Lokalizačné analýzy sú jednou z metód regionálnej analýzy. Pri lokalizácií ide na jednej strane o otázku, do akej miery má lokalizácia podniku vplyv na jeho hospodársky výsledok alebo na faktory, ktoré ho ovplyvňujú ako napr. náklady, výnosy alebo na inovatívnu schopnosť podniku. Na druhej strane môžeme sledovať vplyv podniku na jeho okolie, napríklad ako vplýva podnik na zamestnanosť v danom regióne, na príjmy a iné faktory.
Táto práca je zameraná na lokalizačnú analýzu rozmiestnenia dopravy v...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.