Cieľom diplomovej práce
bolo objasniť správanie a rozhodovanie spotrebiteľov, charakterizovať trh
starobného dôchodkového sporenia na Slovensku a na základe prieskumu určiť,
podľa ktorých faktorov sa sporitelia rozhodli pre konkrétnu dôchodkovú
správcovskú spoločnosť. Zároveň v závislosti od výsledkov navrhnúť
opatrenia pre spoločnosť ING, vďaka ktorým by získala na trhu starobného
dôchodkového sporenia konkurenčnú prevahu, udržala si existujúcich klientov
a získala nových. Práca je rozde...
Marketing je spôsob riadenia, ktoré zaisťuje poznanie, predvídanie, ovplyvňovanie a v konečnej fáze uspokojovanie potrieb zákazníkov. Cieľom marketingu je zaistiť čo najúspešnejší predaj a tým aj trvalo priaznivý zisk.Marketing vychádza z trhu, to znamená predovšetkým z prieskumu trhu. Nejde však len o prieskum súčasného trhu, ale o prieskum pretváranie súčasného trhu a hlave budúceho trhu. Marketing musí odhaliť ako sa bude trh meniť a o aké výrobky a služby bude na trhu záujem v blízkej i vzdi...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.