Stratégia je definovaná ako
- určenie dlhodobých základných cieľov podniku - stanovenie činností a zdrojov pre dosahovanie cieľov
Úlohou stratégie: Určenie budúceho obrazu firmy
Signály:
- Problémy s odbytom - Vzrast nákladov na marketing a vývoj - Zlepšenia nie sú akceptovateľné - Časté problémy (reklamácie, fluktuácia, napäté vzťahy,...) - Zmena v riadení a štruktúre nepriniesli očakávané zlepšenia - Zvyšuje sa odbyt sekundárnych výstupov - Firmy podobného charakteru majú tie isté pro...
5.1 Príprava a plánovanie nových výrobkov » Vysoká konkurencia na trhu všetkých druhov výrobkov
»
Neustále zrýchl'ovanie inovačných cyklov
»
Veľký potenciál variabilnosti výrobkov
»
Vplyv výrobkov na produktivitu, kvalitu a konkurencie schopnosť podnikania
»
Výrobok je integračnou zložkou podnikatel'ských aktivít
»
Náročnosť a riziká vývoja nových výrobkov.
4. Inovačné stratégie» Stratégia je definovaná ako - určenie dlhodobých základných cieľov podniku
- stanovenie činností a zdrojov pre dosahovanie cieľov
»
Úlohou stratégie
- Určenie budúceho obrazu firmy
prezentácie prednášok upravene do wordu už len upraviť veľkosť a vytlačiť výborna pomôcka na zápočet všetky snímky z prezentácie su vo worde každá na strane čiže na ťahák treba upraviť ich veľkosť
1.INOVAČNÉ STRATÉGIE
Stratégia je definovaná ako
• určenie dlhodobých základných cieľov podniku
• stanovenie činností a zdrojov pre dosahovanie cieľov
Úlohou stratégie
.......
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.