Niektorí ľudia sa stavajú k reklame s odstupom až negatívne. Iní. naopak, jej pripisujú pozitívne Črty so zreteľom na socializáciu jednotlivca, vnímajú ju ako zdroj informácii, ktorý príjemcovi pomáha orientovať sa na trhu. Domnievame sa. že v akomkoľvek smere extrémne názory neriešia problém postavenia reklamy v spoločnosti. Mediálna reklama, ktorá sa spája s masovým rozšírením tlače, rozhlasu a televízie, prekonala od za čiatku svojej existencie niekoľko etáp. Postupne prechádzala od ponuky vý...
Najdôležitejším faktorom formovanie nálady každej reklamy je farba, ktorá je úzko spojená s funkciou predstavila produkt a priniesť na mysli konkrétne združenia a pocity. Môžu byť tiež vlajkovou loďou spoločnosti, ako je logo. Farba môže byť vyjadrená chuť, vôňa, temperament, emócie, možno ňou opísať, v podstate všetky funkcie a vytvárať presné vlastnosti tovaru Najčastejšie používané farby sú modrá a červená, ktoré sa perfektne dopĺňajú ako pár presne opačnou symbolikou. Tieto rozdiely sa da...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.