Analýza pôsobenia vybraného podniku v medzinárodnom prostredí a poziciovania jeho produktov na trhu
Semestrálna práca33 s. / 3. roč. / zip
Vodafone je druhý najväčší prevádzkovateľ mobilných služieb na svete. Vodafone prevádzkuje svoje mobilné služby vo viac než 28 krajinách sveta. Služby operátora Vodafone na svete využíva viac než 186 mil. užívateľov. Hodnota firmy je viac ako 100 miliárd dolárov. Z vyššie uvedeného vyplýva, že sa jedná o naozaj obrovskú spoločnosť s veľkým kapitálom, ktorá má stále možnosť a rovnako ako konkurenčné spoločnosti stále pracuje na rozvoji a skvalitneniu ponúkaných služieb.Firma Vodafone pôsobí vo vi...
|
|
4,7 |
16x |
|
Medzinárodný marketing aplikovaný na spoločnosť Mcdonald`s
Semestrálna práca55 s. / 3. roč. / doc
Medzinárodný marketing je proces, ktorého cieľom je optimalizácia zdrojov a vyhľadávanie príležitosti na svetovom trhu. Je zameraný na zlepšenie možnosti uplatenia produktov na zahraničných trhoch, čo vedie k uspokojeniu potrieb a želaní zahraničných zákazníkov. Spoločnosť, ktorá chce preniknúť na zahraničné trhy, musí realizovať výskum zahraničného trhu a segmentáciu, výber cieľového trhu, medzinárodný marketingový mix a voliť formu vstupu na zahraničný trh.Jedným z hlavných úspechov spoločnost...
|
|
0,9 |
52x |
|
U. S. Steel Košice a. s. na slovenskom, českom a ukrajinskom trhu
Semestrálna práca42 s. / 3. roč. / docx
The United States Steel Corporation so sídlom v Pittsburghu je najväčším výrobcom ocele v USA a spolu so svojimi európskymi závodmi patrí medzi popredných výrobcov ocele na svete. Bola založená 25. februára 1901 a uvedená do prevádzky 1. apríla ako holdingová spoločnosť. Vychádzala z vizionárskych predstáv a skúseností obchodníka a priemyselníka Andrewa Carnegieho, finančníka Johna P. Morgana a právnika Elberta H. Garyho. Spoločnosť bola taká obrovská, že v roku 1901 tvorila 7% hrubého domáceho ...
|
|
0,7 |
11x |
|
Olympus Corp. - Analýza vstupu na trhy Strednej Európy
Semestrálna práca31 s. / 3. roč. / doc
Cieľom mojej práce je vykonať komplexnú analýzu vstupu japonského výrobcu na ma-ďarský trh. Pri zohľadnení všetkých aspektov trhu budem analyzovať podmienky vstupu na trh. Podotýkam, že určité časti práce nezodpovedajú úplne realite, keďže som sa k nim nemohol dopracovať. Pri týchto častiach som sa snažil použiť sekundárne zdroje informácií. Pri vstupe na nové trhy, každá spoločnosť uvažuje nad viacerými alternatívami. OLYMPUS je v súčasnosti zastúpená takmer v každom štáte na svete, avšak vo vä...
|
|
0,5 |
10x |
|
Konkurenčná stratégia spoločnosti Plastos s.r.o.
Semestrálna práca14 s. / 1. roč. / doc
1. Stručná charakteristika firmy a SBU
Spoločnosť začala s predajom a montážou plastových okien, dverí a doplnkov v roku 2004. Od začiatku až do súčasnosti spolupracujeme s jedným popredným slovenským výrobcom plastových okenných a dverných konštrukcií. Naše podnikateľské aktivity sú v súčasnosti zamerané hlavne na oblasť predaja a montáže plastových okien, dverí a všetkých doplnkov. Tieto aktivity systematicky rozvíjame s tým, že obrat spoločnosti stúpa.
...4.1 Cenová politika
Cena ako ...
|
|
0,1 |
33x |
|
Marketing - Analýza vstupu na zahraničný trh
Semestrálna práca35 s. / 5. roč. / doc
Predmet činnosti Spoločnosť K&C s.r.o. je obchodnou firmou, ktorá sa zaoberá vývojom a distribúciou komplexného informačného systému. Zahŕňajúceho všetky informačno-komunikačné potreby firmy. Zameriavame sa na produkciu softvéru pre podnikateľov, mikropodniky a malé a stredné podniky.V rámci balíčka softvéru, ktorý od nás dostane zákazník sú zahrnuté aj inštalácia a školiaci kurz k danému produktu. Samozrejme ponúkame záručný a pozáručný servis.VíziaPre ďalšie pôsobenie firmy, by sme chceli,...
|
|
2,0 |
6x |
|
Prípadová štúdia - Výber vhodného zahraničného trhu pre ďalší rozvoj spoločnosti Hotel Turiec
Semestrálna práca16 s. / 5. roč. / pdf
Základným cieľom v tejto prípadovej štúdii je vybrať najatraktívnejší zahraničný trh pre ďalší rozvoj spoločnosti a konkurenčnú výhodu, na základe činiteľov, ktoré sú pre spoločnosť relevantné. Pokúsim sa vytvoriť základné otázky pre vytvorenie riešení danej problematiky. Otázky budem zostavovať tak aby som mohol na ne čo najefektívnejšie odpovedať.
|
|
0,5 |
48x |
|
Vitis Pezinok, s.r.o.
Semestrálna práca29 s. / 3. roč. / doc
Víno patrí medzi najobľúbenejšie nápoje nielen na Slovensku. Mnohé výskumy a štúdie dokazujú jeho priaznivé účinky na organizmus. S hroznom a vínnou révou sa stretávame už v mladšej dobe kamennej. Vinič patrí medzi najstaršie kultúrne rastliny. Podľa mnohých autorov má svoj pôvod v strednej Ázii, v okolí Kaukazu, Kaspického a Čierneho mora. Odtiaľ sa šíril do Egypta, Babylonu a Grécka. Vojnové spory medzi Gréckom a Rímskou ríšou znamenali rozšírenie viniča aj k Rimanom. Následne sa prostredníctv...
|
|
0,7 |
27x |
|
Marketingový plán vstupu na zahraničný trh (spoločnosť MAX-SPORT)
Ekonomický plán30 s. / 3. roč. / docx
1. Charakteristika spoločnosti
Predstavenie firmy a jej poslanie
Spoločnosť vznikla v roku 2005 so zámerom vyvíjať a vyrábať doplnky výživy na Slovensku.
Špecializujeme sa na vývoj, výrobu a predaj kvalitných doplnkov výživy určených pre širokú športujúcu verejnosť. V spojení s technológmi, fyziológmi, športovcami a odborníkmi na výživu sme si stanovili cieľ - kvalitné a zároveň cenovo dostupné produkty pre každého.
Naše produkty vám pomôžu v dodržiavaní zdravého životného štýlu, dodajú vám ...
|
|
0,3 |
32x |
|
Samsung (medzinárodný marketing)
Semestrálna práca23 s. / 3. roč. / docx
1. Strategický kontext firmy
Historický vývoj spoločnosti
Spoločnosť Samsung je svetovým výrobcom spotrebnej elektroniky, mobilných telefónov a digitálnych médií. Pôsobí v 57 krajinách sveta a je v celkovom hodnotení jednou z popredných firiem na svete.
Spoločnosť Samsung vznikla 1. marca 1938 v kórejskom meste Daegu. Zakladajúcim predsedom bol Byung-Chull Lee. Na začiatku sa jeho podnik zameriaval najmä na predaj a vývoz sušených rýb, zeleniny a ovocia z Kórey do Mandžuska a Pekingu. A...
|
|
0,1 |
98x |
|
Vstup firmy na zahraničný trh
Seminárna práca26 s. / 3. roč. / docx
Evitapress vznikol v roku 2007 a bola to viac-menej náhoda. Evita Urbaníková ponúkala rukopis svojej prvej knihy Všetko alebo nič viacerým slovenským vydavateľstvám, no žiadne z nich o ňu nemalo záujem. Evita sa rozhodla zariskovať a knihu vydala sama. Jej neuveriteľný úspech ju povzbudil natoľko, že založila vlastné vydavateľstvo Evitapress, ktoré má dnes už v portfóliu viac ako 70 knižných titulov. Vydavateľstvo Evitapress sa časom vyprofilovalo na spoločnosť, pod hlavičkou ktorej vydávajú sv...
|
|
0,7 |
11x |
|
Kofola a.s. (Výber vhodného trhu na rozšírenie pôsobnosti)
Semestrálna práca34 s. / 2. roč. / doc
1. ÚvodCieľom našej práce bude vybrať vhodnú krajinu pre spoločnosť Kofola na rozšírenie jej pôsobnosti a zároveň popísať stratégiu vstupu a aktivity pre jednotlivé prvky marketingového mixu na túto krajinu. Ako podklad na výber a rozhodnutia nám budú slúžiť informácie získané o dvoch zahraničných trhoch, ktoré budeme charakterizovať, analyzovať. Hlavným kritériom nášho výberu bude segmentačná tabuľka, ktorá zohladňuje všetky relevantné dáta o oboch krajinách.2. Profil firmyKofola patrí už nieko...
|
|
1,3 |
131x |
|
Vstup firmy Galan na zahraničný trh
Semestrálna práca14 s. / 5. roč. / docx
1.2 Zameranie podnikateľskej činnosti
Firma GALAN vznikla v roku 1991. Zaoberá sa výrobou sedacích súprav, nábytku, postelí a iných potrieb do domácností. Postupom času sa pretransformovali z čisto výrobnej na výrobno-obchodnú spoločnosť. Začali sa venovať obchodovaniu s nábytkom.
V roku 1998 sa presťahovali z menších priestorov do terajších priestorov s rozlohou 1200m2, kde majú vytvorenú veľkú expozíciu nábytku. V roku 2007 vstúpili do aliancie obchodnej siete Mega, ktorá zastrešuje pred...
|
|
0,1 |
16x |
|
Seminárna práca na Medzinárodný marketing - aplikácia na firmu Volkswagen Slovakia a.s.
Ročníková práca33 s. / 3. roč. / doc
V mojej seminárnej práci som si vybral firmu Volkswagen Slovakia a.s., ktorá v Slovenskej republike vystupuje v úlohe dcérskej spoločnosti koncernu Volkswagen A.G. so sídlom v nemeckom Wolfsburgu a je u nás najväčším výrobcom automobilov a naším najväčším exportérom. Pre túto spoločnosť som sa rozhodol aj preto, lebo som v minulosti využíval produkt tejto firmy a bol som s ním spokojný. Poďme sa teda bližšie pozrieť na odvetvie v ktorom táto firma pôsobí.Analýza odvetviaAutomobilový priemysel za...
|
|
0,8 |
341x |
|
Produkt v medzinárodnom marketingu
Projekt13 s. / 1. roč. / doc
Ako už bolo uvedené vstup na zahraničný trh si vyžaduje modifikovať marketingový mix - produkt, cenu, miesto a komunikáciu (podporu) - firmy. Dôležitou súčasťou marketingového mixu je nositeľ úžitkovej hodnoty - produkt. Jedna z principiálnych otázok v medzinárodnom marketingu sa dotýka typov produktu, ktoré môžu byť predané v zahraničí. Medzinárodná firma musí zvážiť, či je daný produkt možné predávať v doterajšej forme alebo je nutné produkt adaptovať podľa medzinárodných - zahraničných požia...
|
|
0,1 |
6x |
|
Prednášky z predmetu Medzinárodný marketing
Prednášky30 s. / 5. roč. / doc
MEDZINÁRODNÝ MARKETINGVÝVOJAtribúty posledných rokov (dvadsiatych) 20. storočia:a) víťazstvo trhového hospodárstva (boj kapitalizmus - socializmus - boj rôznych foriem kapitalizmu)b) globalizácia svetového trhu (umožnená dopravnou a komunikačnou infraštruktúrou)» vznik globálnych (nadnárodných) firiem» vznik „globálneho zákazníka“ - znamená, že zákazníka nezaujíma, v ktorej krajine bol výrobok vyrobený.........c) rozvoj a využitie informatiky - minimalizácia administratívy, urýchlenie výmeny inf...
|
|
0,5 |
44x |
|
Medzinárodný marketingový plán- Rajo, a.s.
Semestrálna práca39 s. / 5. roč. / doc
Každý existujúci podnik má svoju vlastnú históriu, ktorú je potrebné poznať. Spoločnosť RAJO, a.s. bola vybudovaná na dlhoročnej tradícii poľnohospodárstva a mliekárenstva na západnom Slovensku. Počas svojej existencie firma postupne prechádzala týmito medzníkmi:r. 1992 - z bývalého štátneho podniku MILEX vznikla akciová spoločnosť MILEX Slovakia.r. 1993 - časť kapitálového objemu kúpila rakúska firma Schärdinger Milch AG a firma sa premenovala na MILEX Schärdinger Slovakia, a.s.r. 1996 - v súvi...
|
|
0,7 |
182x |
|
Export do Veľkej Británie
Prezentácia14 s. / 3. roč. / ppt
•EKONOMIKAHDP na obyvateľa (podľa parity kúpnej sily, EUROSTAT): 27 400 EUR (2009) •Štruktúra HDP (odhad 2009 Štruktúra HDP): - poľnohospodárstvo 1,2 % - priemysel 23,8 % - služby 75 % •Hospodársky rast 1,2 % (odhad 2010), -4,9 % (2009), -0,1 % (2008) •Inflácia 2,2 % (2009) 3,6 % (2008) •Priemyselné odvetvia: výroba strojov, elektrických zariadení, stavba lodí, lietadiel, motorových vozidiel a ich častí, elektronika a komunikačné zariadenia, kovy, chemikálie, ťažba ropy, papier a výrobky z pa...
|
|
5,0 |
1x |
|
Medzinárodný marketing - TEKMAR SLOVENSKO s. r. o.
Ročníková práca42 s. / 3. roč. / doc
Svoju prácu som sa rozhodla písať o spoločnosti Tekmar Slovensko s.r.o, ktorá sídli v blízkosti Nitry a zaoberá sa predajom a výrobou musli a cereálnych tyčiniek. Trhy, na ktorých pôsobí a ktoré popisujem a rozoberám v tejto práci je Lotyšsko a Litva. Najviac som sa zamerala na pôsobenie spoločnosti Tekmar na domácom trhu teda na Slovensku, keďže tu má spoločnosť najväčšiu pôsobnosť.
|
|
4,2 |
21x |
|
Vplyv marketingového prostredia na firmu
Analýza10 s. / 3. roč. / doc
Forma komunikácie na zahraničnom trhu závisí od množstva faktorov, napr.:» sociálna štruktúra spoločnosti
»
úroveň vzdelania v krajine
»
miera gramotnosti obyvateľstva
»
priemerná veľkosť rodiny
»
miera ekonomického rastu v krajine
»
politická stabilita
»
právne obmedzenia vzťahujúce sa na komunikáciu a komunikačné médiá,
»
postoje k riziku, celkový životný štýl
»
význam a vplyv náboženstva na život obyvateľov krajiny
»
pokrytie územia krajiny komunikačnými médiami
» ...
|
|
0,2 |
27x |
|
Medzinárodný marketing - prednášky
Prednášky33 s. / 3. roč. / doc
MM - filozofia vedenia firmy orientovaná na zahraničné trhy a zameraná na alokáciu tovarov a služieb na týchto trhoch.(2 spôsoby uplatnenia MM - kaskádovito - diferenciácia marketingovej politiky/globálne - globálny, jednotný prístup)
VÝZNAM MEDZINÁRODNÉHO MARKETINGU- Presýtenosť domácich trhov- Využitie nových zdrojov- Vznik nových príležitostí- Rast konkurenčného tlaku- Skracujúci sa životný cyklus produktov- Trhová diverzita- Rozvoj informačných technológií- Ostatné
|
|
0,4 |
80x |
|
Medzinárodný marketing - Stavomontáže Žilina
Projekt20 s. / 5. roč. / doc
Akciová spoločnosť Stavomontáže Žilina a.s. bola založená 1.2.1996 podľa §162 Obchodného zákonníka a §12 ods.2 písmeno a) zákona číslo 92/1991 Zb. o podmienkach prevodu majetku štátu na iné osoby v znení neskorších zmien a doplnkov a v súlade s rozhodnutím č.367 o privatizácii štátneho podniku Stavomontáže Žilina, ktorý vydalo Ministerstvo pre správu a privatizáciu národného majetku Slovenskej republiky.
|
|
2,7 |
93x |
|
Medzinárodný marketing - semestrálna práca
Semestrálna práca8 s. / 3. roč. / doc
Spoločnosť RALF. sa zaoberá manažmentom pohľadávok na finančných trhoch v rôznych krajinách.V roku 1979 bola v Nemeckom meste Hamburg založená spoločnosť RALF GmbH. & Co. Od doby svojho založenia sa za pár rokov ustália na Nemeckom trhu vďaka presvedčivému obchodnému zmýšľaniu a dôslednej integrácii spracovania pohľadávok do pracovných tokov zákazníka.Začala premýšľať o orientácii na zahraničný trh. V tejto dobe musela preskúmať a zvážiť základné rozhodnutia. Rozhodla sa presiahnuť národné h...
|
|
0,2 |
13x |
|
Segmentácia, SWOT analýza
Analýza12 s. / 3. roč. / doc
Ako si určiť čo najoptimálnejšie trhy, kde by sme mali perspektívu uspieť?Jednou z metód, ktoré firmy využívajú k určeniu perspektívneho trhu pre možný odbyt ich produktov je tzv. segmentácia trhov - trhová segmentácia.Pod segmentáciou trhov rozumieme ich rozčlenenie do určitých segmentov - skupín, na základe nami určených segmentačných kritérií, ktoré zodpovedajú cieľom firmy, ktoré chce na danom trhu (trhoch) dosiahnuť. Tieto segmentačné kritériá sú pre potenciálne (odberateľské) trhy homogénn...
|
|
0,2 |
142x |
|
Vstup firmy na zahraničný trh - selekčná analýza
Analýza20 s. / 5. roč. / docx
Hlavným cieľom semestrálnej práce je nájsť najvhodnejší zahraničný trh pre export produktov slovenskej firmy Eco Toys, s.r.o. a taktiež zvoliť najvhodnejší marketingový mix na zahraničnom trhu. Firma Eco Toys sa zaoberá výrobou ekologických hračiek.
|
|
0,5 |
27x |
|
Medzinárodný marketing- BMW
Semestrálna práca54 s. / 3. roč. / doc
Vo svojej práci sa budem zaoberať popisovaním a charakterizovaním marketingovej stratégie firmy BMW pre jej produktový rad BMW 3 a jej pôsobením na troch trhoch- Nemeckom trhu, ktorý je pre firmu jej domácim trhom, trhom Veľkej Británie a trhom Slovenskej Republiky. Práca sa bude zaoberať popisom trhových situácií a základných trhových údajov na troch vybraných trhoch, neskôr definovním marketingovej vízie cieľov a firemnej stratégie firmy BMW. Okrem týchto oblastí sa práca zaoberá aj popisom hi...
|
|
0,5 |
8x |
|
McDonald´S Corporation
Seminárna práca62 s. / 3. roč. / docx
Spoločnosť McDonald´s je najväčším reťazcom reštaurácií rýchleho občerstvenia na svete. Svoje reštaurácie, ktorých je veľké množstvo má rozmiestnené po celom svete, a ani Slovensko nie je výnimkou. Často chodím okolo reštaurácií tejto spoločnosti a samozrejme, že som ich už aj navštívila. Veľakrát som sa zamýšľala na tým, ako funguje táto spoločnosť a čo stojí za jej úspešným pôsobením vo svete. A to je hlavný dôvod, prečo som si vybrala práve spoločnosť McDonald´s ako predmet mojej seminárnej p...
|
|
0,7 |
68x |
|
Spojené arabské emiráty - PESTE analýza
Analýza48 s. / 5. roč. / pptx
peste analýza spojených arabských emirátov zahŕňa anlýzu vonkajších údajov o danej krajine. Ide o politické a právne faktory, ekonomické faktory, sociálno kultúrne faktory, technologické faktory a ekologické faktory
|
|
8,7 |
4x |
|
Max - sport, Mexiko - semestrálna práca
Semestrálna práca33 s. / - roč. / docx
1. Charakteristika spoločnostiPredstavenie firmy a jej poslanie Spoločnosť vznikla v roku 2005 so zámerom vyvíjať a vyrábať doplnky výživy na Slovensku.Špecializujeme sa na vývoj, výrobu a predaj kvalitných doplnkov výživy určených pre širokú športujúcu verejnosť. V spojení s technológmi, fyziológmi, športovcami a odborníkmi na výživu sme si stanovili cieľ - kvalitné a zároveň cenovo dostupné produkty pre každého. Naše produkty vám pomôžu v dodržiavaní zdravého životného štýlu, dodajú vám potreb...
|
|
0,4 |
2x |
|
Delta pekárne a.s.
Semestrálna práca48 s. / 3. roč. / doc
United Bakeries je vedúca pekárenská skupina v regióne strednej Európy. Skupina vznikla spojením dvoch najväčších českých skupín Delta Pekárny a Odkolek.
Spločnonosť United Bakeries zastrešuje aj činnosť dcérskych spoločností Delta Pekárne /SK/ a Interback Csoport /HU/.
Spoločnosti skupiny United Bakeries sú významných zamestnávateľom, vo firmách v troch krajinách pôsobí viac než 4 000 zamestnancov.
Materskou spoločnosťou skupiny United Bakeries sú so 100% akciou spoločnosť European United ...
|
|
5,1 |
19x |
|
Analýza produktu na zahraničnom trhu
Analýza25 s. / 3. roč. / doc
Za cieľový trh si firma Monini zvolila Slovensko. Svetová hospodárska kríza nezasiahla takmer vôbec tento trh a na trh s olivovým olejom nemala takmer žiadny vplyv. Z prieskumov vyplýva, že na Slovensku sa najviac spotrebuje repkového a slnečnicového oleja. No vzhľadom na súčasný trend a životný štýl ľudia upriamujú svoju pozornosť práve na olivový olej. Práve preto sa predpokladá, že sa bude postupne zvyšovať podiel výrobkov z olivového oleja na trhu.
|
|
0,2 |
13x |
|
Vstup firmy na zahraničný trh
Analýza11 s. / - roč. / doc
Ukážka:Vydavateľstvo Sigma s. r. o. plánuje vstup na zahraničný trh, kde má záujem umiestniť svoj produkt - teda publikácie vydavateľstva. Medzi najdôležitejšie predpoklady determinujúce úspešný vstup na zahraničný trh patria z pohľadu manažmentu vydavateľstva:• dlhodobé skúsenosti z vydavateľskej činnosti oboch spoločníkov,• dostatočný finančný potenciál,• dobré obchodné kontakty,• vysoká kvalita produkcie vydavateľstva,• pružnosť pri vydavateľskej činnosti.Avšak splnenie týchto predpokladov si...
|
|
0,1 |
206x |
|
Medzinárodný Marketing
Referát11 s. / 1. roč. / doc
Medzinárodný marketing vychádza z marketingovej filozofie. Je proces, ktorého cieľom je optimalizácia zdrojov a vyhľadávanie príležitosti na svetovom trhu. Zlepšuje možnosti uplatenia týchto výrobkov na zahraničných trhoch, v ktorých má P konkurenčnú výhodu. Vedie k uspokojeniu potrieb a želaní zahraničných zákazníkov. Medzinárodný marketing = filozofia podnikania (P sa orientuje na zahraničného zákazníka, jeho potreby a želania, a snaží sa ich uspokojiť lepšie ako konkurencia) a konkrétna strat...
|
|
1,0 |
15x |
|
Medzinárodný marketing a PESTE analýza Indie
Prezentácia22 s. / 5. roč. / ppt
Práca pomocou analýzy PESTE zoznamuje s Indiou. Najprv uvádza všeobecnú charakteristiku krajiny, potom sa venuje politickým, sociálno-kultúrnym, ekonomickým, technologickým a ekologickým faktorom Indie. V závere sú uvedené špecifiká pri obchodnom jednaní v tejto krajine.
|
|
13,4 |
12x |
|
Prehľad plnenia podnikateľskej stratégie a aktivít - semestrálna práca
Semestrálna práca6 s. / 3. roč. / doc
Táto práca vychádza z teoretických znalostí učebnice Marketing od Philipa Kotlera a Garyho Armstronga.Ako príklad pre aplikáciu teoretických znalostí do praxe, je použitá štúdia plnenia podnikaťeľského cieľa a jeho ďalšieho rozvoja akciovej spoločnosti Duslo Šaľa.Táto štúdia obsahuje priebeh podnikateľského cieľa až po kontrolu jeho realizácie, postup strategického plánovania ako aj marketingový výskum v danej oblasti.Nosné informácie vychádzajú z výročných správ podniku za obdobie štyroch rokov...
|
|
0,1 |
4x |
|
Strategický vplyv zložiek marketingového mixu na trhové segmenty
Projekt12 s. / - roč. / doc
Základným cieľom dokonalého vyváženia prvkov tvoriacich marketingový mix, je presvedčiť potenciálneho zákazníka o dôležitosti funkcie výrobku. Ide v podstate o to, že funkcia, ktorú výrobok alebo služba ponúka, predstavuje najlepší, resp. jediný spôsob, ako uspokojiť potreby spotrebiteľa.Ďalším cieľom je tiež poskytnúť spotrebiteľovi pocit istoty a vytvoriť v ňom pozitívne pocity voči výrobku, resp. službe. Dokonalé vyhodnotenie relatívneho významu každého prvku marketingového mixu na spotrebite...
|
|
0,1 |
0x |
|
Medzinárodný marketing - vypracované otázky
Ťahák15 s. / 5. roč. / doc
Vypracované otázky z predmetu Medzinárodný Marketing. V obsahu sa nachádzajú otázky.
|
|
0,1 |
154x |
|
Vplyv ceny ropy na ceny produktov
Seminárna práca13 s. / 3. roč. / doc
Ropa. Bezvýznamné slovo s veľkou a zvláštnou mocou. Nielen tento rok, ale aj posledných pár rokov dozadu sme ho počuli skloňované v rôznych súvislostiach. Táto hnedožltá, nepríjemne zapáchajúca tekutina bola, je a určite ešte aj bude po určitý čas súčasťou nášho každodenného života. Ako šedá eminencia v súčasnosti vládne svetu.
,,V súčasnosti sme závislý od ropy do takej miery a náš každodenný život je s ňou tak zviazaný, že si ani nedávame námahu, aby sme o jej všade prenikajúcom význame vôbe...
|
|
0,5 |
7x |
|
Medzinárodný marketing
Prednášky33 s. / 3. roč. / doc
MM – filozofia vedenia firmy orientovaná na zahraničné trhy a zameraná na alokáciu tovarov a služieb na týchto trhoch.(2 spôsoby uplatnenia MM – kaskádovito – diferenciácia marketingovej politiky/globálne – globálny, jednotný prístup)
VÝZNAM MEDZINÁRODNÉHO MARKETINGU
• Presýtenosť domácich trhov
• Využitie nových zdrojov
• Vznik nových príležitostí
• Rast konkurenčného tlaku
• Skracujúci sa životný cyklus produktov
• Trhová diverzita
• Rozvoj informačných technológií
• Ostatné (:-D :-...
|
|
0,4 |
9x |
|
Medzinárodné marketingové prostredie a segmentácia zákazníkov
Semestrálna práca22 s. / 5. roč. / doc
Firmy pôsobia v komplexe trhového prostredia. Vo všeobecnosti marketingové prostredie tvoria nekontrolovateľné faktory, ktoré obklopujú podnik.
Úspešnosť firmy závisí od jej schopnosti prispôsobiť svoj marketingový mix vývoju prostredia. Marketingové prostredie sa skladá z mikroprostredia a makroprostredia.
Mikroprostredie tvoria zložky obklopujúce podnik zblízka, ktoré ovplyvňujú jeho schopnosti a výkonnosť.
Makroprostredie vytvárajú širšie spoločenské vplyvy, ktoré pôsobia na celé mikrop...
|
|
0,1 |
13x |
|