja zamestnanci na rozvoz a jeden zame...
|
|
0,5 |
6x |
|
Marketingové analýzy projekt
Semestrálna práca26 s. / 2. roč. / docx
1. Charakteristika podnikuNázov firmy - MIGAMA s.r.o.Právna forma - s ručením obmedzeným založená pomocou troch spoločníkovSídlo firmy - Nám. Mieru 26, 962 12 DetvaNaša firma vznikla v roku 2008 teda pôsobí na trhu už 5 rokovZamestnávame 15 kvalifikovaných pracovníkov vo výrobe 3 šikovných zamestnancov na výdajnom sklade 2 skúsených pracovníkov v administratíve 4 vodičov ktorý sa starajú o prepravuVeľkosť firmy zodpovedá počtu zamestnancov teda sme malá firmaPonúkame zákazníkom postele z masívu ...
|
|
0,3 |
6x |
|
Analýza marketingových výrobkov z dreva - hudobné nástroje
Semestrálna práca21 s. / 2. roč. / doc
Analýza marketingových výrobkov z dreva - hudobné nástroje. Práca obsahuje všetky analýzy (abc, ge, bcg, swot...)
Záverečná správa
Pri BCG a GE analýzach vidieť, že firma si nepočína zle a jej zámery sa pomaly začínajú napĺňať. Či už je to približovanie sa konkurencii ,čo vôbec nie je jednoduché. Zistenia nám prinášajú radosť, pretože pri výrobkoch viola, píšťala a husle sme sa stali vodcami trhu, čo je pre slovenskú firmu obrovská vzpruha do ďalšej inovatívnej práce.
Fujara
Pre tento výro...
|
|
1,4 |
2x |
|
Marketingové analýzy
Prednášky54 s. / 2. roč. / zip
Marketingové analýzy
1. prednáška - Cieľom tejto prednášky je:
- vysvetliť pojmy – podnikanie, stratégie, podniková politika, ciele riadenie,
- vysvetliť ako súvisí strategický manažment podniku s Marketingovým manažmentom,
-vymedzenie pojmu marketingového manažmentu,
- objasniť proces marketingového manažmentu,
- vzťahy marketingového informačného systému s manažérskym informačným systémom.
Riadenie podniku.
Nevyhnutným predpokladom úspešného podnikania je neustále napredovanie podnik...
|
|
0,1 |
7x |
|
Marketingová analýzy firmy 5codes
Semestrálna práca24 s. / 2. roč. / docx
2. Veľkosť firmy: stredný podnikpočet zamestnancov: 80 zamestnancov3. Systém riadenia, distribúcia: Je založený na nasledujúcich krokoch: Príjem materiálu do skladuUskladnenie materiáluVýdaj materiálu do výrobyUskladnenie hotových výrobkovVýdaj hotových výrobkov do predajnePredaj tovaruNaša firma nevyrába tovary dennej spotreby, ale produkty občasnej spotreby. Zákazník má možnosť tovar si pozrieť v našich showroom-och, kde im tovar ochotne objedná náš personál a tovar im bude do 24h privezený do...
|
|
0,1 |
2x |
|
Marketingová analýza výrobkov
Semestrálna práca20 s. / 2. roč. / docx
1. Charakteristika podnikuNázov spoločnosti: Garden, s.r.o.Právna forma: spoločnosť s ručením obmedzenýmRok vzniku: 2012Sme mladou a dynamickou spoločnosťou, ktorá sa zaoberá výrobou a následnym predajom záhradného nábytku, ktorý je vyrobený prevažne z dreva a drevených prvkov. Naša spoločnosť vznikla v roku 2012 a keďže sme stále mladá firma na trhu, počet našich zamestnancov nie je vysoký. Zamestnávame 30 zamestnancov, pričom 23 z nich sú ľudia, ktorí vyrábajú naše výrobky.
|
|
0,6 |
0x |
|
Marketingové analýzy - prednášky
Prednášky13 s. / 2. roč. / pdf
Poslanie podniku Poslanie podniku konkrétne vyjadruje predstavu o zmysle súčasnej a budúcej existencii podniku a o funkciách, ktoré má plniť. Určuje hranice pôsobenia a súčasne aj definuje jeho špecifické rysy, ktoré dávajú podniku jeho vlastnú identitu v rámci oblasti, v ktorej pôsobí. Účelne formulované poslanie podniku určuje vektor a hranice záväzné pre tvorbu stratégia podniku, ale pôsobí aj ako deklarácia, ktorá oslovuje vonkajšie záujmové skupiny - zákazníkov, dodávateľov, investorov, ver...
|
|
0,8 |
0x |
|
Marketingové analýzy
Vypracované otázky26 s. / 2. roč. / pdf
Matica BCG Najjednoduchšou metódou portfóliovej analýzy je tzv. BCG matica (podľa autorského kolektívu Boston ConsultingGroup). Vychádza z dvoch parametrov - miery rastu odvetvia a relatívneho podielu na trhu, ktorými sa rozumie pomer trhového podielu skúmanej jednotky na trhu, k podielu najväčšieho konkurenta v odvetví. Týmto parametrom sa priraďujú číselné hodnoty a ich vzájomný vzťah vyjadruje matica BCG. Analýza SWOT identifikuje vnútorné silné a slabé stránky podniku a ďalej hrozby a príle...
|
|
2,2 |
0x |
|
Marketingová analýza - X-port, s. r. o.
Analýza28 s. / 2. roč. / doc
Cieľom tohto projektu bolo rozanalyzovať všetky dôležité faktory, ktoré vplývajú na úspešnosť firmy na trhu. Venovali sme sa jednotlivým vybraným piatim produktom, ktoré sme podrobili jednotlivým analýzam, čím sme mohli do budúcna zvoliť vhodné stratégie pre získanie ďalších zákazníkov. Taktiež sme preskúmali našich zákazníkov, ale aj konkurentov.
Začiatok našej práce je venovaný opisu našej firmy, jej právnej formy, cieľov, ako i marketingovej, či obchodnej činnosti.
Po výbere piatich výrob...
|
|
0,7 |
19x |
|
Marketingová analýza podniku Drevovýroba s r. o.
Semestrálna práca23 s. / 1. roč. / doc
Jedná sa o analýzu podniku z pohľadu predávanosti produktov ich uchytenia na trhu a ich životného cyklu.
Predstavenie firmy
Spoločnosť Drevovýroba s r. o. vznikla 28.júla 2000 zápisom do obchodného registra SR. Náš podnik má 2 majiteľov a 7 výrobných zamestnancov, ktorý sa venujú jednak výrobe šindľov ako aj kladeniu šindľov na strechy. Naša výroba je certifikovaná....
|
|
0,7 |
21x |
|