Analýza webstránok vybraných médií. Za médiá, ktoré som analyzovala, som si zvolila dvoch najväčších konkurentov: Rádio Expres a Fun rádio. Porovnávam všetko od textu, cez grafiku a obsah, vrátane efektívneho využívania nástrojov marketingovej komunikácie.
je 2. najväčším vydavateľstvom na Slovensku a najväčším slovenským vydavateľom,
týždenníky pravidelne číta 1 164 000 čitateľov a mesačníky 1 634 000 čitateľov,
50 % populácie Slovenska vo veku
14 – 79 rokov siaha po periodikách Spoločnosti 7 PLUS,
denník PLUS JEDEN DEŇ sa od svojho vzniku stal druhým najúspešnejším denníkom vo voľnom predaji.
týždenník PLUS 7 Dní je celé roky stabilným lídrom na časopiseckom trhu.
vypracovane terminy k predmetu medialny marketing:
Access prime
Akvizičný titul
Celoplošná televízia
Late prime
Majoritný divák
Minoritný divák
Monotematická televízia
Off time
Peak programu
Peoplemetre
Plnoformátová televízia
Podiel na trhu (share)
Prime time
Programming
Rating
Self promotion
Sledovanosť
Spin-off
Split – screen
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.