Marketing podniku marketingový mix (holistický prístup, 7P), odbytová činnosť podniku, nástroje a stratégie predaja
Semestrálna práca22 s. / 1. roč. / docx
Jedným z rozhodujúcich faktorov úspechu každej spoločnosti je dôsledne zvládnutý marketing. Každá spoločnosť, či už začínajúca, alebo už jestvujúca na trhu, musí zreteľne poznať svoje silné a slabé stránky. Odpoveďou na otázku, kedy si spoločnosť zabezpečí konkurencieschopnosť na trhu a zabezpečí si úspech, je zodpovedný prístup manažmentu k marketingu a jeho činnostiam. Splnenie požiadaviek kupujúceho vyjadruje hlavnú filozofickú a realizačnú výzvu pre marketing, teda aj pre spoločnosť, ktorá p...
|
|
0,1 |
4x |
|
Podnik a vplyv okolia na jeho činnosť
Seminárna práca13 s. / 2. roč. / doc
ÚvodTémou seminárnej práce je podnik a vplyv okolia na jeho činnosť. V téme sme sme sa vyjadrili k bodom ako sú podnik,jeho zložky a k najdôležitejším bodom, ktoré sú v podstate aj našou témou , a to vplyv prostredia na činnosť podniku. Rozobrali sme swap analýzu a rozdelili si jednotlivé podmienky, ktoré na podnik pôsobia. Veľmi dôležité sú aj riziká, ktoré nám plynú z podnikateľskej činnosti preto by sme ich mali aspoň stručne poznať. Aby sme boli schopní týmto rizikám odolať je potrebné o nic...
|
|
0,1 |
5x |
|
Zakladateľský rozpočet - seminárna práca z Podnikovej ekonomiky
Seminárna práca8 s. / 1. roč. / doc
Úlohou tejto seminárnej práce je pripraviť zakladateľský rozpočet novorozbiehajúcej sa firmy. Tému zakladateľský rozpočet som si vybral z toho dôvodu, že v budúcnosti, by som si rád založil vlastnú firmu a myslím si, že poznatky z tejto práce mi môžu v budúcnosti pomôcť. V tejto seminárnej práci budem prezentovať fiktívnu firmu PEKAS, s. r. o., ktorú založí takisto fiktívny podnikateľ. Podnikateľ v minulosti vyštudoval vysokú školu po ktorej pracoval a vystriedal niekoľko zamestnaní. Naposledy p...
|
|
0,1 |
3x |
|
Prednášky na predmet Podniková ekonómia
Prednášky42 s. / 1. roč. / doc
Všetky subjekty spoločnosti sú z ekonomického hľadiska (z hľadiska tvorby a spotreby) - vo vzájomnej závislosti (ceny, platby, konkurenčné vzťahy) Ekonomiku tvoria ju subjekty + vzťahy medzi mini + osobné a prírodné bohatstvo.Cieľom ekonomiky je uspokojovanie potrieb spoločnosti aj jednotlivých jedincov so zabezpečením rovnováhy medzi zdrojmi a cieľmi (robíme len to, čo máme)Spôsob ako ekonomika dosiahne tento cieľ závisí od typu ekonomiky ovplyvneného spoločenským zariadením.Typy ekonomiky:a. z...
|
|
0,8 |
12x |
|
Ekonomika podniku - súhrn z prednášok
Prednášky39 s. / 1. roč. / doc
EKONOMIKA A RIADENIE PODNIKU Všetky subjekty spoločnosti sú z ekonomického hľadiska (z hľadiska tvorby a spotreby) - vo vzájomnej závislosti (ceny, platby, konkurenčné vzťahy) Ekonomiku tvoria ju subjekty + vzťahy medzi mini + osobné a prírodné bohatstvo.Cieľom ekonomiky je uspokojovanie potrieb spoločnosti aj jednotlivých jedincov so zabezpečením rovnováhy medzi zdrojmi a cieľmi (robíme len to, čo máme)Spôsob ako ekonomika dosiahne tento cieľ závisí od typu ekonomiky ovplyvneného spoločenským z...
|
|
0,8 |
2x |
|
Pracovná sila a produktivita práce
Seminárna práca8 s. / 2. roč. / docx
Témou seminárnej práce je opísať pracovnú silu a produktivitu práce.V úvode práce charakterizujeme pracovnú silu. Ďalej sa venujeme nezamestnanosti jej formám, mimo pracovnej sile a vonkajším a vnútorným pracovným podmienkam, ktoré ovplyvňujú pracovný výkon človeka.V druhej časti sme sa zamerali na produktivitu práce. Definovali sme pojem produktivita práce a určili sme jej meranie.
|
|
0,1 |
10x |
|
Podnikova ekonomika, otazky na skušku a odpovedi
Poznámky7 s. / 1. roč. / docx
Podniková ekonomika, otázky
a odpovede
na skúšku
|
|
0,5 |
4x |
|
Odbytové hospodárstvo
Poznámky6 s. / 1. roč. / doc
Odbytové činnosti
Veľmi rozdielne výsledky predaja dosahujú často nielen podniky z rôznych odborov podnikania, ale aj podniky, ktoré pôsobia v tom istom odbore. To vyvoláva otázku: Aké zákonitosti určujú výsledky predaja podniku? Odpoveď na túto otázku hľadá teória odbytu, ktorá skúma nielen uvedené zákonitosti, ale zároveň učí, ako ich využívať v praktickej činnosti podniku. Najfrekventovanejšie sú 2 odbytové teórie:
• funkcionálna,
• nástrojová
Funkcionálna odbytová teória vychádza zo ...
|
|
0,2 |
1x |
|