O vplyve masmédií a televízie vo všeobecnosti boli v posledných rokoch často vedené diskusie. Najviac predebatovávanou témou bolo násilie v televízii a jeho negatívny vplyv na agresívne a nesociálne správanie detí a adolescentov.V posledných rokoch sa veľký dôraz začal klásť aj na modely zastupujúce sociálne skupiny : ženy, rasové menšiny, starých ľudí a atď. Je známe, že televízia je médium, ktoré uprednostňuje stereotypné zastúpenia sociálnych skupín, ktoré sa zdajú najprirodzenejšie a najvhod...
Reklama. Považovaná za jeden z najväčších fenoménov 20. a 21. storočia, ktorému sa nevyhne nik. Zapĺňa svoje miesto nie len v rádiách, televíznych obrazovkách, ale aj v novinách a časopisoch, bilboardoch a hlavne na internetových stránkach. Veľmi využívanými nositeľmi reklamy sa stali aj suveníry, ako zapaľovače, perá či kalendáre. Všetci ju máme možnosť nie len pozorovať, ale aj hodnotiť a využívať. Názov reklama pochádza z latinčiny, resp. francúzštiny a po prvý krát sme sa s ním stretli v rok...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.