Marketingový výskum na internete
Diplomová práca80 s. / 5. roč. / pdf
Internet si za krátku dobu svojej existencie vytvoril veľmi silnú
pozíciu nielen v samotnom marketingovom mixe, ale i v oblasti
marketingového výskumu. Túto skutočnosť potvrdzujú nielen novo
vznikajúce spoločnosti, ktoré sa zaoberajú predovšetkým
marketingovým výskumom na Internete, ale taktiež aj fakt, že sa
v posledných rokoch čoraz viac celosvetových konferencií venuje tejto
problematike. Najcennejšia a najpodstatnejšia je však odozva od
klientov, ktorí túto novú výskumnú a marketingov...
|
|
1,0 |
29x |
|
Hodnocení nákupních zvyklostí bonbonů JOJO
Seminárna práca38 s. / 3. roč. / doc
1. ÚvodTématem naší seminární práce je analýza nákupních zvyklostí spotřebitelů bonbonů Jojo. Tento druh výrobku jsme si zvolily proto, že všechny máme rády sladké a navíc si tyto bonbony všichni pamatujeme ze svého dětství. Líbil se nám také pestrobarevný obal výrobku, který na první pohled upoutá pozornost.Cílem naší práce je na základě údajů získaných dotazováním navrhnout vhodné řešení ke zvýšení prodeje bonbonů Jojo.Historie a vynálezy firmy NestléKe vzniku společnosti Nestlé vedl vynález n...
|
|
9,4 |
2x |
|
Marketingový výskum - účinnosť prednášok neziskovej organizácie Proti drogám
Semestrálna práca21 s. / 4. roč. / docx
Marketingový výskum zameraný na účinnosť prednášok neziskovej organizácie Proti drogám.
1. Projekt prieskumu
Predmetom nášho projektu je marketingový výskum pre neziskovú organizáciu Proti drogám, cieľom ktorej je zistenie, čí má takáto forma prednášok na školách uplatnenie u študentov. Ide o analýzu názorov a vedomostí v súvislosti s problematikou drog a zachytenie miery skúseností s drogami u skúmanej vzorky respondentov. Zároveň sa pokúsime zachytiť druh prostredia, v ktorom je najvyššie ri...
|
|
0,3 |
23x |
|
Marketingový prieskum spokojnosti zákazníkov jazykovej školy
Projekt32 s. / 4. roč. / docx
Projekt vypracovaný k predmetu Marketingový výskum.
1. Úvod
1.1 Manažérske zhrnutie Cieľom marketingového výskumu je poukázanie na spokojnosť klientov s ponúkanými službami Jazykovej školy START, príčiny využívania služieb ponúkanej podnikom, dôvody využívania služieb ponúkaných konkurenciou, organizáciu práce zamestnancov a vedenia spoločnosti, ich znalosti a schopnosti, ktoré sú veľmi dôležité pri práci s ľuďmi a s uspokojovaním ich potrieb. Jazyková škola START sa snaží reagovať na usta...
|
|
0,1 |
11x |
|
Marketingový výskum v spoločnosti SKI F, s.r.o. po ukončení zimnej sezóny
Projekt40 s. / - roč. / docx
Cieľom marketingového výskumu je poukázanie na spokojnosť klientov s ponúkanými službami spoločnosti Ski F, s.r.o. , príčiny využívania služieb ponúkanej podnikom, dôvody využívania služieb ponúkaných konkurenciou, organizáciu práce zamestnancov a vedenia spoločnosti, ich znalosti a schopnosti, ktoré sú veľmi dôležité pri práci s ľuďmi a s uspokojovaním ich potrieb.
Spoločnosť SKI F, s.r.o. sa snaží reagovať na ustavičné zmeny v očakávaniach, zvyšujúcich sa požiadavkách a nárokoch spotrebit...
|
|
0,1 |
49x |
|
Marketingový výskum (pozorovanie, prieskum, testovanie reklamy...)
Testy6 s. / 1. roč. / doc
3.4. b) Stručne charakterizujte metódy segmentácie trhu.Segmentácia trhu = identifikuje skupiny zákazníkov, ktoré sú relatívne homogénne z hľadiska reakcie na marketingové inputy.Pri segmentácii trhu sa využívajú 3 špecifické metodické postupy marketingového výskumu:- postup a priori (dopredu sa vyberie tak súbor deskriptorov, ktorými sa budú charakterizovať segmenty, ako aj ukazovateľov marketingovej odozvy, ktorými sa budú merať očakávané reakcie spotrebiteľov. Okrem toho sa v rámci prípravy v...
|
|
0,1 |
15x |
|
Primárny kvantitatívny marketingový výskum s cieľom kvantifikovať dôvody výberu štúdia na unipo fmeo dennými študentami odboru obchodný manažment a marketing
Semestrálna práca22 s. / 1. roč. / docx
MANAŽÉRSKE ZHRNUTIECharakteristika relevantných aspektov výskumu Primárny kvantitatívny marketingový výskum o kvantifkovaní dôvodov výberu štúdia na UNIPO FMEO medzi dennými študentmi odboru obchodného manažmentu a marketingu bol uskutočnený s cieľom zistiť, aké faktory ovplyvňujú výber tejto fakulty a akým spôsobom sa študenti dozvedeli o UNIPO FMEO. Výskum sa uskutočňoval dotazníkom, ktorý bol realizovaný prostredníctvom online formulára.Jedným z hlavných aspektov výskumu bolo zistiť primárny ...
|
|
1,1 |
0x |
|
Marketingový výskum - seminárna práca
Seminárna práca33 s. / - roč. / doc
Naša spoločnosť uvažuje o rozšírení ponuky svojho tovaru. Zároveň chce zistiť či sú spotrebitelia dostatočne informovaný o jej doterajších výrobkoch, či a ako sú výrobky obľúbené, a aké výrobky by privítali spotrebitelia v budúcnosti.
Vzorku som vytvoril zo skupiny externých študentov UK v Bratislave. Oslovil som 20 študentov.
Výskum priniesol nasledovné zistenia:
• Najviac opýtaných vypije za deň 0,5 až 1,5 litra tekutín a to až 50%, o 5% menej opýtaných vypije za deň 1,5 až 2,5 litra tek...
|
|
0,3 |
25x |
|
Marketingový výskum
Projekt6 s. / - roč. / docx
Bankový subjekt ako zamestnávateľ sa snaží svojich zamestnancov motivovať vhodným systémom benefitov. Aby tento systém bol čo najefektívnejší snaží sa nájsť ten najlepší mix benefitov, aby vyhovel každej skupine svojich zamestnancov. Snaží sa zistiť nakoľko je súčastný systém vyhovujúci a ktorý z benefitov je najžiadanejší. Svoju ponuku benefitov zamestnávateľ plánuje rozšíriť v oblasti športu, kultúry, zdravia, vzdelávania a cestovania tak, aby sa stal atraktívnym a vyhľadávaným zamestnávateľom...
|
|
0,1 |
2x |
|
Marketingový výskum
Semestrálna práca33 s. / - roč. / doc
Koncom 90. rokov zasiahol Slovensko trend CRM. Vidina možnosti detailnejšieho poznania svojich zákazníkov, možnosť tzv. "ušitia produktu na mieru" a tím aj možné zvýšenie ziskovosti svojho podniku sa stala aj pre slovenských podnikateľov veľmi lákavou a mnoho firem začalo hľadať konkrétne možnosti využitia CRM pre ich firmy.
Bohužiaľ implementácia CRM do podniku nie je žiadnou finančne nenáročnou investíciou a preto nie všetky firmy a hlavne nie firmy v malom a hospodársky nie príliš ...
|
|
0,7 |
32x |
|
Marketingový výskum
Ťahák1 s. / - roč. / doc
MV je funkcia,kz spája spotrebiteľov,zákaz a verejnosť s M manažérmi prostr informácií
Inf,kt sa používajú na idenfikovanie a def M príležitostí a problémov,na navrhovanie,zdo
konalovanie a hodnotenie M aktivít,na moni
torovanie M úsila a na lepšie poznanie M ako procesu.MV špecifikuje inf požadované na uvedené ciele,utvára metódy zberu inf,riadi a uskutočnuje proces zberu údajov,analyzuje výsledky,sprostredkuje zistené poznatky a ich dôsledky.
-úlohy MV: 1. stanovenie M cieľov, 2. spracovan...
|
|
0,1 |
74x |
|
Teória marketingového výskumu
Prednášky53 s. / - roč. / doc
Predmet, typológia a formy marketingového výskumu
Defínícia:
"Marketingový výskum je systematicky realizovaný zber, úprava, spracovanie, analýza, interpretácie a prezentácia informácia, ktoré slúžia k identifikácii a riešení rôznych marketingových situácií v organizácii".
P. Kotler
Americká marketingová asociácia - marketingový výskum predstavuje funkciu, ktorá prepája spotrebiteľa, zákazníka a verejnosť s marketingovým pracovníkom pomocou informácií využívaných k...
|
|
0,5 |
3x |
|
Marketingový výskum
Seminárna práca48 s. / - roč. / doc
Marketingový výskum, dotazník, hypotézy, záverečná správa
|
|
0,8 |
7x |
|
Marketingovy vyskum
Poznámky4 s. / - roč. / doc
Marketingovy vyskum poznamky k predmetu na Univerzite komenskeho na predmet marketingovy vyskum.
|
|
0,1 |
15x |
|