preklad odborneho textu z oblasti marketingovej komunikacie
V tejto kapitole sa zameriame hlavne na marketingové prístupy manažérov pri integrácii. Pozrieme sa na marketingové ciele a súčasné metódy, ktorými firma stanovuje, ktorí zákazníci a potenciálni zákazníci sú potenciálne najziskovejší pre investície v oblasti marketingovej komunikácie. Tiež si všimneme, že prístupy, ktoré určujú hodnoty pri komunikácii nie sú len o tom, čo chce obchodník dosiahnuť. Je to o interaktivite, ktorá je vla...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.