Využitie a rastúci význam predaja cez internet
Seminárna práca15 s. / 4. roč. / docx
ÚvodV dnešných časoch je internet najviac sa rozvíjajúcim nástrojom na celom svete. Nie je už využívaný len ako komunikačný nástroj a zdroj neobmedzených informácií, ale v poslednej dobe je čím ďalej tým viac využívaný aj ako obchodné centrum. Nakupovanie prostredníctvom internetu zažíva veľký rozmach v posledných rokoch. Spôsobuje to nižšia cena produktov a služieb poskytovaných na internete, vyšší komfort a pohodlie pre zákazníkov pri nakupovaní, šetrenie času zo strany obchodníkov i zákazníko...
|
|
0,1 |
11x |
|
Význam udržiavania vzťahov po predaji
Seminárna práca15 s. / 4. roč. / doc
Seminárna práca je zameraná na udržiavanie vzťahov so zákazníkmi, zahrňuje 8 fáz sledovania zákazníka po predaji.
Hodnotu spoločnosti neudávajú iba tradičné kritéria a klasické ukazovatele, ako cash-flow alebo výnosy, ale čoraz viacej je to tzv. vizuálny majetok. Pod pojmom vizuálny majetok si môžeme prestaviť goodwill, firemnú kultúru, zamestnancov, a v neposlednom rade aj zákazníkov. Zákazníci predstavujú jeden z najhodnotnejších vizuálnych majetkov, lebo nie tovar, ale klienti realizujú ná...
|
|
0,2 |
13x |
|
Online predaj potravín podľa vyhlášky č. 1169/2011
Semestrálna práca10 s. / 4. roč. / docx
Nariadenie Európskeho parlamentu a rady (EÚ) č. 1169/2011 z 25. októbra 2011 o poskytovaní informácií o potravinách spotrebiteľom. Týmto nariadením sa poskytuje základ zaistenia vysokej úrovne ochrany spotrebiteľa vo vzťahu k informáciám o potravinách, pričom sa zohľadňujú rozdiely vo vnímaní spotrebiteľov a ich informačných potrieb a zároveň sa zabezpečuje hladké fungovanie vnútorného obchodu. Týmto nariadením sa ustanovujú všeobecné zásady, požiadavky a zodpovednosti, ktoré sa vzťahujú na info...
|
|
0,1 |
1x |
|
Nákup a predaj v elektrotechnickom priemysle
Seminárna práca12 s. / - roč. / doc
1. História elektrotrchnického priemysluVyužívanie elektrickej energie bolo jedným z hlavných fenoménov konca 19. storočia. Počas druhej priemyselnej revolúcie na prelome 19. a 20. storočia sa zároveň začalo rozvíjať samostatné odvetvie - elektrotechnický priemysel. Nové odvetvie dodávalo motory, vodiče a zariadenia na výrobu, prenos a využitie elektrickej energie. Priekopníkmi elektrotechnického priemyslu v Európe sa stali známe firmy ako Siemens, AEG, Philips a ďalšie, ktoré zo západu postupne...
|
|
0,2 |
5x |
|
Nákup a predaj
Skriptá166 s. / 4. roč. / doc
Nákup a predaj sa týkajú róznych jednotlivcov, podnikov a inštitúcií pósobia-cich na trhu výrobnej sféry, ktoré nakupujú výrobky a služby (súhrnne označené produkty) určené na vstup do dalŠíeho procesu, s cieíom produkovat iné výrobky a služby .Tieto sa potom predávajú, prenajímajú alebo dodáyajú djalším zákazníkom...
|
|
1,4 |
48x |
|
Nákup a predaj - ťaháky
Študijný materiál15 s. / 4. roč. / rar
Nákup a predaj - 7 ťahákov s vypracovanými otázkami
|
|
0,1 |
21x |
|
Nákup a predaj v organizácii Volkswagen
Seminárna práca11 s. / - roč. / doc
Seminárna práca, ktorá jednotlivo rozoberá čím sa zaoberá oddelenie nákupu a oddelenie predaja v spoločnosti Volkswagen.
|
|
0,2 |
15x |
|
Charakteristika výrobnej spoločnosti Chemolak, a.s.
Semestrálna práca24 s. / - roč. / ppt
Oblasť pôsobenia spoločnosti
Medzi výrobcami náterových látok v Slovenskej a Českej republike si CHEMOLAK, a. s. udržuje popredné miesto, založené na dlhoročných skúsenostiach a výskumných schopnostiach svojich zamestnancov.
Predmetom činnosti spoločnosti je výroba náterových látok, živíc, lepidiel, riedidiel a pomocných prípravkov
Zavádzaním progresívnych foriem výroby, modernizáciou technologických postupov, odborným rastom pracovníkov sa radí medzi špičkové fabriky na výrobu náterových ...
|
|
1,9 |
7x |
|
Nákup a predaj
Testy8 s. / - roč. / doc
Kedy v podniku vzniká potreba nákupu a akému problému zodpovedá?
Vzniká v momente koncepcie nového produktu, t.j. zodpovedá problému, ktorý podnik nemôže vyriešiť optimálnym spôsobom bez toho, aby si nezabezpečil zdroje od dodávateľov.
Čo charakterizuje ukazovateľ vitality?
Ukazovateľ vitality sa orientuje na počet zákazníkov vstupujúcich a vystupujúcich z portfólia. Vyjadruje schopnosť portfólia kompenzovať starnúcich zákazníkov na základe vstupu do nových. Miera vitality =< (počet záka...
|
|
0,1 |
6x |
|
Nákup a predaj
Ťahák5 s. / - roč. / doc
B
1. implicitne očakávania podľa shella
Týkajú sa potenciálnych dodávateľov.
1. reputácia
2. veľkosť
3. geografická lokalizácia
4. existencia recipročných vzťahov medzi zákazníkmi a dodávateľmi
5. osobnosť
6. kompetentnosť
7. životný štýl predávajúceho
2. nástroje a oblasti na zlepšenie koordinácie nákupných činností (komplex.)
Marketing nákupu: analýza potrieb, klasifikácia nákupov, analýza a voľba trhu nákupu, visualizácia portfólia nákupu, diagnostika situácie, nákupný mix, plán ná...
|
|
0,2 |
3x |
|
Nákup a predaj
Prednášky9 s. / - roč. / doc
Rizika zákazníka:
1. definícia rizika v nákupe
2. charakteristika rizík
3. hodnotenie rizika
centrum nákupu -súhrn osôb ktorí sa zúčastňuje na rozhodovaní v podniku. Na základe toho akú majú úlohu v tom centre nákupu sa prelomila bariéra, že racionálny nákup je výsledkom je jednej osoby.
Interakčné vzťahy medzi členmi centra nákupu ich váha a spoločenská rola v podniku sa stali od tej doby predmetom systematického sledovania. (treba sa pozrieť na modely Robinsova, Parisa a Winda)
|
|
0,1 |
7x |
|