Mnohé regióny a mestá sa stávajú stále zaujímavejšími destináciami nie len pre tradičné formy a typy cestovného ruchu, ale aj pre ekonomický, spoločenský a podnikateľský fenomén posledných rokov, ktorým sú kongresy a podujatia firiem a organizácií. Väčšina z bežných a pre niektoré regióny charakteristických typov cestovného ruchu, akými sú rekreačné, kúpeľné, športové pobyty alebo kultúrne podujatia, je sezónneho charakteru. Príjem z takéhoto turizmu nie je stabilný, je kumulovaný v určitom obd...
ÚVODPodľa nášho názoru neexistujú univerzálne pravidlá, ktoré by umožnili identifikovať ideálnu incentívnu destináciu, pre každú organizáciu je príťažlivé niečo iné. Pre niektoré je rozhodujúcim kritériom výberu cena, iné vyžadujú esteticky pôsobivé prostredie, relax, zábavu. Zrejme jediným skutočne objektívnym faktorom je vybavenosť a infraštruktúra cestovného ruchu, tie potrebuje každý. Dôležité sú kongresové sály, pružné dopravné riešenia, vysoká úroveň služieb, ale aj nejaká tá pridaná hodno...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.