Semestrálny projekt z predmetu Martketingové stratégie - Aqualand BB
Semestrálna práca38 s. / 4. roč. / docx
1 Externá analýza makroprostrediaPre zostavenie úspešnej analýzy v podniku je veľmi dôležitým krokom zabezpečiť externú analýzu makroprostredia. Nadchádzajúca časť sa tak bude zameriavať na odvetvie samotné, presnejšie na jeho životný cyklus - konkrétne sa budeme zaoberať otázkami ako sú: Kde sa odvetvie nachádza? Kam odvetvie smeruje? 1.1 Životný cyklus odvetviaOdvetvie v ktorom sa náš podnik pohybuje môžeme zaradiť do fázy rastu. I keď podniky akú sú zábavné parky, aquaparky a vôbec všetky rel...
|
|
0,9 |
3x |
|
Študijný materiál z predmetu Strategický marketing
Študijný materiál23 s. / 4. roč. / docx
1.1 Podstata strategického riadenia podnikov- je to nástroj, ktorý podnik používa na dosiahnutie svojich cieľov. Vymedzujú sa ňou dlhodobé ciele, volia postupy na ich plnenie a alokujú zdroje na ich dosiahnutie. Východiskom tvorby stratégie je analýza zákazníkov, konkurentov a schopností podniku, označená ako analýza 3C.Analýza zákazníkov:- Kto tvorí zákaznícku bázu podniku- Kde a kedy zákazníci nakupujú- Čo motivuje zákazníkov k nákupu- Aká je segmentácia konkrétneho produktového trhu z hľadisk...
|
|
0,1 |
18x |
|
Vypracované otázky z predmetu Marketingová komunikácia
Vypracované otázky38 s. / 2. roč. / doc
Marketing- spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú- súbor opatrení na dodanie výrobku spotrebiteľovi v správnej forme za správnu cenu, v správnom čase na správnom mieste- začiatky má v USA na začiatku 20. storočia, v Európe sa začal využívať po II. svetovej vojne, na Slovensku po roku 1989 - vznikom trhovej ekonomiky sa vytvorili podmienky pre uplatňovanie M, lebo vznikli rozsiahle trhy...
|
|
0,3 |
22x |
|
Marketingové stratégie - Marketing služieb
Semestrálna práca13 s. / 5. roč. / docx
1 Produkt 1.1 Charakteristika produktuVidíme to všade a čoraz častejšie. Nálepky z názvom 100% vegan sú medzi ľuďmi čoraz populárnejšie. Z tohto dôvodu som sa rozhodla, pre otvorenie vegánskej reštaurácie Eatgreen vo Zvolene. Toto odvetvie vnímam, ako zatiaľ nedostatočne vyvinuté aj napriek narastajúcemu trendu tohto druhu stravovania v spoločnosti. Z môjho uhla pohľadu bude tento spôsob stravovania stále populárnejší a ľudia budú mať záujem zvoliť si zdravšiu formu stravovania a aj týmto spôsob...
|
|
0,1 |
0x |
|
Marketingové stratégie
Vypracované otázky30 s. / 2. roč. / doc
Stratégia - jednotný, súhrnný a integrovaný plán, ktorý je navrhnutý, aby zabezpečil dosiahnutie základných cieľov podnikuZnaky: 1. cieľové smerovanie 2. systémový charakter 3. procesné smerovanie 4. reálna podstata 5. vyváženosť obsahu a formy 6. variantnosť riešenia 7. smerodajnosť pre ďalšie rozhodnutia 8. rozhodujúci význam z viacerých hľadískVývojové fázy: FINANČNÉ PLÁNOVANIE - 50. - 60. roky, dôraz na krátkodobejšie cykly, lebo trhové prostredie bolo stabilné s dostatkom zdrojov, využíva ...
|
|
0,4 |
8x |
|
Marketingové stratégie
Prednášky8 s. / 2. roč. / doc
STRATÉGIA - Stratégo- grécko. Prvé poznatky pochádzajú z 5.storočia- Aténsky štát(spôsob vedenia vojska). Rozvíjala náuka o stratégií- ekonómia.
Určitý súhrn zásad či pravidiel, ktoré slúžia k riadeniu procesov alebo činností, resp. ako spôsob plánovania a riadenia činností, ktorými sa má dosiahnuť určitý cieľ.
Určitá schéma postupu, ktorá naznačuje ako za daných podmienok (pri čiastočnej neznalosti všetkých budúcich podmienok) dosiahnuť vytýčený cieľ...
Vývojové fázy strategického myslenia:...
|
|
0,1 |
6x |
|
Sumár z prednášok Marketingové stratégie
Prednášky3 s. / 2. roč. / doc
Prednášky - (krátky výcuc) od prof. Lieskovskej
Metódy stanovenia ceny výrobku
1. nákladové
- prirazkova – zohladnuje rezijne naklady suvisiace s prevadzkovanim cinnosti, rozpocitame to na jeden kus.
- analyza nuloveho bodu
- vypocet ceny na zaklade cielovej navratnosti – kolko musi stat vyrobok,aby sa mi vratila cena napr.stroja, tlaciarne
2. dopytové
- Zohladnuje dopyt po produkte, ak mame nizke vyrobne naklady, ale vysoky dopyt, mozeme cenu navysit, pokial je cena prijatelna pre kon...
|
|
0,1 |
0x |
|
Marketingové strategie - poznamky z prednašok
Prednášky3 s. / 2. roč. / doc
Systém- L. von Bertállanfy - vytýčil všeobecnú teóriu systémov- Vždy musíme vychádzať z potreby mať Vlastníka / Akcionára, Gen. riaditeľa / Vrcholový manažment, Priameho nadriadeného / Stredný alebo líniový manažment, Výkonný pracovníci.Dialektika- Konfucius (bol 1) bol poradcom viacerých cisárov - získať viac informácií („Stojatá voda skôr či neskôr zasmradne!“ alebo ak nie je pohyb nastáva zánik). F. Hegel - tvorca dialektických zákonov. Učenie vs skúsenosť
|
|
0,1 |
0x |
|
Poznámky a materiály na Marketingové stratégie
Prednášky100 s. / 4. roč. / zip
Rôzne materiály na predmet Marketingové stratégie - spolu takmer 30 súborov.
|
|
18,3 |
3x |
|
Marketingové stratégie
Seminárna práca11 s. / - roč. / doc
V najvšeobecnejšom ponímaní je strategické plánovanie vlastne spôsob, akým daná ekonomická jednotka využíva svoje zdroje k úspešnému vstupu svojich výrobkov či služieb na trh. Strategické plánovanie je priamo previazané na marketingové plánovanie, pretože jeho plány využíva práve na vstup svojich výrobkov alebo služieb na trh. Usmerňuje celkové zameranie a snahy organizácie v daných podmienkach spoločnosti a ekonomiky.
|
|
0,1 |
8x |
|
Marketingový plán - Obecná samospráva
Ekonomický plán28 s. / - roč. / doc
1.1. Stanovenie účelu marketingového plánu
Marketingový plán produktu je prispôsobený potrebám obecnej samosprávy. Metodika tvorby marketingového plánu vychádza so schémy „od vízie ku stratégii“
Účelom marketingového plánu je v prostredí, v ktorom sa nachádza oddychovo-relaxačná zóna, čo najlepšie využiť prírodný potenciál územia obce, identifikovať cieľové trhy a presadiť sa v konkurenčnom prostredí. Na vytýčené časové obdobie bol stanovený dlhodobý cieľ marketingového plánu a aktivity, u...
|
|
0,4 |
10x |
|
Strategický manažment
Poznámky23 s. / 1. roč. / doc
Stratégia – súhrn zásad či pravidiel, ktoré slúžia k riadeniu procesov alebo činností, rep. ako spôsob plánovania a riadenia
činnosti, ktorými sa má dosiahnuť určitý cieľ
Znaky stratégie:
- cieľové smerovanie
- systémový charakter
- procesné smerovanie
- reálna podstata
- vyváženosť obsahu a formy
- variantnosť riešenia
- smerodajnosť pre ďalšie rozhodnutia
- rozhodujúci význam z viacerých hľadísk
|
|
0,3 |
5x |
|
Marketingové stratégie - sumár z prednášok
Prednášky2 s. / - roč. / doc
Synergia
- súčinnosť prvkov, súčinnosť viacerých metód a prostriedkov
Transformácia
- prechod do novej kvality
Kvalita
- je porovnanie minimálne dvoch stavov. Reprezentuje určitý štandard – a je stanovená určitou mierou, ktorú by sme mali dodržať.
Kognitívnosť
- schopnosť zosúladenia rôzne smerujúcich síl
|
|
0,1 |
0x |
|
Marketingové stratégie
Študijný materiál3 s. / 1. roč. / doc
Pojmy vs Mená
Systém
o L. von Bertállanfy – vytýčil všeobecnú teóriu systémov
o Vždy musíme vychádzať z potreby mať Vlastníka / Akcionára, Gen. riaditeľa / Vrcholový manažment, Priameho nadriadeného / Stredný alebo líniový manažment, Výkonný pracovníci.
Dialektika
o Konfucius (bol 1) bol poradcom viacerých cisárov – získať viac informácií („Stojatá voda skôr či neskôr zasmradne!“ alebo ak nie je pohyb nastáva zánik). F. Hegel – tvorca dialektických zákonov. Učenie vs skúsenosť.
Onto...
|
|
0,1 |
21x |
|
Marketingové stratégie
Ťahák2 s. / 1. roč. / doc
Synergia
- súčinnosť prvkov, súčinnosť viacerých metód a prostriedkov
Transformácia
- prechod do novej kvality
Kvalita
- je porovnanie minimálne dvoch stavov. Reprezentuje určitý štandard – a je stanovená určitou mierou, ktorú by sme mali dodržať.
Kognitívnosť
- schopnosť zosúladenia rôzne smerujúcich síl
|
|
0,1 |
15x |
|