Analýza hodnoty pre zákazníka
Bakalárska práca57 s. / 5. roč. / doc
Projekt definuje hodnotu pre zákazníka, spokojnosť zákazníkov, nástroje pre jej dosahovanie a meranie, spôsoby získavania lojality zákazníkov a zároveň porovnáva z tohto hľadiska 2 firmy na trhu na základe prieskumu zákazníkov.
Práca je zameraná na hodnotenie spokojnosti zákazníkov s nevýrobnou firmou a jej porovnanie s konkurenčnou firmou. Cieľom je zistiť, v ktorých konkrétnych faktoroch je vnímanie hodnoty poskytovanej firmou nižšie ako u konkurencie a navrhnúť spôsoby pre zlepšenie týchto f...
|
|
0,8 |
7x |
|
Riadenie kvality - vypracované otázky na štátnice
Štátnicové otázky19 s. / 3. roč. / doc
Vypracované otázky na štátbice z predmetu riadenie kvality
1. Vymedzenie základných pojmov
Kvalita je celkový súhrn vlastností a znakov výrobku alebo služby, ktoré dávajú schopnosť uspokojovať vopred stanovené alebo predpokladané potreby. Na trhu môže byť úspešná spravidla len tá spoločnosť, ktorej výrobné postupy, výrobná technika a schopností personálu sú na požadovanej úrovni.
Základné požiadavky na kvalitu výroby
Kvalita výroby je v modernej priemyselnej výrobe chápaná ako scho...
|
|
2,8 |
13x |
|
Hodnotenie kvality výrobku (Celo masívne dubové parkety) - 1. program na predmet Riadenie kvality
Semestrálna práca9 s. / 2. roč. / doc
Na začiatku nášho hodnotenia sme si vybrali 10 vlastností, ktoré podľa nás najviac špecifikujú nami vybraný výrobok - výrobok spoločnosti SYM-PARKET, Parky, celo masívne dubové parkety. Snažili sme sa pri tom brať ohľad na vlastnosti, ktoré sú v norme STN EN 14342 presne špecifikované a nie také, ktoré si môže výrobca sám podľa vlastnej vôle upraviť. Následne sme si vybrali 3 vzorky, ktorých údaje sme porovnávali s danou normou. Z tohto porovnávania sme zhodnotili, že vo väčšine prípadoch - dĺžk...
|
|
0,2 |
23x |
|
Riadenie kvality (definícia kvality, Paretova analýza, terminológia...)
Ťahák10 s. / 2. roč. / doc
1. Základy kvalityV konkurenčnom prostredí je kvalita nevyhnutnou podmienkou prežitia podniku. Možno pod ňou rozumieť uspokojenie požiadaviek zákazníka a určitú záruku, že zákazník opäť využije služby podniku. Svetový vývoj ukázal, že záujem o určitý produkt závisí od troch rozhodujúcich faktorov.1. dostupnosť, 2. cena a 3. kvalita. Výrobok, ktorý sa neponúka na trhu v čase, keď ho zákazníci potrebujú, nie je tovarom. Príliš drahý výrobok sa pre zákazníka stáva nedostupným. A produkt, ktorý z hľ...
|
|
0,2 |
18x |
|
Riadenie kvality - prednášky, fvt
Prednášky164 s. / 3. roč. / zip
1. Vymedzenie základných pojmov, význam kvality 2. Významné osobnosti z oblasti RK 3. Ekonomika kvality
...
|
|
12,0 |
0x |
|
Štátnicové otázky z Riadenia kvality
Štátnicové otázky27 s. / 3. roč. / docx
1. Vývoj riadenia kvality, význam a definícia pojmu kvalitaPodla ISO 9000:2000 je definovana ako suhrn vlastnosti a charakteristik vyrobku alebo sluzby uspokojovat predpokladane potreby
Z pohladu spotrebitela je def ako miera schopnosti vyrobku plnit funkciu na kt bol urceny
Z pohladu vyrobcu je kvalita spojena s technickou urovnou ako vyrobok plni predpisane technicke podmienky.
Vyvoj riadenia kvality:
kvalita - nastroje vyrobene clovekom sa datuju od 1,7 mil rokov kt boli objavene v Tanzan...
|
|
7,5 |
6x |
|
Riadenie kvality - štátnicové otázky
Štátnicové otázky24 s. / 3. roč. / doc
1. Definovanie pojmu “Riadenie kvality“, Charakteristika „Systému manažérstva kvality“ podľa ISO 9000:2000, Princípy SMK
Kvalita je celkový súhrn vlastností a znakov výrobku alebo služby, ktoré dávajú schopnosť uspokojovať vopred stanovené alebo predpokladané potreby.
Definovanie pojmu „Riadenie Kvality“
- Cieľovo orientovaná aktívna činnosť manažmentu zameraná na organizovanie a riadenie podnikových procesov z pohľadu kvality.
- Je to „filozofia“ manažmentu, ktorá sa aplikuje na všetky...
|
|
5,6 |
22x |
|
Ekonomika kvality (triedenia nákladov podľa modelu PAF a výpočet jednotlivých pomerových ukazovateľov)
Analýza7 s. / 4. roč. / zip
Ekonomika kvality
1. Zatriedenie nákladov podľa zadania do kategórií nákladov modelu PAF
Náklady na prevenciu
• Náklady na kvalitu
Náklady na hodnotenie (kontrolu)
Interné (vnútorné) straty
• Straty z nekvalitnej výroby
Externé (vonkajšie) straty
Úloha:
Zatrieďte nasledovné náklady do kategórií nákladov podľa modelu PAF a vypočítajte:
- jednotlivé pomerové ukazovatele k1, k2, k3, k4, k5,
- podiel NQ k celkovým nákladom, celkovým tržbám organizácie a index zmien NQ,
- riešenie okomen...
|
|
0,1 |
14x |
|
Štatistické metódy kontroly kvality - riadenie kvality
Výpočet11 s. / 4. roč. / doc
Pri výrobe
štvordverovej skrinky bola zavedená štatistická regulácia na operácii
kalibrovanie hrúbky DTD. Pri tejto operácii sa sleduje hrúbka drevotrieskovej
dosky, ktorá má byť h= 19 mm
a maximálna odchýlka v hrúbke +/- 0,2 mm. Operácia sa vykonáva
na dvojstrannej kalibračnej brúske...
|
|
0,3 |
26x |
|
Riadenie kvality - hodnotenie výrobku, hliníková tuba
Meranie8 s. / 4. roč. / doc
1. Výber hodnoteného výrobku
Na hodnotenie kvality výrobku sme si zvolili hliníkovú tubu spoločnosti xxxxx so sídlom v xxxx
Hliník ako obalový materiál je ideálny pre použitie v potravinárstve nakoľko je hygienický, netoxický a uchováva vôňu baleného produktu. Okrem toho je hliník najľahší z obalových materiálov a šetrí suroviny ako aj energetické zdroje potrebné na výrobu obalov. Hliníkové obalové materiály, resp. tuby sú tak ideálne ako obalový materiál pre použitie v potravinárstve, ale t...
|
|
0,3 |
3x |
|
Riadenie kvality
Vypracované otázky30 s. / 3. roč. / doc
Vypracované otázky z predmetu Riadenie kvality.
1. Systém manažérstva kvality (SMK)
Je časť podnikového systému riadenia, ktorá:
- presne špecifikuje povinnosti a kompetencie pre jednotl. pracovníkov v rámci zabezpečovania a zlepšovania kvality,
- umožňuje a podporuje aplikáciu rôznych metód, postupov,
- vyčleňuje adekvátne finančné, materiálne a ľudské zdroje, kt. slúžia k jednému cieľu – dosiahnutie spokojnosti zákazníkov.
Pozitívne účinky SMK
a) Externé – spokojnosť a lojalita zákazn...
|
|
1,6 |
10x |
|
Riadenie kvality - ekonomika kvality
Výpočet7 s. / 4. roč. / doc
PAF (Prevention cost, Appraisal cost, Failure cost) je systém zameraný na prevenciu nákladov, posúdenie nákladov a odstránenie chybných nákladov
Medzi náklady na zabezpečovanie kvality výrobku patria:
- náklady na prevenciu,
- náklady na kontrolu (hodnotenie),
- náklady na straty z nekvalitnej výroby (interné a externé straty).
Podstata spočíva v zahrnutí všetkých finančných výdavkov do uvedených skupín, vybudovaní systému na sledovanie týchto finančných výdavkov so snahou optimalizovať ta...
|
|
0,2 |
15x |
|
Hodnotenie kvality zvoleného výrobku - Mliečna čokoláda Sladká Vášeň
Seminárna práca9 s. / 2. roč. / doc
Seminárna práca z predmetu Riadenie kvality zameraný na ohodnotenie vybraného produktu.
V prípadovej štúdii sme hodnotili kvalitatívne vlastnosti čokolády Sladká vášeň s celými lieskovými orieškami, s hmotnosťou 90g. Distribútorom tohto výrobku pre Slovenskú republiku je Kraft Foods Slovakia, a.s. . Výrobok sme hodnotili podľa Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a zdravotníctva Slovenskej republiky, upravujúcim čokoládu a cukrovinky.
Pri hodnotení výrobku sme volili výber takých vlastností, k...
|
|
0,2 |
4x |
|
Štatistické metódy kontroly kvality (štatistická prebierka)
Projekt10 s. / 2. roč. / doc
Prvý program z Riadenia kvality. Štatistická prebierka.
Pri výrobe štvordverovej skrinky bola zavedená štatistická regulácia na operácii kalibrovanie hrúbky DTD. Pri tejto operácií sa sleduje hrúbka DTD, ktorá sa pohybuje v rozpätí h=19 ± 20 mm. Operácia sa vykonáva na dvojstrannej priebežnej kalibračnej brúske.
ÚLOHY:
a) Vypočítajte regulačné hranice pri štatistickej regulácii meraním metódou , ak bol stanovený kontrolný interval J = 25 min., rozsah výberu n = 5 ks, počet výberov k = 20. ...
|
|
0,7 |
20x |
|
Alexander Linczényi - Renata Nováková - Manažérstvo kvality
Skriptá300 s. / 5. roč. / pdf
Skriptá Manažérstvo kvality , Slovenská technická univerzita v Bratislave, 2001
|
|
11,4 |
22x |
|
Vypracované otázky z predmetu Riadenie kvality
Vypracované otázky48 s. / - roč. / docx
1. Pojem kvality, význam kvality, vymedzenie pojmovKvalita • výnimočnosť tovaru alebo služby• jej korene siahajú až do vzniku tovarovej výroby a deľby práce• prvé doklady pochádzajú z 3. storočia p.n.l. za Platóna• Aristoteles ju zaradil medzi základné filozofické kategórie• Cicero začal používať pojem qualitas• STN používa pojem kvalita výrobku - súčasnosťVždy bola kvalita dôležitá, ale v minulosti bola inak manažovaná. V minulosti sa manažment podniku zaoberal znižovaniu nákladov vzhľadom k ob...
|
|
0,2 |
4x |
|
Sedem základných nástrojov kvality - riadenie kvality
Výpočet12 s. / 4. roč. / doc
vývojový diagram, paretova analýza, ishikawov diagram, korelačný koeficient, korelačný diagram, histogram...
|
|
0,3 |
35x |
|
Riadenie kvality - prednášky
Prednášky34 s. / 3. roč. / ppt
1. VYMEDZENIE ZÁKLADNÝCH POJMOV Základné faktory riadenia kvality výroby Na trhu môže byť úspešná spravidla len tá spoločnosť, ktorej výrobné postupy, výrobná technika a schopností personálu sú na požadovanej úrovni. Základné požiadavky na kvalitu výroby Kvalita výroby je v modernej priemyselnej výrobe chápaná ako schopnosť výrobcu zabezpečiť to: aby výrobný proces prebiehal podľa presne zdokumentovaných postupov, - aby ich dodržiavanie bolo účinne kontrolované - a aby bolo zaručene, že kvalita ...
|
|
0,5 |
16x |
|
Hodnotenie kvality zvoleného výrobku
Semestrálna práca8 s. / 2. roč. / doc
Pre hodnotenie kvality výrobku sme sa rozhodli pre nealkoholický nápoj - limonáda, ktorá sa používa na uhasenie smädu. Ochutené sýtené limonády ZLATÁ STUDŇA sú tradičnými produktmi spoločnosti. Sú to kvalitné limonády vyrábané na báze cukru.
Názov výrobku: ZLATÁ STUDŇA - POMARANČ
Výrobca: ZLATÁ STUDŇA s.r.o.
|
|
2,4 |
9x |
|
Sedem základných nástrojov riadenia kvality
Semestrálna práca12 s. / 3. roč. / docx
Zadanie:Zo zoznamu rôznych aktivít, ktoré sú uvedené v prílohe 1 si vyberte jeden proces, ktorý je potrebné zobraziť prostredníctvom vývojového diagramu, t. j. vo dvojici ho definujte, určite jeho začiatok i koniec. Aby ste proces mohli prezentovať vývojovým diagramom (obrázok 1), je nutné si stanoviť jeho jednotlivé vykonávacie činnosti, rozhodovacie činnosti, osoby zodpovedné za jednotlivé činnosti (oblasti), použité vstupy... Nezabúdajte na to, že sa jedná o nástroj, ktorým máte vysvetliť pri...
|
|
0,1 |
6x |
|
Hodnotenie kvality výrobku
Projekt7 s. / 3. roč. / doc
hodnotenie kvality výrobkov
1. Opis výrobku
Vybrali sme si výrobok firmy Kraft Foods Slovakia, a.s. (známejšie ako Figaro) z radu “Sladká Vášeň”. Jedná sa o mliečnu čokoládu s kúskami pomarančového želé.
2. Norma hodnotenia
Norma, podľa ktorej sme vybraný výrobok hodnotili, je z Vestníka Ministerstva zdravotníctva SR zo dňa 6. mája 2002 č.1035/2/2002-100, Potravinový kódex upravujúci čokoládu a cukrovinky.
|
|
0,2 |
20x |
|
Vyhodnotenie nákladov na kvalitu a kumulatívne zhodnotenie vo firme Bera
Semestrálna práca7 s. / 3. roč. / zip
Zo zostrojených grafov vyplývajú nasledujúce závery. V prvom grafe je možné vidieť, že dodávateľ vybavil reklamácie v 4-och mesiacoch na úrovni 100%. Bolo by vhodné opýtať sa ho, prečo nie je možné takto vybavovať reklamácie počas celého roka, resp. dosiahnuť, aby vybavovanie reklamácii garantoval na úrovni minimálne 90% pre každý mesiac.V druhom polroku bol zaznamenaný výrazný nárast hodnoty nezhodných výrobkov (september a október) – graf č. 2. Dôvodom je zvyšujúci sa počet nepodarkov. Je potr...
|
|
0,1 |
2x |
|
Prezentácie z predmetu Riadenie kvality
Prednášky- s. / 3. roč. / rar
1. VYMEDZENIE ZÁKLADNÝCH POJMOV Základné faktory riadenia kvality výroby Na trhu môže byť úspešná spravidla len tá spoločnosť, ktorej výrobné postupy, výrobná technika a schopností personálu sú na požadovanej úrovni. Základné požiadavky na kvalitu výroby Kvalita výroby je v modernej priemyselnej výrobe chápaná ako schopnosť výrobcu zabezpečiť to: aby výrobný proces prebiehal podľa presne zdokumentovaných postupov, - aby ich dodržiavanie bolo účinne kontrolované - a aby bolo zaručene, že kvalita ...
|
|
4,5 |
15x |
|
Riadenie kvality (ťaháky, otázky na zápočty)
Študijný materiál10 s. / 3. roč. / rar
Veci potrebné na zvládnutie predmetu Riadenie kvality.
ŠTATISTICKÉ MIERY A ICH POUŽÍVANIEČíselné charakteristiky, ktoré koncentrovanou formou – jedným číslom – vyjadrujú určitú vlastnosť skúmaného štatistického znaku nazývame popisné (deskriptívne) charakteristiky, resp. štatistické miery. Väčšinou sú použiteľné pre kvantitatívne znaky a len niektoré sa využívajú pre kvalitatívne štatistické znaky.
Všeobecné štatistiky – štatistické miery – sa členia na: a) momentové; b) kvantilové
Momentové ...
|
|
0,8 |
10x |
|
Štatistické metódy kontroly kvality
Seminárna práca8 s. / 2. roč. / doc
V práci sú prakticky spracované rôzne štatistické metódy kontroly kvality v tabuľkách a diagramoch. A to regulačné diagramy a výpočet spôsobilosti výrobného zariadenia.
|
|
0,2 |
11x |
|
Riadenie kvality - projekt
Projekt3 s. / 3. roč. / rar
Popis a charakteristika produktuFirma Batfull sa zaoberá výrobou batérií pre mobilné telefóny značky Nokia a dodávame ich najmä do oblasti Višegrádskej štvorky. V našom závode sa vyrábajú najnovšie typy batérií pre najmodernejšie resp. najnovšie modely mobilných telefónov. Hlavnou prednosťou našich produktov je, že v porovnaní s konkurenciou ich vyrábame čisto bezkontaktnou technológiou vo vzťahu medzi produktom a pracovníkmi. Vyrábame výhradne Lítiové batérie dvoch druhov. Rozmery produktu sú s...
|
|
0,1 |
16x |
|
Štatistická regulácie 2, program pre riadenie kvality
Projekt10 s. / 1. roč. / doc
2. program na riadenie kvality, metódy štatistickej regulácie, regulačné diagramy
|
|
0,4 |
18x |
|
Riadenie výroby - materiály k predmetu
Študijný materiál10 s. / 3. roč. / zip
V prílohe sú všetky potrebné materiály k predmetu Riadenie vyroby.
|
|
0,2 |
4x |
|
Riadenie kvality program č. 2
Výpočet5 s. / 2. roč. / xlsx
Excelovský súbor, kde sú vložené vzorce na výpočet potrebných tabuliek k programu č. 2 z riadenia kvality. Do tabuliek stačí napísať vaše údaje, ktoré vám boli zadané a program za vás urobí grafy a vypočíta vopred nastavené a potrebné údaje.
|
|
0,1 |
2x |
|
Wiliam Edwards Deming
Referát1 s. / 2. roč. / doc
- otec manažmentu kvality- narodil sa 1900 -zomrel 1993- zavádzal štatistické metódy pri zabezpečovaní kvality vo výrobnom procese (SQC)- Metóda zlepšovania PDC(S)A- formuloval sedem smrteľných chorôb podniku- formuloval 14 bodov riadenia kvality- prišiel do Japonska na pozvanie japonských vedúcich predstaviteľov v roku 1950.- v japonských firmách vyučoval systémy riadenia kvality.- Japonci v tej dobe mali veľký problém s kvalitou ich výrobkov, po zavedení jeho metód sa desaťnásobne znížila nepo...
|
|
0,1 |
52x |
|
Riadenie kvality podľa Shewharta
Referát6 s. / - roč. / doc
Walter Andrew StewhartWalter Andrew Stewhart sa narodil 18. marca 1891 v New Cantone, Illinois Antonovi a Este Barney Shewhart, navštevoval Univerzitu v Illinoise a doktorát ziskal na Univerzite v Californii, Berkeley v roku 1917. Bol to Americký fyzik, inžinier a štatista, považovaný aj za otca štatistickej kontroly kvality.KariéraInžinieri firmy Bell Telephone pracovali na vylepšení spoľahlivosti ich prenosových systémov. Vznikla potreba zriadiť odvetvie ktorého úlohou by malo byť znižovanie f...
|
|
0,1 |
22x |
|
Frederick Winslow Taylor - Referát z predmetu Riadenie Kvality
Referát4 s. / - roč. / doc
FREDERICK TAYLOR položil základy vedeckého riadenia začiatkom 20. storočia. Nevytvoril všeobecnú teóriu riadenia firmy, orientoval sa na riadenie na úrovni dielne. Zameral sa na skúmanie človeka ako objektu riadenia, t.j. na možnosť zvýšiť účinnosť práce robotníkov. Jeho cieľom bolo maximalizovať výsledok ich práce pri minimalizácii jej spotreby. Sústredil sa na metódy práce a techniku jej skúmania, čiže na uplatnenie analýzy a merania výkonov a na základe toho na na zdokonaľovanie práce robotní...
|
|
0,1 |
15x |
|
Hodnotenie kvality zvoleného výrobku
Projekt14 s. / 2. roč. / docx
POPIS ZVOLENÉHO VÝROBKU
Dvere sú neodmysliteľnou súčasťou vstupu do miestností v bytoch, domoch alebo administratívnych priestoroch. Funkčne, ale aj esteticky dotvárajú priestory, v ktorých človek býva alebo pracuje.
Interiérové dvere oddeľujú jednotlivé priestory v interiéri. Snažíme sa ich pomocou zachovať si súkromie. Nemusia síce odolávať poveternostným vplyvom, no ich hlavnou úlohou je zapadnúť do prostredia, zladiť sa s ním. Najväčší dôraz pri výbere interiérových dverí by sme teda mali ...
|
|
0,1 |
2x |
|
Riadenie kvality
Štátnicové otázky8 s. / 3. roč. / doc
Štatistické metódy kontroly kvality patria medzi základné predpoklady hospodárnosti riadenia kvality. Pod štatistickými metódami rozumieme 3 oblasti aplikácie štatistických metód, ktoré tiež nazývame štatistické metódy kontroly kvality. Patria sem: štatistické preberanie, štatistická regulácia výrobného procesu, sledovanie schopnosti výrobných strojov a procesov
|
|
0,1 |
24x |
|
Výber hodnoteného výrobku
Projekt5 s. / 2. roč. / doc
1. Výber hodnoteného výrobku
Hodnoteným produktom sa stala dlažba La Linia od výrobcu SEMMELROCK. S dlažbami La Linia možno "komponovať" vzory a plochy, ktoré sa harmonicky doplňujú a zapadajú bezproblémovo do existujúceho stavebného súboru.
2. Norma hodnotenia
Výrobky SEMMELROCK, ako aj dlažba La Lina. sa vyhotovujú a skúšajú podľa noriem STN EN 1338 Betónové dlažbové tvarovky (Požiadavky a skúšobné metódy)...
|
|
0,2 |
6x |
|
Riadenie kvality vo výrobnej firme
Poznámky1 s. / - roč. / doc
Vypracovaná tabuľka k zadaniu z Riadenia kvality
|
|
0,1 |
8x |
|
Walter A. Shewhart
Referát3 s. / 2. roč. / doc
Walter A. Shewarth
Early life and education
Work on industrial quality
|
|
0,1 |
2x |
|
Riadenie kvality - odfotený test (skupina D)
Testy1 s. / 3. roč. / jpg
Odfotený nevypracovaný test z Riadenia kvality. Obsahuje 4 otázky - skupina D.
|
|
0,6 |
6x |
|
Riadenie kvality
Ťahák1 s. / 3. roč. / doc
ZnakyKvality
1.Použiteľnosť-jeVhodnosťVýrobkuPreSvojUčel;určujeObjektívneZistiteľnéVlastnostiAsubjektívne
ohodnotenie,ktoréJeOvplyvňovanéIndividuálnymiPotrebamiSpotrebiteľov.
2.FunkčnosťAleboVýkon–primárneZnakyKvality;funkčnosťJeSchopnosťVýrobkuPlniťCoNajlepšie
požadovanúFunkciuVdanomMomente;súMerateľnéVlastnostiVýrobkovAleboSlužieb,SúPrejavomTýchZnakov,
naZákladeKtorýchSaDajúPorovnaťJednotlivéVýrobkyAleboZnačky;VýkonJeCastoKonfrontovanýScenou.
|
|
0,1 |
56x |
|
Riadenie kvality
Ťahák1 s. / 3. roč. / doc
Ťahák na zápočtovú prácu z predmetu Riadenie kvality
|
|
0,1 |
93x |
|