Výskumná práca pozostáva z nasledujúcich krokov (štruktúra samotného výskumu a činností) : 1. Definícia problému a určenie cieľov výskumu 2. Zostavenie hypotéz a časového harmonogramu projektu 3. Zostavenie dotazníkov - otázky 4. Výber vzorky - výberového súboru 5. Distribúcia dotazníkov 6. Spracovanie a analýza (stanovenie metód) údajov z dotazníkov 7. Výsledky analýz, prijatie resp. zamietnutie hypotéz 8. Záver a výsledok výskumnej práce Základný súbor tvorilo 60 náhodne vybratých respondentov...
Rôzny zákazníci majú rôzne potreby. Nepožadujú všetci rovnaký produkt ani rovnaký úžitok z produktu. Dokonca ani individuálny produkt nebudú všetci zákazníci kupovať z rovnakých dôvodov. Podnik ktorý som založila sa zaoberá výrobou a predajom konfekcie. Pre určenie cieľovej skupiny a segmentu trhu som si vybrala týchto 5 kritérií a to: región, zamestnanosť, pohlavie, vek, povolanie, životný štýl. Každé kritérium som si rozdelila do skupín. Región: Východoslovenský, Stredoslovenský, Západoslovens...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.