Príklady Public Relations (PR)
Výpočet47 s. / 2. roč. / docx
Príklad 0.1: budúca hodnota jednotlivej čiastkyZadanie a úloha:Dnes vložíme v sporiteľni 6 200 Sk na 9 % úrok. Koľko budeme mať za 6 rokov?Metodický postup:Časová hodnota peňazí vyjadruje skutočnosť, že peniaze je vždy možné investovať a behom času prinesú určitý výnos. Uloženie peňazí v sporiteľni je príkladom jednej veľmi jednoduchej investície. Dnes uložená (t.j. investovaná) čiastka sa bude behom šiestich rokov zvyšovať o úrok, a jej budúca hodnota po dobu šiestich rokov bude vyššia, ako je ...
|
|
1,8 |
5x |
|
Public relations - referát
Referát9 s. / 1. roč. / doc
Vzťahy s verejnosťou možno vysvetliť ako presvedčovanie zamerané na zmenu postojov a správania verejnosti. Už vládcovia v Mezopotámii, Asýrii, Perzii a Egypte využívali presviedčanie ľudu vo svoj prospech. V bližšej histórii nastal prevrat v roku 1809, keď britské ministerstvo financií prijalo tlačového hovorcu v zahraničnej politike. V roku 1912 vytvoril minister financií Lloyd George skupinu, ktorá na území celej krajiny vysvetľovala robotníkom systém nového poistenia. Za faktický deň vzniku P...
|
|
0,1 |
29x |
|
Medzinodná komunikácia
Seminárna práca13 s. / 1. roč. / doc
Toto slovo pochádza z latinského slovíčka communis a nesie v sebe viacero významov. Medzi tie najhlavnejšie patria výrazy ako spoločný, vzájomný alebo zdieľaný. Komunikácia teda znamená prenos informácie od odosielateľa príjemcovi použitím verbálnych alebo neverbálnych symbolov. Podmienkou tohto prenosu je samozrejme porozumenie odovzdanej informácie. Táto definícia je základom modelu komunikačného prenosu. Pre nás by mal tento pojem znamenať základ akýchkoľvek vzťahov medzi ľuďmi a skupinami, n...
|
|
0,1 |
3x |
|
Public relations v súčasnom manažmente
Referát9 s. / 1. roč. / doc
Neprebádané územia sa na starodávnych mapách označovali nápisom “Hic sunt leones” - Tu sú levy. Pre nás sú “levy” aj na pomedzí kdesi medzi reklamou a marketingom. Vo vyspelých demokratických spoločnostiach na tomto území už dlhé desaťročia pôsobia public relations. (ŽÁRY, 1995 , s. 8)Čo rozumieť pod týmto pojmom? Public relations sú ako priateľstvo. Spoznávame ich zväčša až v núdzi, keď zisťujeme, akú veľkú hodnotu majú veci každodenné, a keď pripúšťame, že sme sa mohli mýliť a kráčať nesprávny...
|
|
0,1 |
15x |
|
Public Relations a ich miesto pri budovaní imidžu spoločnosti
Projekt9 s. / 5. roč. / doc
Problematike Public Relations sa venujem od roku 2004. Ako PR špecialista v úverovej spoločnosti Cetelem Slovensko a.s. zodpovedám za prípravu stratégie Public Relations spoločnosti, jej realizáciu a vyhodnotenie úspešnosti dosiahnutia stanovených cieľov.
Spoločnosť Cetelem, člen skupiny BNP Paribas, je medzinárodná spoločnosť pôsobiaca na štyroch kontinentoch, v 25 - tich krajinách sveta. Jedným z hlavných cieľov spoločnosti, zvolených na medzinárodnej úrovni, je vytvorenie pozitívneho fire...
|
|
0,1 |
17x |
|
Public relations, ich história a vývoj - Public relations v súčasnom manažmente - esej
Esej9 s. / 1. roč. / doc
Neprebádané územia sa na starodávnych mapách označovali nápisom "Hic sunt leones" - Tu sú levy. Pre nás sú "levy" aj na pomedzí kdesi medzi reklamou a marketingom. Vo vyspelých demokratických spoločnostiach na tomto území už dlhé desaťročie pôsobia public relations
|
|
0,1 |
106x |
|
Public relations
Analýza6 s. / 2. roč. / doc
Samyang Foods Company was established in 1961 by its current president Choong-yoon Chun. In 1963 the company presented instant noodles on the Korean market. Ramen, a favorite type of instant noodles of Samyang Company, shortly became common because of its reasonable price, easy preparation and taste. In the 70’s Samyang CO. with its profitability became one of the ten best companies in Korea. Encouraged by its success, company invested money in development of new food products, established over ...
|
|
0,1 |
1x |
|
Nové tendencie v Public Relation - Kam smerujeme?
Seminárna práca6 s. / 1. roč. / doc
Niekedy nie je ani také dôležité, ako rýchlo sa pohybujeme, ako skôr to, kam vlastne smerujeme. Nie je dôležité miesto, kde sa nachádzame, ale smer ktorým kráčame. Prvého novembra 1999 nebol iba sviatok Všetkých svätých. Bol to aj deň všetkých značiek jednej firmy a jej zákazníkov vo všetkých krajinách. Prvý novembrový deň vošiel do histórie reklamy tým, že spoločnosť Ford Motor Company odvysielala prvýkrát jedinečný reklamný šot. Všetky významné globálne a panregionálne televízne siete, pokrýva...
|
|
0,1 |
10x |
|
Metódy získavania pozornosti spotrebiteľov
Seminárna práca9 s. / 1. roč. / doc
Tisíce výrobkov, reklám a marketingových trikov. Prečo nás niektoré reklamy presvedčia, aby sme tovar kúpili a iné nie? V čom je kľúč k presviedčaniu? Prečo mení zákazník svoje zvyky? Presvedčovacie taktiky sú dnes predmetom seriózneho vedeckého skúmania.
|
|
0,1 |
6x |
|
Krizová komunikácia
Seminárna práca6 s. / 4. roč. / pdf
Východisková analýzaPublic relations (ďalej PR) je sociálno-komunikačnou aktivitou. Jej prostredníctvom organizácie pôsobia na vnútorné a vonkajšie subjekty so zámerom vytvárať a udržiavať s nimi pozitívne vzťahy a dosiahnuť tak vzájomného porozumenia a dôvery (Svoboda, 2009,str.17). Ako dôležitú formu komunikácie organizácie ako právnickej osoby pre komunikáciu s verejnosťou, môžeme subsumovať krízovú komunikáciu. Krízová komunikácia predstavuje formu špecializovanej komunikácie vo výnimočných ...
|
|
0,3 |
0x |
|
Psí psychológ
Esej3 s. / 1. roč. / doc
Každý psík zastáva v živote človeka veľmi dôležitú rolu. Ako sa vraví:“ Pes je najvernejší priateľ človeka. Toto tvrdenie potvrdzuje i Hermína Klokočová. Je prevádzkovateľom jednej z mála služieb podobného druhu v Slovenskej republike – poskytovanie psychologickej pomoci psom. Po viac ako ročnej snahe sa jej podarilo získať všetky potrebné povolenia a licencie. Odvtedy pomohla viacerým psíkom a hlavne aj ich majiteľom. Položili sme pani Klokočovej niekoľko otázok...
|
|
0,1 |
1x |
|