Faktory, ktoré ovplyvňujú komunikačný proces - podnikové ciele - komunikačné schopnosti - aplikačné (technické) možnosti - legislatívne prostredie - vnútropodnikové a externé prostredie - finančné zabezpečenie - schopnosť systémovo manažovať komunikačný proces - je to otázka ľudského potenciálu firmy (z hľadiska životného cyklu produktu je najťažšia komunikácia počas výskumu a vývoja) Riešenia komunikačných úloh 1. Vytvorenie plánu - skonkretizovanie cieľa - analýza zdrojov a podmienok - podni...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.