Športové hry realizované v zariadeniach Centrum voľného času (CVČ) a Školský klub detí (ŠKD)
Ročníková práca5 s. / 3. roč. / doc
Zariadenie: Centrum voľného času,Vek: 11 - 12 rokov,Počet detí: 12 Čas trvania: 90 minút,Tematická oblasť výchovy: telesná a športová oblasť,Téma: Závody sanitiek,Cieľ: formovať pozitívny vzťah k športovej oblasti, pochopiť význam pravidelného pohybu, rozvoj schopnosti rozhodovať sa a konať rýchlo v krízových situáciách,Kompetencie: dokázať efektívne pracovať v skupine, zvládať jednoduché stresové situácie, pomáhať zraneným a chorým, kultivovať svoju vytrvalosť, prijímať nové informácie a pozn...
|
|
0,1 |
5x |
|
Učitelia ako tvorcovia edukačnej klímy tried a škôl
Seminárna práca14 s. / 3. roč. / doc
Klíma školy a klíma triedy sú často frekventované pojmy v súvislosti s prácou školy alebo učiteľa. Realita je taká, že klíme školy a aj triedy je v reálnom výchovno-vzdelávacom procese venovaná menšia pozornosť. Nesprávne sa predpokladá, že klíma sa vytvára akosi samostatne, spontánne.
Práca je rozdelená do štyroch kapitol. Prvá je venovaná klíme triedy a škole. Učiteľ ako tvorca edukačnej klímy je názov druhej kapitoly. V tretej kapitole sa venujeme motivácii žiakov a jednotlivé vplyvy na ň...
|
|
0,1 |
15x |
|
Aktuálne problémy učiteľskej profesie na Slovensku
Esej4 s. / 2. roč. / doc
Rozmýšľam o tom, aké je vlastne učiteľstvo povolanie . Zmysluplné a radostné? Alebo úplne neatraktívne, neperspektívne, neradostné, nezmyselné? Nie je oň veľký záujem v dnešnej dobe. Ani čerství absolventi pedagogických fakúlt nemajú záujem si to povolanie aspoň vyskúšať v praxi. Učiteľské povolanie nepatrí k najlepšie plateným povolaniam v porovnaní s profesiami s porovnateľným stupňom vzdelania (lekári, právnici, technici) či typu aktivít (bankovníctvo, administratíva. Súčasný vývoj signaliz...
|
|
0,1 |
109x |
|
Typológia učiteľov
Referát6 s. / 2. roč. / doc
Typológia učiteľov
Podľa druhu a stupňa školy:
materské školy základné školy – delia sa na 1. a 2. stupeň stredné školy – SOU, SOŠ, gymnáziá, špeciálne školy, vyššie odborné školy vysoké školy
Podľa odboru, resp. vyučovacích predmetov:
univerzalisti – vyučujú všetky predmety daného stupňa školy, predovšetkým 1. stupeň ZŠ špecializovaní na jednotlivé predmety, odbory, napr. matematika, cudzí jazyk, telesná výchova....
|
|
0,1 |
7x |
|