Obchodné rokovanie - príprava rokovania, fázy rokovania, hodnotenie výsledkov...)
Analýza21 s. / 2. roč. / doc
Rozvoj modernej spojovacej techniky vytvára neuveriteľné možnosti vzájomnej komunikácie a uľahčuje prenos informácii na hociktoré miesto na Zemi. Skúsenosti ukazujú, že i keď technické prostriedky komunikáciu veľmi zjednodušujú nie sú schopné nahradiť osobné rokovanie.
Rokovanie je na mieste kedykoľvek, ak existuje priestor pre dohodu, t.j. vtedy ak existuje prienik obojstranne prijateľných výsledkov.
Treba si uvedomiť, že umenie rokovať - to nie je len porozprávať sa. Je to omnoho viac. Ide...
|
|
0,1 |
134x |
|
Využitie marketingu v organizácii zaoberajúcej sa distribúciou zdravotníckych prostriedkov
Diplomová práca90 s. / 5. roč. / zip
Hlavným cieľom našej diplomovej práce je na základe marketingovej analýzy navrhnúť
marketingový plán vrátane marketingovej stratégie, marketingového mixu a plánu implementácie.
Celý marketingový výskum bol vykonaný vo firme zaoberajúcej sa distribúciou zdravotníckych
prostriedkov. V tejto práci sme pre novo zavádzaný produkt uskutočnili prieskum trhu
s diagnostickými súpravami v Českej republike. Vychádzajúc zo SWOT analýzy a prieskumu trţného
prostredia firmy VIDIA s.r.o....
|
|
1,8 |
11x |
|
Vstup na zahraničný trh - prípadová štúdia z medzinárodného obchodu
Ročníková práca20 s. / 3. roč. / doc
1. Úvod
Vývoj svetovej ekonomiky ide neustále dopredu a pre firmy sa stáva nevyhnutnosťou prenikať na svetové trhy. Avšak vstup na zahraničný trh je veľmi zložitý proces. Vyžaduje komplexné poňatie a systematický prístup, preto je nutné predovšetkým analyzovať, či sa podniku oplatí podnikať v zahraničí a ak áno, tak je potrebný výber vhodných trhov, správna voľba ponúkaných produktov a ich úprava podľa požiadaviek zahraničných spotrebiteľov, voľba medzinárodných distribučných kanálov a vho...
|
|
2,3 |
30x |
|
Smernica o službách na vnútornom trhu, liberalizácia služieb na trhu ES
Referát12 s. / - roč. / doc
Služby predstavujú jeden z hospodárskych sektorov. Do tohto sektora zaraďujeme aj obchodno-podnikateľské služby. Tie sú zaraďované medzi najrýchlejšie sa rozvíjajúcu zložku ekonomiky. Vytvára sa v nej najviac pracovných miest. Pozostávajú z množstva rôznych odvetví a odborov ekonomických činností. Zahrňujú jednak tradičné profesie, právnické či účtovnícke, ale taktiež nové špecializované marketingové služby a call centrá. Ďalej sem patria služby poradenstva, počítačové a technické služby.
Done...
|
|
0,1 |
9x |
|
Akciový index Dow Jones Industrial Average (DJIA)
Seminárna práca2 s. / 1. roč. / doc
Charakteristika najväčšieho a najznámejšieho akciového indexu DOW JONES INDUSTRIAL AVERAGE a jeho vývoj.Dow Jones Industrial Average (DJIA) môžeme označit ako cenovo vážený index tridsiatich amerických blue chips, teda akcií veľkých, vysoko likvidných a dobre fungujúcich spoločností, ktoré sú najlepšími predstavitelmi americkej ekonomiky. Je to zároveň najstarší a najznámejší akciový index. Milióny ľudí po celom svete ho vnímaju ako symbol burzy a internetový magazín Zertifikatejournal ho dokonc...
|
|
0,1 |
18x |
|
Falšovanie značky
Seminárna práca9 s. / 2. roč. / doc
Sú značkové veci naozaj pravé? Napodobovanie značiek parfumov, hodiniek, kozmetiky či liekov sa stalo bežnou súčasťou "obchodnej stratégie" organizovaných zločineckých skupín. Na falšovaní však strácajú tak samotní výrobcovia, ako aj spotrebitelia. Prví na predaji, druhí na kvalite. Minulý týždeň Parlament schválil smernicu, ktorou sa zjednotia sankcie za "pirátstvo" vo všetkých krajinách EÚ. Straty, ktoré výrobcovia uvádzajú v súvislosti s imitovaním ich značiek, sú závratné. Odhaduje sa, že to...
|
|
0,4 |
21x |
|
Monopoly - ich sila, zdroje sily, maximalizácia profitu
Referát5 s. / 1. roč. / doc
Monopoly - trhová štruktúra v ktorej jedna firma ponúka istý tovar, ktorý nemá na tomto trhu substitútyNajskôr si musíme upresniť trh pre daný tovar, ktorý tá ktorá spoločnosť, firma, ponúka, aby sme mohli túto spoločnosť považovať za monopol. Monopolom sa stáva spoločnosť, ktorá na danom trhu ako jediná ponúka daný tovar, pričom tento tovar na danom trhu nemá žiadnych substitútov. Keď hovoríme o monopole, väčšinou si predstavíme veľmi veľkú firmu. Ale nie vždy je monopolom veľká spoločnosť. Zob...
|
|
0,1 |
11x |
|
Vývoj svetového obchodu
Seminárna práca10 s. / 3. roč. / doc
Svetový obchod je jedným z najvýznamnejších oblastí hospodárskeho života. Jeho postavenie a rozvoj sú veľmi úzko späté s praktickým presadzovaním sa komparatívnych výhod, ktoré však z niektorých hľadísk mali diferencovateľný vplyv na svetové hospodárstvo. To sa postupne premietlo do rôznej sociálno-ekonomickej úrovne krajín a ich výrobných vzťahov
|
|
0,1 |
29x |
|