Ochrana záujmov spotrebiteľa
Seminárna práca12 s. / 3. roč. / doc
Ochranu spotrebiteľa na Slovensku zastrešuje zákon o ochrane spotrebiteľa 250/2007, ktorý vstúpil do platnosti 1.7.2007 a nahradil zákon 372/1990. Tento zákon vymedzuje základné práva spotrebiteľa, ktorými sú:
K základným právam spotrebiteľa patria práva na:• výrobky a služby v bežnej kvalite, • uplatnenie reklamácie, • náhradu škody, • vzdelávanie, • informácie, • ochranu svojho zdravia, bezpečnosti a ekonomických záujmov a podávanie podnetov a sťažností orgánom dozoru a kontroly a obci pri po...
|
|
0,1 |
2x |
|
Osobná spotreba nízkopríjmových skupín
Seminárna práca7 s. / 3. roč. / doc
Témou mojej seminárnej práce je osobná spotreba nízkopríjmových skupín. Úvodom práce objasňujem základné kategórie ako minimálna mzda, životné minimum, nezaopatrené dieťa a nízkopríjmová skupina. Objasnenie týchto pojmov považujem za kľúčové pre porozumenie tejto problematiky a skutočnej situácie konkrétnych rodín. V závere práce uvediem konkrétny príklad rodiny, ktorá patrí do tejto skupiny obyvateľstva.
|
|
0,1 |
0x |
|
Maloobchodná prevádzka
Analýza19 s. / 3. roč. / doc
Obchod North Finder je klasickým športovým obchodom založený v roku 1994. Postupom času sa rozrástol na reťazec obchodov po celom Slovensku no má svoje predajné miesta aj v zahraničí.
Na samotnom začiatku bola dobrodružná predstava o ceste k dosiahnutiu maximálneho komfortu pri pobyte v prírode a športových aktivitách. Dnes, po viac ako 10-tich rokoch úspešného napredovania, je NorthFinder prestížnou značkou, ktorá ponúka špičkovú kvalitu športového oblečenia prostredníctvom svojej predajnej ...
|
|
0,1 |
13x |
|
Imidž predajne ako súčasť jej stratégie
Semestrálna práca13 s. / 3. roč. / doc
Imidž predajne je komplexný obraz reprezentujúci súhrn predstáv, dojmov a pocitov, ktoré si osoba či skupina osôb spája s konkrétnou predajňou. Dnes je dôležitým aspektom marketingového mixu. Významne ovplyvňuje správanie zákazníkov, ktorí svoje nákupné rozhodnutia usmerňujú podľa toho, ako vnímajú maloobchodnú jednotku a aké predstavy si o nej vytvorili. Pohli by sme povedať, že vytvára osobnosť predajne...
|
|
1,3 |
22x |
|
Obchodná prevádzka
Prednášky103 s. / 3. roč. / zip
Obchodná prevádzka, prednášky - power point, zadanie na zápočtovú úlohu
|
|
2,6 |
13x |
|
Ľudské zdroje v maloobchodnej prevádzke
Seminárna práca15 s. / - roč. / doc
Ľudský potenciál ako motor podnikovej aktivity, zabezpečuje prosperitu podniku. Je teda jeho nenahraditeľným prvkom, ktorý by mal byť vysoko cenení. Zamestnanci sa podieľajú na plnení cieľov spoločnosti, čo sa odráža i v konkurenčnej sile celého podniku. Pre zabezpečenie prosperity podniku je teda nevyhnutné správne riadenie ľudských zdrojov, jeho plánovanie, získavanie a v neposlednom rade i správna motivácia.
V mojej seminárnej práci som sa venovala problematike ľudských zdrojov i aplikácií...
|
|
0,3 |
9x |
|
Historický vývoj TNK Tesco
Seminárna práca10 s. / 3. roč. / doc
Historický vývoj TNK Tesco
Od tridsiatich libier k miliardám
História TNK Tesco siaha do obdobia prvej svetovej vojny. Po návrate z vojny v roku 1919 vtedy dvadsaťjedenročný vojak Jack Cohen investoval svojich 30 libier do kúpy prebytočných potravín z vojnových zásob a otvoril si malý stánkový predaj vo východnej časti Londýna.
Prvý deň dosiahol obrat štyri libry a zisk jednu libru. Svoje predajné priestory začal postupne rozširovať a stal sa z neho obchodník vo veľkoobchodnom štýle. Prvý...
|
|
0,1 |
14x |
|