Projekt periodika Senior (Bakalárska práca)
Bakalárska práca50 s. / 3. roč. / zip
Hlavným cieľom našej bakalárskej práce je predstaviť periodikum, ktoré by vedelo vyplniť stále existujúce medzery v slovenskom mediálnom trhu prostredníctvom tlače.Seniori, alebo inak ľudia v strednom a staršom veku, sú cieľová skupina, ktorá je zdanlivo nezaujímavá pre mediálnu oblasť, ale po dôkladnom preskúmaní momentálnej situácie na mediálnom trhu tlačených médií, je to jednoznačne skupina veľmi perspektívna pre vznik nového periodika, venovaného špeciálne tejto pomerne silno zastúpenej sku...
|
|
0,7 |
42x |
|
Teória a dejiny masovej komunikácie
Skriptá172 s. / 1. roč. / doc
V historiografii mediálnej komunikácie dochádza v poslednom období k výrazným posunom. Bádatelia v oblasti médií a kultúry sa intenzívnejšie ako predtým zaoberajú širším kontextom vývoja médií a komunikácie, pričom počiatky tohto vývoja umiestňujú do ďalekej minulosti.
1. PRINCÍPY MODERNEJ KOMUNIKAČNEJ HISTORIOGRAFIE
Dejiny (mediálnej, masovej) komunikácie boli dlhú dobu najmä dejinami tlače, sústreďujúcej sa na popis historického vývoja systémov tlače v jednotlivých krajinách, prípadne...
|
|
1,3 |
48x |
|
Poskytovanie služieb v oblasti mechanického zabezpečenia
Semestrálna práca23 s. / - roč. / doc
V dnešnej dobe pri množstve firiem, ktoré pôsobia na jednotlivých trhoch je potrebné, ak firma chce byť rovnocenným konkurentom musí vedieť, v čom sú ich silné a slabé stránky. Je potrebné, aby si uvedomila, čo je možné zlepšiť, aby sa skvalitnilo a upevnilo postavenie firmy na trhu. Firma SYTELI, s.r.o. Michalovce je stabilnou a dynamicky sa rozvíjajúcou firmou, ktorá pôsobí v oblasti bezpečnostných technológií od roku 1990. Je jednou z mála firiem na slovenskom trhu, ktorá vie svojim zákazníko...
|
|
0,2 |
1x |
|
Analýza internetovej stránky mesta Bratislava
Analýza5 s. / 4. roč. / doc
Internet je rozhodne fenoménom dneška. Pri náhodnom stretnutí so starým známim si už nevymiename len telefónne číslo, ale čoraz častejšie aj email, alebo icq. Silu tohto média si samozrejme uvedomujú aj ľudia zodpovedný za komunikáciu štátu a v neposlednom rade samospráv. Preto už je viac menej normálne, že nie len ministerstvá a Slovensko ako krajina má svoju web stránku, ale aj mestá sa snažia prezentovať prostredníctvom webu. Vďaka nemu môžu občanom, ale aj turistom poskytovať kopu informácií...
|
|
0,3 |
5x |
|
Teória a dejiny masmediálnej komunikácie
Poznámky11 s. / - roč. / doc
1. KAPITOLA
JAZYK A REČ
Jazyk i reč sú prostriedky (nástroje) komunikácie, pretože slúžia na vzájomné dorozumievanie sa, čiže na komunikáciu ľudí.
Komunikácia znamená komplexnú sieť symbolických procesov v spoločnosti, prostredníctvom ktorých sa uskutočňuje produkcia a výmena významov. Prakticky všetka ľudská skúsenosť a všetky prejavy sú medializované pomocou symbolických systémov. Najdôležitejším z týchto systémov je jazyk. Väčšina spoločností, aj keď nie všetky, si vyvinula systémy ...
|
|
0,1 |
9x |
|
Interpretácia násilia v tlači
Seminárna práca10 s. / 2. roč. / doc
Človek sa rodí do spoločnosti, ktorá má vždy nejaký charakter a špecifiká. Malé dieťa sa od malička prostredníctvom rodičov a školského prostredia učí ako sa správať medzi ľuďmi. Učebnice etiky a morálky nám predkladajú definíciu, že morálka je súbor noriem, pravidiel a zákonitostí, ktoré sa v spoločnosti dodržiavajú. V prípade, že niečo v spoločnosti nefunguje, okamžite sa to odrazí na morálnom správaní jednotlivcov a môžeme hovoriť o sociálno - patologických javoch.
V súčasnosti nie je...
|
|
0,1 |
0x |
|