Kultúrny svet, najmä Severná Amerika a Európa, sa už pred rokmi vrátil (po asi dvadsaťročnej pauze) ku spoločenskej a predovšetkým k podnikateľskej etikete. Platia tu dve zlaté pravidlá: správaj sa ku každému tak, ako by si chcel, aby sa on správal k tebe a nezabúdaj na kľúčové slová: prosím, ďakujem, výborne. K výrazným zmenám v podnikateľskej etikete, ku ktorým došlo koncom 20. storočia vo vyspelom svete patrí:1.) návrat k dobrému a korektnému správaniu (cení sa win-win stratégia),2.) všetci z...
Prezentácia vyžadovaná cvičiacim predmetu Podnikateľská etiketa na tému Etiketa vo Fínsku od denného študenta. Spracovaná podľa pokynov cvičiaceho. Obsahuje 10 snímok.
Do dnešného dňa sme si na tomto mieste vypočuli mnoho o tom, ako by sme sa mali my, slušní ľudia, správať v spoločnosti. Dozvedeli sme sa, ako by sme sa mali správne obliekať, keď raz z nás budú vážení ľudia, ako by sme mali stolovať alebo navzájom komunikovať. Ale jedna dôležitá téma tu zatiaľ neodznela. Téma, ktorá sa týka väčšiny z nás a priamo sa dotýka každého, kto aspoň raz za čas vytiahne päty z domu. Možno už správne tušíte, o čo sa jedná. Je to správanie ľudí pri šoférovaní.
Predpokl...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.