SWOT analýza Fakulty Mechatroniky TnUAD
Analýza8 s. / 3. roč. / doc
Marketingová stratégia Fakulty Mechatroniky TnUAD (plán hry) je usporiadaný marketingový postup, o ktorom sa predpokladá, že jeho pomocou dosiahnu podnikateľské jednotky svoje marketingové ciele. Zahŕňa špecifické stratégie pre cieľové trhy, marketingový mix a úroveň marketingových výdavkov. Odvíja sa od poznania potrieb zákazníka. Marketingovou stratégiou sa organizácia snaží na rozdiel od strategického plánovania už konkrétnejšie definovať a najmä dosiahnuť podnikové ciele. Jedným zo základnýc...
|
|
0,1 |
25x |
|
Charakteristika manažmentu a jeho predstavitelia
Seminárna práca9 s. / 2. roč. / doc
Klasická škola manažmentu
Vyvíjala sa na prelome 19. stor. až do 30-tych rokov 20. stor. Rozlišujeme európsky a americký prúd manažmentu.
Americký prúd bol zameraný na zvyšovanie výkonnosti výroby s dôrazom na bezprostredné riadenie výroby, cestou k tomu bol tlak na ekonómiu výr. operácií, robotníci boli nekvalifikovaní, do organizácie výroby boli zavedené metódy plánovania výroby, rôzne evidencie, výkonové normy na ktoré nadväzovala úkolová mzda, minimálny záujem o manažérsku prácu – zakla...
|
|
0,1 |
9x |
|
Motivácia - referát
Referát10 s. / 2. roč. / doc
Ukážka:Motivácia bola definovaná ako „všetky vnútorné hnacie sily človeka, napr. priania, túžby, úsilie a pod. ... Je to vnútorný stav duše človeka, ktorý ho aktivuje alebo uvádza do pohybu.“...Teórie motivácie - Veľa teórií motivácie existuje preto, aby manažéri mohli lepšie pochopiť, prečo sa ľudia chovajú tak ako sa chovajú. Žiadna však neposkytuje univerzálne prijateľné vysvetlenie ľudského chovania...
|
|
0,1 |
12x |
|
Charakteristika manažmentu a jeho predstavitelia
Seminárna práca10 s. / 2. roč. / doc
Klasická škola manažmentu
Vyvíjala sa na prelome 19. stor. až do 30-tych rokov 20. stor. Rozlišujeme európsky a americký prúd manažmentu.
Americký prúd bol zameraný na zvyšovanie výkonnosti výroby s dôrazom na bezprostredné riadenie výroby, cestou k tomu bol tlak na ekonómiu výr. operácií, robotníci boli nekvalifikovaní, do organizácie výroby boli zavedené metódy plánovania výroby, rôzne evidencie, výkonové normy na ktoré nadväzovala úkolová mzda, minimálny záujem o manažérsku prácu – zakla...
|
|
0,1 |
2x |
|
SWOT analýza spoločnosti Slovanet
Seminárna práca4 s. / 5. roč. / doc
Teoretický úvod:
Názov metódy je odvodený od anglického obsahu jednotlivých pojmov, ktorých prvé písmená tvoria jej názov
• S Strenghts Silné stránky
• W Wiaknesses Slabé stránky
• O Opportunities Príležitosti
• T Threats Hrozby
Metóda ja založená na relatívnom hodnotení objektu analýzy vo vzťahu s relevantným porovnateľným objektom, alebo priemernou hodnotou porovnávanej množiny objektov alebo situácií ( v našom prípade to bude odvetvia poskytovania internetu ). Výsledky SWOT anal...
|
|
0,1 |
110x |
|
Plánovanie kvality v konkrétnej firme
Semestrálna práca44 s. / 2. roč. / doc
podrobnyý popis plánovania kvaliy vo fiktívnej firme
|
|
0,9 |
2x |
|