Prenikanie obraznosti do reklamného komunikátu (v jeho jazykovej i ikonickej vrstve) je vyjadrením zásadných zmien v postavení reklamy v súčasnej populárnej kultúre a súčasne naznačuje, akým smerom sa reklamná komunikácia uberá, aké funkcie na seba priberá, akými prostriedkami oslovuje publikum.Z týchto dôvodov fenomén metafory ( v širšom slova zmysle ako obrazného pomenovania) stáva fenoménom reklamy, pričom vlastne reklama sama o sebe je tiež veľkou metaforou....Metafora (na tomto mieste sa bu...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.