1. ÚvodRýchle zmeny v oblasti vedy a techniky, rozvoj informačných technológií, nárast konkurencie, globalizácia ekonomiky a pod., spôsobujú, že žiadna spoločnosť nemôže zotrvať dlhú dobu pri existujúcom výrobnom programe. Zákazníci si želajú a očakávajú stále nové a dokonalejšie produkty. Konkurencia sa usiluje, aby ich čo najrýchlejšie vyprodukovala a ponúkala na trhu. Bez programu vývoja nového produktu (NPD - New Product Development)sa nezaobíde žiadna výrobná spoločnosť (ale ani spoločnosť ...
Dnes sa boj o zákazníka odohráva každodenne tak na svetovom trhu, ako aj na domácom. Rozvoj maloobchodných jednotiek z roka na rok rastie a to nie len vstupom nadnárodných reťazcov, ale aj rozšírením domácich maloobchodných aliancií.
Dôležitým nástrojom marketingu je komunikačný mix, ktorý tak ako marketingový mix, zahŕňa kombináciu jednotlivých nástrojov. Vhodná kombinácia týchto nástrojov je prostriedkom, ktorý firma využíva na to, aby výrobok predala a získala čím väčší podiel na trhu. P...
P1 PODSTATA ODBYTOVEJ STRATÉGIE PODNIKU
1. Podstata odbytovej stratégie podniku
Úrovne stratégií podniku:
Corporate strategy (podniková)
Business strategy (podnikateľská - obchodná)
Operational level strategy (funkčná)
Odbytová stratégia – jedna z funkčných stratégií
Podstata:
vykonáva funkciu vo vzťahu k realizácii základnej stratégie podniku a jeho podnikateľských – obchodných stratégií.
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.