1. Podstata marketingového auditu a jeho ekonomické črty
2. Význam a ciele marketingového auditu
3. Rozdielnosť Auditu marketingu od ostatných typov auditu
4. Vymenujte a charakterizujte 4 základné typy marketingových systémov
5. Marketingový audit a jeho 6 zložiek marketingovej situácie firmy
....
Podľa predsedu Slovenskej obchodnej a priemyselnej komory (SOPK) Petra Mihóka sa Slovenska dotkne skôr ekonomická ako finančná kríza. Pôvodná hypotekárna kríza totiž postupne zasahuje aj reálnu ekonomiku. Hlavným prejavom krízy pritom bude podľa neho postupné spomalenie ekonomického rastu v jednotlivých krajinách.
Ako ďalej uviedol, kríza sa v súčasnosti na Slovensku dotýka predovšetkým automobilového priemyslu, stavebníctva a časti strojárskej výroby. V týchto segmentoch by mohla v tomto roku ...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.