Marketingový plánVychádzajúc z poslania organizácie, z jej definovaných cieľov, dôslednej analýzy trhu a formulovanej marketingovej stratégie, môže podnik pristúpiť k zostaveniu marketingového plánu. Marketingový plán konkretizuje predstavy podniku o pôsobení na cieľových trhoch. Jeho úlohou je udržiavať a rozvíjať potrebnú väzbu medzi cieľmi organizácie a identifikovanými príležitosťami v súvislosti so zdrojmi podniku v určitom období. Marketingový plán je výsledkom marketingového plánovania a ...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.