Reklama ako informačné médium (Marketingová komunikácia a reklama, Média a informácie, Etika v reklame)
Semestrálna práca40 s. / 3. roč. / doc
Bolo by zaujímavé vedieť, aké asociácie sa ľuďom spájajú so slovom reklama, na čo v súvislosti s týmto slovom myslia jej tvorcovia, na čo jej zadávatelia a na čo spotrebitelia. Dôležité pre nás všetkých je vedieť, čo a za akých podmienok môžeme od reklamy čakať. Po zmene systému hospodárstva z plánovaného na trhové, po otvorení sa trhu veľkej konkurencii už nestačí len vyrábať efektívne a kvalitne. Je potrebné nájsť si pre svoje výrobky ten správny spôsob propagácie. Rozvinutý marketing sa stal ...
|
|
0,2 |
14x |
|
Semestrálna práca - Reklama
Semestrálna práca58 s. / 5. roč. / doc
Semestrálna práca je venovaná reklame, ktorá je jedným z nástrojov marketingového komunikačného mixu. Je v nej obsiahnutá teoretická časť, ktorá sa zaoberá otázkami čo je reklama, aké sú jej vlastnosti a funkcie. Podrobne sa tu rozoberá proces riadenia reklamy, pozostávajúci z nasledujúcich krokov: stanovenie cieľov reklamy, určenie výšky rozpočtu na reklamu, tvorba vhodnej reklamnej správy, výber najvodnejšieho média, ktoré bude správu prenášať a hodnotenie účinku reklamy. Jednotlivé body tohto...
|
|
3,8 |
13x |
|
Analýza vianočných reklám mobilných operátorov
Seminárna práca22 s. / 2. roč. / docx
Človek je dnes konfrontovaný s reklamou na každom kroku. Rádio, televízia, billboardy, tlač a plné schránky inzerátov zahlcujú potenciálneho zákazníka množstvom informácií. Reklama je však často len zlomkom toho, čo vlastne komunikuje. Nejde ani tak o to, aby mal zákazník predstavu o danom produkte alebo službe, ale skôr o to, ako ho zaujať. Špecialisti na takéto „reklamné fígle“ sú bezpochyby mobilní operátori. Je to aj pochopiteľné, spolu so Slovak Telecomom sú už niekoľko rokov po sebe najšte...
|
|
1,3 |
35x |
|
Coca-Cola
Seminárna práca32 s. / 1. roč. / doc
Coca-Cola mala byť jednoduchým liekom a osviežujúcim nápojom, no stala sa ničím oveľa dôležitejším.
Stala sa chuťou, vyjadrujúcou pocity, náladu, životný štýl generácií. Typická fľaša Coca-Coly je viac, ako len balením s ochrannou značkou a jej aróma nie je iba výsledkom spoločného pôsobenia jej zložiek. Jej tajomstvá, strážené "pod siedmymi zámkami" sú ochraňované aj starostlivo opatrovanými tradíciami a sú obklopené legendami. A predsa je Coca-Cola vždy čerstvá, nová a vždy človeka osvieži. ...
|
|
1,1 |
11x |
|
Princípy a funkcie reklamy
Seminárna práca13 s. / 1. roč. / doc
Princípy a funkcie propagačnej činnosti predstavujú zásady a výsledky pôsobenia reklamných informácií, ktoré musia, alebo by mali, tvorcovia dnešnej modernej reklamnej výpovede dodržiavať a snažiť sa naplniť.
Či tomu tak je, a či dnešná reklamná výpoveď zodpovedá týmto kritériám je na každého samostatné posúdenie.
Mojou úlohou v tejto práci je zhrnúť základné body princípov a funkcií reklamy, a keďže som nemal možnosť získať tieto informácie z iného dôveryhodnejšieho zdroja, používam poznatky ...
|
|
0,1 |
6x |
|
Podprahová reklama - seminárna práca
Seminárna práca11 s. / - roč. / docx
V súčasnosti sa mnohokrát môžeme zamyslieť, či môže význam alebo obsah rýchlo pustenej správy ovplyvniť naše správanie bez toho, aby sme si túto skutočnosť uvedomili. Krátke a rýchle správy vo filmoch, sotva viditeľné sexuálne zobrazenia v tlačenej a televíznej reklame, alebo takmer nepočuteľné akustické odkazy v rockovej hudbe môžu ovplyvniť naše správanie tak, aby sme uskutočnili nákup produktu, o ktorý v skutočnosti ani záujem nemáme.
|
|
1,5 |
0x |
|
Psychológia reklamy
Prednášky33 s. / - roč. / doc
1. Psychológia ako veda
O psychológii ako vednej disciplíne sa hovorí odvtedy, keď sa na pozadí novovekého filozofického myslenia o duši ukázala možnosť presnejšie vyjadriť a definovať psychologický jav, t. j. vymedziť predmet jej skúmania.
Kľúčovými pojmami psychológie sú správanie a prežívanie.
Psychológia, ako každá veda, má svoju históriu, metodológiu, teóriu
a prax. Jej základom je všeobecná psychológia
Sociálna psychológia vo svojej podstate skúma problémy, súvisiace so
správaním čl...
|
|
0,4 |
24x |
|
Žánre v reklame
Študijný materiál4 s. / 3. roč. / doc
LyrikaLyrika neumožňuje divákovi stotožnenie prostredníctvom zachytenia prvkov z vonkajšieho (objektívneho) prostredia. Ponúka možnosť sledovať vnútorný svet, iba vo výraze postavy sa odzrkadlí vonkajšia skutočnosť. Popisnosť je nahradená subjetkívnimi vnemamiEpika Rovnako ako lyriku môžeme v spotoch nájsť epiku. Isteže pôvodné epikos (rozprávaný) nie je v reklame príliš obvyklé. Film má však k tejto štruktúre veľmi blízko - podobne ako román môže zachytiť rozsiahle obrazy zo života, ale podrobi...
|
|
0,1 |
14x |
|
Výhody a nevýhody využívania humoru v reklame
Bakalárska práca46 s. / 3. roč. / pdf
Výhody a nevýhody využívania humoru v reklame. História reklamy, vznik reklamy, reklamných agentúr, ako sa reklama prepracovala k dnešnej podobe.
|
|
0,4 |
6x |
|
Ako reklama narába s vedomím človeka
Poznámky1 s. / 1. roč. / doc
Charakteristika o tom, ako reklama dokáže nepriamo pôsobiť na človeka. Reklama má mnoho priaznivcov, ale aj v tých, ktorí poukazujú na jej negatívne pôsobenie na obyvateľstvo. Medzi najčastejšie vystupované témy patrí reklama a propagácia tabakových výrobkov, alkoholických nápojov, ktoré preukázateľné škodia ľudskému organizmu a tým spôsobujú škody jednotlivcom, ktorí tieto produkty používajú aj ich okoliu.
Reklama týchto produktov je obmedzená, striktne regulovaná aby nedopadla hlavne na deti ...
|
|
0,1 |
0x |
|