Seminárna práca na tému Ekonomika podniku
Seminárna práca17 s. / 1. roč. / doc
V tejto práci sa venujem téme „Ekonomika podniku“. V úvode približujem pojem ekonomiky ako predmetu a stanovujem jej členenie, tak aby bola téma zretelnejšia. Následne je podrobne ročlenenáproblematika podniku po ekonomickej stránke so zreteľom na jeho samostatnosť,životný cyk-lus, činnosť, charakteristiku, podnikové ciele, členenie, financovanie a riadenie, majetku, rov-nováhu v podmienkach konkurencie. Zaoberám sa taktiež analýzou nákladov podniku v širšom poňatí. V závere uvádzam vlastný názo...
|
|
0,1 |
27x |
|
Komunikácia v organizácii
Seminárna práca11 s. / 1. roč. / doc
V súčasnosti sa podniky čoraz častejšie stretávajú s problémom efektívne zvládať obrovské množstvo informácií, inštrukcií, príkazov, postrehov a nápadov, ktoré nevyhnutne prúdia interným aj externým podnikovým prostredím. V súčasnej dobe sa ľudská spoločnosť nachádza vo vývojovej fáze nazvanej „informačná“ spoločnosť. Rozumie sa pod tým spoločnosť, kde kvalita života i perspektívnosť sociálnych zmien a ekonomického rozvoja v rastúcej miere závisí na informáciách a ich využití. Informácie sú síce...
|
|
0,1 |
3x |
|
Verbálna a nevrbálna komunikácia
Seminárna práca15 s. / 1. roč. / doc
Komunikácia medzi ľuďmi existuje odjakživa, ale pozornosti sa tomuto pojmu začalo dostávať oveľa neskôr. Veď čo už môže byť ľahšie ako – rozprávať? A predsa nie je nič ťažšie.
Komunikáciou sa v súčasnosti zaoberá mnoho odborníkov, vznikli vedné odbory skúmajúce túto oblasť ľudského bytia, knižné pulty zaplavilo veľa rôznych publikácií rozoberajúcich po častiach tento pojem. Profesijné agentúry a vzdelávacie inštitúcie ponúkajú kurzy a tréningy na komunikačné zručnosti, či efektívnu komunikáciu...
|
|
1,7 |
23x |
|
Vypracované otázky na predmet Marketingová komunikácia
Seminárna práca10 s. / 1. roč. / doc
Slovo marketing je anglického pôvodu a jeho základom je slovo market - trh a koncovka ¬- ing čo vyjadruje dej(činnosť). Ak ho chceme volne preložiť môžeme povedať, že ide o podnikateľský prístup, ktorého podstata spočíva v dôslednej orientácii na trh. Ďalej sa chápe ako systém podnikateľskej činnosti, ako komplexná ekonomická činnosť v oblasti trhu. Základom marketingu je orientácia na zákazníka. Uspokojenie, rozpoznanie alebo rozvinutie jeho potrieb. Podľa toho ako sa firma priblíži ku zákazník...
|
|
0,2 |
10x |
|
Odborná komunikácia
Testy6 s. / 1. roč. / doc
Skupina A1. vymenujte nižšie a vyššie konvergentné procesy (3b)-nižšie konvergentné procesy: vyjadrujú postupné rozpoznávanie a definovanie, zbližovanie a odstraňovanie rozdielov podobných javov a predmetov. Patrí sem: a) analýza (vo všeobecnosti je to metóda výskumu jednotlivých vlastností určitého predmetu alebo javu, v logike metóda poznania rozkladom poznatkov na také komponenty, ktoré už ďalej nemožno rozčleniť), b)syntéza (vyjadruje myšlienkový alebo fyzický proces spájania jednotlivých ča...
|
|
0,1 |
43x |
|
Miestna samospráva Ruskej federácie
Seminárna práca22 s. / 4. roč. / ppt
Prezentácia popisuje Miestnu samosprávu Ruskej federácii
Históriu samosprávy
Európska charta a ústava Ruskej federácie o miestnych samosprávach
Hlavné rysy miestnej samosprávy
Funkcia miestnej samosprávy
Rozdiely medzi miestnou samosprávou a verejnou správou
Miestnu samosprávu a verejnosť
|
|
0,1 |
0x |
|
Odborná komunikácia
Prednášky9 s. / 1. roč. / doc
KOMUNIKÁCIA A JEJ ZLOŽKY
Komunikácia je prenos a výmena informácií v hovorenej, písanej, obrazovej alebo činnostnej forme, ktorá sa realizuje medzi ľuďmi, čo sa prejavuje nejakým účinkom.
Funkcie komunikácie:
- Informatívna
- Inštruktívna
- Presvedčovacia
- Posilňujúca a motivujúca
- Zábavná
- Vzdelávacia a výchovná
- Socializačná a spol. integrujúca (každá vrstva)
- Osobnej identity já (osobné ašpirácie)
- Poznávacia
- Zverovacia (zverená bolesť je polovičná)
- Úniková (neutrálne ...
|
|
0,1 |
4x |
|
Odborná komunikácie "Proxemika"
Seminárna práca7 s. / - roč. / doc
Seminárna práca o Proxemike - jeden z typov neverbálnej komunikácie.
Ani si neuvedomujeme, či chceme alebo nie, všetko čo robíme, ako hovoríme, tvárime sa, či stojíme, súvisí s neverbálnou komunikáciou. Ten kto sa v nej aspoň trochu vyzná a pozná jej princípy, dokáže ľahšie odhadnúť človeka a stať sa pánom situácie. Či už je to doma, na ulici, v zamestnaní – všade sa dá využiť či použiť ako „šiesty zmysel“.
|
|
0,1 |
4x |
|
Marketingová komunikácia
Seminárna práca12 s. / 1. roč. / doc
Zaisťuje komunikáciu poskytovateľa služby so zákazníkom a s ostatnými kľúčovými trhmi - zvyšuje významnosť služieb - napomáha zákazníkom lepšie sa orientovať na trhu a hodnotiť celkovú ponuku služieb.
Komunikácia sa chápe ako kontrolovaný, integrovaný program komunikačných metód a prostriedkov určených na prezentovanie firmy a jej výkonov budúcim zákazníkom, ktorý sprostredkuje vlastnosti produktov a ich schopnosť uspokojovať potreby s cieľom podnietiť predaj a tým prispievať k dlhodobému zi...
|
|
0,2 |
6x |
|
Pedagogická komunikácia
Seminárna práca16 s. / 1. roč. / doc
Slovo komunikácia sa vyvinulo z latinského communicare, ktorého význam je robiť niečo spoločným, deliť sa, zverovať sa. Vo všeobecnosti komunikáciu chápeme ako rozhovor a slovo komunikovať ako dorozumievať sa, zhovárať sa, sprostredkovať, spájať....
|
|
1,0 |
32x |
|
Odborná komunikácia - poznámky
Poznámky5 s. / 1. roč. / doc
Komunikácia a jej zložky
Komunikacia – je prenos a vymena informácii v hovorenej, písanej obrazovej alebo činnostnej forme, ktorá sa realizuje medzi ľuďmi čo sa prejavuje nejakým účinkom.
Funkcie komunikácie:
informatívna, inštruktívna, presvedčovacia, posilujúca a motivujúca, zábavná, vzdelávacoia a výchovná, socializačná a spol. Integrujúca (každá vrstva), osobnej identity já (osôb, ašpirácia), poznávacia, zverovacia (zverená bolesť je polovičná), úniková (neutrálne si porozprávať).
Ko...
|
|
0,1 |
13x |
|
Odborná komunikácia
Poznámky6 s. / 1. roč. / doc
Odborná komunikácia
Comunis - komunikácia z lat.
- účelom komunikácie je zdieľať niečo spoločné
- obsahom procesu komunikácie je prenos a výmena informácii, t.j. schopnosť človeka vymieňať si, zaznamenávať, obnovovať a šíriť informácie
Komunikačné epochy
1/ znamenia a signály- počiatky
2/ reč a jazyk-35-40.tis.p.n.l.
3/ písanie-4.tis.p.n.l. - papirus ,vyrývanie do kameňa ,hláskové písmo ( grékovia),terajšie písmo(Rimania )
4/ tlač- vynálezca - Gutenberg
5/ masová komunikácia- rádio...
|
|
0,1 |
13x |
|