Nové trendy v dištančnom a celoživotnom vzdelávaní
Seminárna práca15 s. / 1. roč. / doc
Kľúčové kompetencie dávajú návod na otázku: Čo učiť. Doterajšie spôsoby založené na odovzdávaní kvanta informácií študentom sa ukazujú ako neperspektívne a to hlavne preto, že zastarajú rýchlejšie ako sa vôbec ku študentom dostanú. Ak by sa tento spôsob uplatňoval aj v celoživotnom vzdelávaní, pripomínal by rybára, ktorý namiesto toho aby chytal ryby, celý lov iba upchával diery na svojej lodi, ktoré by vznikali rýchlejšie ako ich on stihne upchávať. Toto celé by viedlo nakoniec k tomu, že sa lo...
|
|
0,1 |
1x |
|
Budovanie imidžu vo vzdelávacích inštitúciách
Seminárna práca13 s. / 1. roč. / doc
Imidž, obraz, povesť, reputácia stojí na začiatku i na konci snaženia PR. Na začiatku ako východisko, štartovacie podmienky projektu, kampane a na konci ako cieľ, vízia, želaný profil subjektu. To, čo je medzitým, to je zmes analýz, komunikačných postupov, presviedčania, modifikácie správania sa aj informácií a neraz dlhého a zložitého dolaďovania a odlaďovania tak, aby výsledný obraz zodpovedal želaniam.Po radu, ako účinne pracovať na svojom imidži môžeme zájsť až k starogréckemu filozofovi Sok...
|
|
0,2 |
14x |
|
Nové formy vzdelávania
Seminárna práca9 s. / 1. roč. / doc
Nové formy vzdelávaniaKlasické vzdelávanie prežíva už po stáročia v rôznych formách, ktoré sú určované stupňom rozvoja spoločnosti. Jeho kvantita je definovaná vzdelávacími štandardami a kvalita sa odvíja od odborného vzdelania učiteľa, jeho entuziazmu a od úrovne technického vybavenia pracoviska. Vzdelávanie pod vedením učiteľa - lektora je z tohto pohľadu najrozšírenejšou formou vzdelávania vo svete aj u nás. Učiteľ dokáže študentovi poradiť, správne ho nasmerovať a v neposlednom rade ohodnoti...
|
|
0,2 |
23x |
|
Operačný systém Linux
Referát5 s. / 1. roč. / doc
Linux (alebo GNU/Linux) je voľne šíriteľný operačný systém. Keďže spadá do kategórie slobodného softvéru, je prístupný aj so zdrojovými kódmi, ktoré môže ktokoľvek modifikovať a ďalej distribuovať. Môžete ho skopírovať kamarátovi, rodičom alebo do školy. Je to plnohodnotný operačný systém s tisíckami aplikácií, ktoré potrebujete denne pri práci. Kancelársky softvér, programy na prácu s internetom, multimédiá, grafika, zábava, programovanie... Linux je možné použiť na všetko toto a ešte viac.
|
|
0,1 |
4x |
|
Reklamné systémy
Študijný materiál5 s. / 1. roč. / doc
Druhy reklamních systémů
Internetové reklamní systémy se dělí podle toho, kdo je používá, na:
· výměnné bannerové systémy (veřejné)
· agenturní systémy (otevřené jen pro velké a středně velké servery)
· soukromé nebo firemní systémy (na velkých serverech)
Ve výměnných systémech jsou klientům zobrazovány bannery za to, že sami zobrazují jiné bannery. Točí se v tom relativně málo peněz (nebo žádné). Hodně reklamních systémů jede částečně výměnným a zároveň agenturním systémem.
Agenturní s...
|
|
0,1 |
8x |
|
Informačná gramotnosť
Semestrálna práca8 s. / 1. roč. / doc
V informačnej ére, ktorá sa vyznačuje reťazovými zmenami, kontinuálnym procesom transformácie a stratou stability, je nepretržité učenie sa spôsobom adaptácie, pretože formálne vzdelanie rýchlo zastaráva. Znalostná ekonomika nie je postavená na jednorazovej rekvalifikácii, ale na permanentnom vzdelávaní.
Vzhľadom na možnosti komunikačných technológií sa mení štruktúra vzdelávacích
tokov. Učiteľ sa z prameňa znalostí stáva sprievodcom žiakov a študentov pri
vyhľadávaní poznatkov. Zatiaľ čo ...
|
|
0,1 |
4x |
|
Masmediálna informatika - tvorba filmového plagátu
Poznámky5 s. / 1. roč. / doc
Masmediálna informatika - tvorba filmového plagátu, postup jednotlivých krokov k vytvoreniu filmového plagátu s pomocou programu Adobe Photoshop CS
|
|
1,8 |
1x |
|
Masmediálna informatika - základy, nástroje
Poznámky7 s. / 1. roč. / doc
Cvičenia z masmediálnej informatiky - úvod do základov práce s Adobe Photoshop CS, oboznámenie sa so základnými nástrojmi
|
|
2,0 |
1x |
|
Masmediálna informatika - portréty, fotografie, montáž
Poznámky4 s. / 1. roč. / doc
Masmediálna informatika - portréty, fotografie, montáž - jednotlivé cvičenia na porozumenie problematiky práce s Adobe Photoshop CS
|
|
2,3 |
4x |
|
Masmediálna informatika - panoráma, korekcie obrázkov a fotiek
Poznámky4 s. / 1. roč. / doc
Cvičenia z masmediálnej informatiky - práca s Adobe Photoshop CS, cvičenie: panoráma, korekcie obrázkov a fotiek
|
|
1,8 |
0x |
|
Masmediálna informatika - úprava častí tváre
Poznámky4 s. / 1. roč. / doc
Masmediálna informatika - oboznamovanie sa s prácou v Adobe Photoshop, toto cvičenie je zamerané na úpravu jednotlivých častí tváre - zmena farby očí, vybielenie zubov, úprava vlasov, pier
|
|
1,6 |
2x |
|
Masmediálna informatika - tvorba jednoduchého plagátu
Poznámky3 s. / 1. roč. / doc
Masmediálna informatika - tvorba jednoduchého plagátu, oboznamovanie sa s prácou Adobe Photoshop CS s využitím viacerých nástrojov
|
|
0,8 |
1x |
|
Masmediálna informatika - efekty, pen tool
Poznámky4 s. / 1. roč. / doc
Masmediálna informatika - práca s efektami v programe Adobe Photoshop, využitie nástroja Pen tool a iných. Cvičenie je doplnené o obrazový materiál pre ľahšie pochopenie danej problematiky.
|
|
3,8 |
0x |
|
Masmediálna informatika - tvorba loga Nike
Poznámky4 s. / 1. roč. / doc
Masmediálna informatika - jednotlivé kroky k tvorbe loga Nike trochu inak, všetko v programe Adobe Photoshop, spolu s obrazovým materiálom
|
|
1,6 |
2x |
|
Masmediálna informatika - cross process
Poznámky4 s. / 1. roč. / doc
Masmediálna informatika - cvičenie na cross process, + cvičenie na montáž krajiny s programom Adobe Photoshop, s využitím rozličných nástrojov
|
|
3,5 |
0x |
|
Masmediálna informatika - úprava pozadia, guma
Poznámky2 s. / 1. roč. / doc
Masmediaálna informatika - oboznamovanie sa práce s Adobe Photoshop CS vo forme cvičení - úprava a zmena pozadnia, nástroj - guma
|
|
3,4 |
2x |
|
Rozmery reklamných formátov
Študijný materiál5 s. / 1. roč. / doc
Přehled formátů - Fullbanner - Ikona - Halfbanner - 120x60 - Skyscraper - Jiná velikost - Skriptové formáty
Na této stránce chci podat pouze základní přehled reklamních formátů, zejména z hlediska rozměrů a částečně i technologií. Stranou zcela nechám otázku, zda se dá na reklamě vydělat (mimochodem moc ne). Nebudu rozebírat ani reklamí systémy nebo účinnost reklam.
Rozměry reklam se měří v pixelech, tedy obrazovkových bodech. Konvence je uvádět rozměry ve tvaru šířkaxvýška, např. 120x600.
|
|
0,1 |
2x |
|
Masmediálna informatika - plagát iPod
Poznámky3 s. / 1. roč. / doc
Masmediálna informatika - postup pri tvorbe plagátu iPod s matrix pozadím, práca s programom Adobe Photoshop + obrazový materiál k jednotlivým krokom postupu
|
|
1,1 |
1x |
|
Masmediálna informatika - montáž
Poznámky2 s. / 1. roč. / doc
Cvičenia z masmediálnej informatiky - montáž, oboznamovanie sa s prácou v Adobe Photoshop CS
|
|
1,9 |
0x |
|
Informatika - slovník
Študijný materiál5 s. / 1. roč. / doc
Ad Clicks/Clicks (klik, kliknutie)
Udáva počet kliknutí na konkrétny reklamný formát.
Ad Views/Ad Impressions (Vzhliadnutie, videnie)
Udáva počet vzhliadnutí (videní) reklamného formátu...
|
|
0,1 |
6x |
|
Masmediálna informatika - RGB kanály a práca s textom vo photoshope
Poznámky6 s. / - roč. / doc
Cvičenie na oboznámenie sa s prácou s Adobe Photoshop CS - RGB kanály a práca s textom vo photoshope
|
|
2,7 |
0x |
|
Masmediálna informatika - tvorba reklamy na nápoj
Poznámky5 s. / - roč. / doc
Masmediálna informatika - tvorba reklamy na nápoj - vysvetlenie a postup jednotlivých krokov k tvorbe reklamy na daný nápoj s využitím programu Adobe Photoshop
|
|
1,5 |
0x |
|
Masmediálna informatika - efekty s nápojmi
Poznámky4 s. / - roč. / doc
Masmediálna informatika - postup jednotlivých krokov k cvičeniu s efektami na príklade nápojov v programe Adobe Photoshop s vysvetlením na obrazovom materiáli.
|
|
1,7 |
0x |
|