Objektovo - orientované programovanie
Prednášky100 s. / 2. roč. / rar
Súbor obsahuje prezentácie z predmetu Objektovo orientované programovanie.
|
|
0,3 |
8x |
|
Zadanie z Objekt. orient. prog. - Hitparáda
Manuál7 s. / 2. roč. / zip
1. Funkcia programuProgram slúži na správu databázy pesničiek a hitparád v rádiu. Umožňuje simuláciu ľubovoľného počtu hitparád s ľubovoľným počtom kôl.2. Súpis obsahu dodávkyK dispozícii na disku CD je zhotovený program v binárnej forme. CD neobsahuje inštalačný program, keďže zhotovený program nevyžaduje inštaláciu do systému.-počet médií: 1-zoznam dokumentácie: Používateľská príručka, Systémová príručka.3. Inštalácia programu3. 1Požiadavky na technické prostriedkyProgram je spustiteľný na ľub...
|
|
0,6 |
3x |
|
Aplikácia na prihlasovanie študentov na predmety do 4.ročníka
Počítačové zadanie55 s. / 2. roč. / zip
Simulujte prihlasovací program študentov na jednotlivé predmety jednotlivých katedier. Vytvorte triedu Student s atribútmi idStudent (jedinečné číslo), meno a priezvisko študenta, rodné číslo, číslo indexu, dátum narodenia a pohlavie. Vytvorte triedu StudentCollection s atribútom zoznam zadaných študentov. Vytvorte triedu Department s atribútmi idDepartment, celý názov katedry, skrátený názov katedry. Vytvorte triedu DepartmentCollection s atribútom zoznam katedier. Vytvorte triedu Specializatio...
|
|
2,1 |
1x |
|
Aplikácia pre zber prihlášok pre internát
Počítačové zadanie46 s. / 2. roč. / tar
Vytvorte aplikáciu pre zber prihlášok študentov na internát.
Základne funkčné požiadavky:
1. Vytvorte triedu Student s atribútmi idStudent (jedinečné číslo), meno a priezvisko študenta, rodné číslo, číslo indexu, dátum narodenia, pohlavie, adresa, vážený priemer za predchádzajúce ročníky, vzdialenosť trvalého bydliska od KE, ročník štúdia.
2. Vytvorte triedu Address s atribútmi: ulica (resp. meno dediny), popisné číslo, okresné mesto (vo formulári už výber zo zoznamu) a PSČ.
3. Vyt...
|
|
2,7 |
0x |
|
Databázový systém - DELPHI
Semestrálna práca60 s. / 2. roč. / zip
Úlohou bolo vytvoriť program, ktorý by spĺňal požiadavky riaditeľky Pedagogicko-psychologickej poradne v Rožnave na vedenie databázy klientov.
Tento software má byť určený na vedenie databázy klientov poradne za účelom štatistického vyhodnocovania zaznamenaných údajov. Požiadavkou bolo aby umožňoval viesť databázu ukladanú do externého súboru, pridávanie ďalších klientov do tejto databázy a následné spracovanie dát pomocou filtrov a vyhľadávania. Program by mal slúžiť na vedenie záznamov o kl...
|
|
0,6 |
1x |
|
Game Surprise (objektovo-orientované programovanie)
Počítačové zadanie7 s. / 2. roč. / rar
V textovej hre Game Surprise sú použité, okrem iného, abstraktné triedy a rozhraní, ktoré sú definované v knižnici TextGameLibrary.dll.
Trieda Room dedi od IRoom, v tejto triede sú použité metódy Show(), SetExits(), AddItem(), RemoveItem() a GetItem().
Trieda Game dedí od IGame, tu sú použité metódy CreateRooms(), Uvod() a Play()
Trieda BackPack dedí od IBackPack, obsahuje metódy Add(). Remove(), GetItem() a ShowBackPack()
Trieda Parser nededí od nikoho, overuje vstup, že či prvé s...
|
|
0,6 |
0x |
|
Objektovo orientované programovanie - katalóg AVON (zadanie)
Počítačové zadanie32 s. / - roč. / zip
Vytvorte abstraktnú triedu AVON s vlastnosťami meno, cena, farba, obsah. Pomocou tejto triedy odvoďte dedením triedy Lak, Šampón , Rúž , Telové mlieko, Špirála. Vhodne prekryte metódy z triedy AVON a obohaťte ich o špecifické vlastnosti. Vytvorte triedu Katalóg , ktorá bude obsahovať *zoznam všetkých výrobkov a bude možné vyhľadať v zozname podľa ceny a podľa mena.
|
|
0,1 |
0x |
|
Objektovo orientované programovanie - Jedálenský systém
Projekt30 s. / 1. roč. / rar
Projekt z objektovo orientovaneho programovania
Opis programu:
Program slúži na jednoduché spracovanie informácií a poskytuje potrebné informácie svojim používateľom. Ďalej svojim používateľom ponúka niekoľko služieb.
Používateľmi sú stravníci a kuchyňa.
V programe sú vopred definovaní 3 používatelia. Ich údaje v systéme sú meno, priezvisko, prihlasovacie (identifikačne) číslo, stav účtu a počty objednávok na jednotlivé obedy. Ďalej je vopred definovaná 1 kuchyňa, ktorá v začiatočnom stav...
|
|
0,1 |
2x |
|
Cestovný poriadok
Počítačové zadanie57 s. / - roč. / zip
Navrhnite abstraktnú triedu Vlak s atribútmi názov vlaku, čas odchodu /štartovacia stanica/ ,čas príchodu /cieľová stanica/, *Zoznam zastávok. Vytvorte triedu cestovný poriadok ,ktorá bude obsahovať *zoznam všetkých vlakov a bude umožňovať vyhľadať vlaky podľa stanice ,z ktorej sa chceme dostať a stanice kam sa chceme dostať.
Zoznam reprezentujte spojkovo obojsmerne a cyklicky.
|
|
0,9 |
2x |
|
Zóologická záhrada v C#
Počítačové zadanie50 s. / 2. roč. / rar
Zoo je program pre evidenciu zvierat a zamestnancov ich triedenie a editáciu
v zoo. Údaje by mali byť uložené v príslušných kolekciách. Program umožňuje pracovať s práve jednou otvorenou „databázou“ údajov.
|
|
1,9 |
7x |
|
Objektovo orientované programovanie v C++ - vypracované zadania
Počítačové zadanie38 s. / 2. roč. / rar
Vypracované programy, zadania z: Matouš Janků: Kurs jazyka C++, verze: 23032002
Obsah archivu:
Kapitola02\
Kapitola03\
Kapitola04\
Kapitola05\
Kapitola06\
Kapitola07\
Kapitola08\
Kapitola09\
Kapitola10\
|
|
2,2 |
1x |
|