Každý, kto sa ocitne v pracovnoprávnom vzťahu sa určite stretne aj s otázkou zodpovednosti za škodu, či už bude v danom vzťahu na strane zamestnanca alebo na strane zamestnávateľa.Nachádzame sa v dobe, kedy neustály nátlak na maximalizáciu zisku zamestnávateľov, zvýšovanie trhového podielu podniku, či zvyšovanie pracovných výkonov, častokrát vedú ku škodovým udalostiam, či už vo forme škody hmotného charakteru, alebo nehmotného charakteru.Zamestnanec vystupuje v pracovnoprávnom vzťahu ako slabší...
Každý skúsený obchodný zástupca má nejaký princíp, ktorý využíva pre zvýšenie účinnosti svojej ponuky. Snaží sa odhadnúť svojho zákazníka a jeho motiváciu na kúpu. Môže postupovať na základe intuície alebo aplikuje niektorú z motivačných teórií. Čo je to vlastne motív?
Motív je vnútorné napätie, ktoré je príčinou jednania zákazníka. Ak nevznikne nejaký dôvod alebo nerovnováha, neexistuje motív. Veľmi často ešte sám zákazník svoju potrebu nerozpoznal a obchodný zástupca musí byť schopný previesť...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.