Špecifiká marketingu v strojárskom priemysle so zameraním na výrobný proces a špecializáciu
Seminárna práca13 s. / 3. roč. / doc
Na Slovensku sa v súčasnosti nachádza viac ako 500 veľkých strojárskych závodov s veľkosťou nad 25 zamestnancov. V roku 1999 bolo na dosiahnuté po prvý raz kladné saldo zahraničného obchodu v hodnote 2, 1 mld. Sk, čo znamenalo postupný pozitívny vývoj v zahraničnom obchode celkovo. V porovnaním s rokom 2000 dosiahol lepšie výsledky takmer vo všetkých ukazovateľoch. Celkové tržby odvetvia v roku 2001 boli 201,8 mld. Sk. V roku 2001 bol hospodársky výsledok pred zdanením zhruba 8,9 mld. Sk, čo je ...
|
|
0,5 |
8x |
|
Vývoj ceny umeleckých predmetov na trhu výtvarného umenia
Seminárna práca14 s. / 4. roč. / doc
Cena
- ostatné prvky mark. mixu prinášajú náklady, len cena zisk; zákl. mark. cieľ: maxim. zisku
- marketéri robia rôzne cenové taktiky, presadiť sa na trhu možno aj pomocou nižšej ceny
- keď sa zvýši objem predaja -> hromadná výroba -> úspora na nákladoch -> zníženie ceny
- agresívna tvorba cien (firmy, kt. majú najnižšie náklady)
- spotrebiteľ sa zdá prídavných služieb -> nižšia cena -> zhromadnenie výroby
- cenu síce neznížime, ale poradíme spotrebiteľovi, ako minim...
|
|
0,1 |
0x |
|
Marketingové aplikácie (spracovanie knihy Marketingové aplikácie - J.Čimo a kolektív)
Poznámky13 s. / 2. roč. / doc
MARKETING STROJ. PRIEMYSLUštruktúra: jednoduché a malé nástroje, priemyselné nástroje, poľnohospodárske stroje, obrábacie stroje a nástroje, dopravné stroje. KLASIFIKÁCIA stroj. výrobkov - finálne, kompletizačné. ŠPECIFIKÁ MG: 0. Proces integrácie mg a výrobnej stratégie (prijatie zákl. podnik. cieľov, nadväzujúce mg ciele, politika produktu, voľba výrobného procesu)1. VSTUPY DO VÝR.PROCESU(suroviny sú pracovné predmety vytvorené/získané ľud. prácou; základné a pomocné; nákladovosť, vyčerpateľno...
|
|
0,2 |
9x |
|
Osobitosti marketingovej komunikácie v rámci farmácie
Semestrálna práca11 s. / 2. roč. / doc
Ukážka:Marketingová komunikáciaMarketingová komunikácia je kontrolovaný, integrovaný program komunikačných metód a prostriedkov určený na prezentovanie firmy a jej výkonov existujúcim a potenciálnym zákazníkom. Prostredníctvom neho firma ovplyvňuje nákupné správanie spotrebiteľov v záujme realizácie tovaru na trhu. Základ komunikácie s trhom tvoria štyri metódy: reklama, podpora predaja, osobný predaj a public relations
|
|
0,1 |
6x |
|
Marketingové aplikácie - testy A až F
Testy16 s. / 1. roč. / doc
Test A
1. Charakterizuj strojársky výrobok a jeho rozdelenie
Strojárska výroba je charakterizovaná vyšším stupňom pridanej hodnoty, nižšou materiálovou a energetickou náročnosťou a vyššou prácnosťou v porovnaní s priemerom priemyselnej výroby. Strojárske výrobky možno zaradiť do týchto skupín:
- jednoduché zariadenia a malé nástroje (motyka)
- priemyselné zariadenia (kotly, armatúry, čerpadlá)
- poľnohospodárske stroje (traktory)
- dopravné stroje (lokomotívy, automobily)
- obrábacie stro...
|
|
0,2 |
16x |
|
Marketingové aplikácie (strojárstvo, chemický priemysel, agropotravinárstvo, ...)
Vypracované otázky45 s. / 1. roč. / doc
Marketingové aplikácie, vypracované otázky
1. STROJÁRSKY PRIEMYSEL
Strojárska výroba je charakterizovaná vyšším stupňom pridanej hodnoty, nižšou materiálovou a energetickou náročnosťou a vyššou prácnosťou v porovnaní s priemerom priemyselnej výroby.
Strojárske výrobky možno zaradiť do týchto skupín:
- jednoduché zariadenia a malé nástroje (motyka)
- priemyselné zariadenia (kotly, armatúry, čerpadlá)
- poľnohospodárske stroje (traktory)
- dopravné stroje (lokomotívy, automobily)
- obrába...
|
|
0,5 |
10x |
|
Marketingové aplikácie
Skriptá27 s. / 1. roč. / doc
MARKETING V STROJÁRSKOM PRIEMYSLE- vznik a vývoj priemyselnej výroby:- oddelenie remeselníckej výroby od poľnohospodárskej činnosti- manufaktúrna výroba - veľkovýroba- skupiny výrobkov:- jednoduché zariadenia a malé nástroje- priemyselné zariadenia- poľnohospodárske stroje- dopravné stroje- obrábacie stroje a nástroje - presná mechanika- klasifikácia výrobkov:- finálne- majú funkciu pracovných prostriedkov alebo pracovných predmetov- kompletizačné- slúžia ako polotovary,súčiastky,pri montáži zlo...
|
|
0,4 |
25x |
|
Marketing obchodnej spoločnosti KOFOLA a.s. (Marketingové aplikácie)
Semestrálna práca12 s. / 4. roč. / docx
Semestrálna práca je venovaná spoločnosti Kofola, ako využíva marketingové nástroje na slovenskom trhu, akú využíva reklamu a sponzorov.
|
|
0,1 |
12x |
|
Marketing strojárskeho priemyslu
Poznámky15 s. / 1. roč. / doc
MARKETING STROJ. PRIEMYSLU – ŠTRUKTÚRA:
jednoduché a malé nástroje, priemyselné nástroje, poľnohospodárske stroje, obrábacie stroje a nástroje, dopravné stroje. KLASIFIKÁCIA stroj. výrobkov – finálne, kompletizačné.
ŠPECIFIKÁ Mark.:
1. VSTUPY DO VÝR.PROCESU
racionálne využívanie surovín a materiálov – nevyhnutnosť hosp. využívania surovín vo výrobnom procese vychádza zo skutočností: - zaradiť informačné technológie medzi vstupy, zavádzanie úsporných výrob. prvkov, zapájanie malého a stre...
|
|
0,1 |
1x |
|
Marketingové aplikácie - testy
Testy1 s. / 1. roč. / doc
TEST A1. Strojársky výrobok a jeho rozdelenie (16)2. Čo je liek + jeho formy (87)3. Čo je chemická výroba + definícia podľa OKEČ (33)4. Legislatívne pozadie dopravy v SR5. Charakterizovať základné typy neziskových organizácii (NO) (331)6. Nové distribučné systémy v poisťovníctve7. Špecifiká bankovníctva8. Rozdiel medzi komerčným a kultúrnym marketingom9. Definovať poradenstvo10. Marketingový mix verejnej správy11. Ekologické poľnohospodárstvo 12. Komunikačný mix politických stránTest B1. Distrib...
|
|
0,1 |
51x |
|