SWOT analýza - Cerealix s.r.o.
Analýza21 s. / 2. roč. / doc
Spoločnosť Cerealix s.r.o. vznikla v roku 1996 v Martine. Začiatky firmy súviseli s výrobou arašidových chrumiek v domácich priestoroch a ich predajom na lokálnom trhu. Postupne sme sa vzdelávali v oblasti potravinárskej výroby a získané skúsenosti nás viedli k úvahe o výrobe rozsiahlejšieho sortimentu potravín vyrábaných modernou technológiou, s možnosťou rozvoja a expanzie na zahraničné trhy. V apríli 1998 sme uviedli do prevádzky moderné výrobné zariadenie s cieľom ponúknuť spotrebiteľovi výr...
|
|
0,4 |
84x |
|
Odbytová stratégia - testy
Testy13 s. / 3. roč. / doc
1. Oblasti marketingovej analýzy OS Vonkajšia analýza - (podnikat. prostredie) Vonkajšie prostredie - makro a) spoločenské (kultúrne a spoločenské tradície, normy a postoje), b) politické (postoje a reakcie verejnosti, spoločenská kritika), c) právne (normy legislatívy, kt. musíme rešpektovať - zákonné normy ochrany konkurencie, práv spotrebiteľov), d) ekonomické (inflácia, zamestnanosť, dynamika vývoja HDP), Vnútorné prostredie - mikroe) spolupracujúce (stav u dodávateľov, odberateľov, distrib....
|
|
0,2 |
13x |
|
Odbytova strategia seminarna praca Kia Motors
Seminárna práca23 s. / 4. roč. / doc
Kia Motors Corporation sa rozhodla vybudovať svoj prvý európsky závod na základe neustáleho zvyšovania predaja a rastúceho trhového podielu v Európe. Toto rozhodnutie je tiež v súlade s plánom spoločnosti Kia stať sa jedným z popredných svetových výrobcov automobilov.Ciele a prognóza vývoja pre roky 2009/2010Analyzované produktyV našej seminárnej práci sme sa zamerali na dve typy automobilov a to KIA cee’d a KIA Sportage.Vonkajšia a vnútorná analýza
|
|
1,4 |
29x |
|
Modely spotrebiteľovho výberu výrobku určitej značky
Seminárna práca9 s. / - roč. / doc
Táto seminárna práca sa zaoberá kritériami v rozhodovaní sa zákazníka pri kúpe grafickej karty do počítača. Vybrali sme grafické karty od štyroch najznámejších výrobcov ako Asus, Microstar, Powercolor a Sapphire. Pri výbere kladú zákazníci dôraz na kritériá ako výrobca, typ grafickej pamäti, rýchlosť grafického čipu, chladenie a výrobca čipu. Výrobca - pri výbere grafickej karty mnohokrát vystupuje do popredia výrobca ktorý danú grafickú kartu vyrobil. Najmä dlhoročné skúsenosti s výrobou tých...
|
|
0,1 |
0x |
|
Odbytová stratégia
Prednášky40 s. / 4. roč. / rar
1.prednáška
Marketingová analýza metódou SWOT
- Je to metóda využiteľná aj v iných oblastiach analýz
- Potrebujeme vybudovať systém marketingového spravodajstva
- Má 2 časti:
vonkajšia analýza (analýza podnikateľského prostredia)
vnútorná analýza (analýza situácie v podniku)
- Východisko pre tvorbu marketingových stratégií
SWOT
S – sila
W – slabosť
O – príležitosť
T – hrozba
Zadefinovanie ohraničené analýzy
- Trhové priestoru
- Skupín produktov pre SOJ
- Časového horizontu strat...
|
|
0,1 |
18x |
|
Analýza konkurencie
Analýza14 s. / - roč. / doc
Odvetvie je definované ako „skupina podnikov ponúkajúcich výrobky alebo služby, ktoré sú navzájom zameniteľné“. Cieľom odvetvovej a konkurenčnej analýzy je odhaliť strategické činitele, ktoré ovplyvňujú celkovú situáciu v odvetví a sú zdrojom príležitostí a hrozieb pre jednotlivé podniky.
V podniku Elba, a.s. Kremnica sa odvetvové prostredie delí na odvetvia:
• armatúr vonkajších vedení,
• armatúr trakčných vedení.
|
|
0,2 |
62x |
|
Návrh komunikačnej kampane orientovanej na širokú verejnosť s cieľom zvýšenia povedomia o značke
Semestrálna práca14 s. / - roč. / doc
komunikačná kampaň na zvýšenie povedomia o značke aplikovaná na konkrétnu značku, teoretická aj praktická časť
|
|
0,1 |
42x |
|
Marketingová analýza produktu Filet sendvič od spoločnosti KFC
Seminárna práca16 s. / 5. roč. / doc
Kentucky Fried Chicken je sieťou reštauračných zariadení fungujúcou na princípe franchisingu. Poslaním spoločnosti je pohostinská činnosť v oblasti rýchleho občerstvenia, pričom je snaha zachovať rovnaký štandard služieb a ponuky jedál v jednotlivých prevádzkach po celom svete.
Prvá reštaurácia KFC bola založená Haraldom Sandersom v roku 1930 v USA v štáte Kentucky. Od tej doby prešla mnohými zmenami. V roku 1952 uzavrel Sanders prvú zmluvu týkajúcu sa výhradných práv na predaj kureniec, čím s...
|
|
0,2 |
31x |
|
Odbytová stratégia
Testy23 s. / - roč. / doc
TEST č. 1
1. Oblasti marketingovej analýzy OS (10)
2. Odbytové stratégie orientované trhovo alebo na aktíva podniku (31)
3. Trendy v oblasti distribučných ciest (prednášky)
4. Zásady kvality (86)
5. Zdroje pre nové výrobky (175)
6. Strat. pri zavádzaní nových výrobkov (204)
TEST č. 2
1. Kroky procesu komunikačných stratégií (247)
2. Oblasti analýzy hrozieb a príležitostí (11)
3. Čierna skrinka(35)
4. Segmentačné stratégie (162)
5. Zásady podniku orientované na zákazníka
6. Distr...
|
|
0,2 |
1x |
|
Marketingová analýza podniku VUP, a.s.
Semestrálna práca19 s. / - roč. / doc
Začiatok histórie VUP, a.s. spadá do r. 1950, kedy odčlenením výskumného pracoviska Chemických závodov v Novákoch bol zriadený Výskumný ústav pre technickú chémiu. V roku 1951 bol premenovaný na Výskumný ústav ťažkej organickej chémie, v roku 1953 na Výskumný ústav acetylénovej chémie a v roku 1959 na Výskumný ústav pre petrochémiu (VUP). VUP, a. s. vykonáva výskum a vývoj aplikovaných petrochemických a iných organických syntéz, výrobkov a procesov do úrovne technologických podkladov pre nové v...
|
|
0,2 |
14x |
|
Swot analýza firmy Rajo, a. s.
Ekonomický plán16 s. / - roč. / doc
1 História vzniku
V roku 1992 z bývalého štátneho podniku MILEX vznikla akciová spoločnosť MILEX Slovakia. Odkúpením časti kapitálového objemu rakúskou firmou Schärdinger Milch AG firma v roku 1993 zmenila svoj názov na MILEX Schärdinger Slovakia a. s.. Neskôr, v súvislosti so zmenou hlavného akcionára Schärdinger Milch AG na NÖM AG v polovici roku 1996, bolo potrebné zmeniť aj názov akciovej spoločnosti MILEX Schärdinger Slovakia. Na základe všeobecného poznania značky Rajo na Slovensku, ...
|
|
0,2 |
62x |
|
Stratégia marketingovej komunikácie
Analýza15 s. / - roč. / doc
1. Stručná charakteristika vybraného produktu a cieľového trhu
Pre formulovanie komunikačnej stratégie sme sa rozhodli vybrať Fernet 8000 – bylinný destilát od spoločnosti Stock Plzeň - Božkov. Za konkurenčné výrobky, s ktorými budeme realizovať porovnávanie sme zvolili tieto:
Demänovka Horká – bylinný likér od spoločnosti St. Nicolaus -trade.
Becherovka – 100 % prírodný bylinný likér od spoločnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s...
|
|
1,1 |
9x |
|
Swot analýza firmy Lajmex s.r.o.
Ekonomický plán3 s. / 5. roč. / doc
Spoločnosť Lajmex Slovakia Trading, s. r. o. (ďalej len Lajmex) bola založená 26. 03. 1996 ako spoločnosť s ručením obmedzeným. Počas svojej činnosti prešla viacerými zmenami v predmete svojho podnikania. Pri vzniku bol hlavným predmetom jej činnosti veľkosklad ovocia a zeleniny, ku ktorému sa neskôr pridala vnútroštátna kamiónová doprava. V roku 2001 v dôsledku rýchleho rastu hypermarketov v regióne sa firma rozhodla veľkosklad ovocia a zeleniny zo svojej činnosti vypustiť a začala sa venovať l...
|
|
0,1 |
11x |
|